עשר דרכים שיעזרו לזוגות עסוקים להשיג זמן איכות לעצמם

אחת הקללות של מערכות קשרים בימינו הוא האתגר הניצב בפני בני הזוג למצוא זמן איכות שאותו יוכלו לבלות יחד. הקריירה העסקית, המשפחה והחברים יכולים להשאיר בך תחושה שפשוט אין מספיק זמן במשך היום כדי לעבוד על הקשר עם בן הזוג.

אם לא מושקע מספיק זמן במערכת יחסים רומנטית, המרחק בין שני בני הזוג גדל ועם מרחק זה מגיע המוות הבלתי נמנע של אינטימיות ותשוקה.

אבל אין שום סיבה שזה יהיה הסיפור שלך. זוגות רבים מגדילים את הסיכויים של מערכת היחסים שלהם באמצעות יצירתיות ואסטרטגיות פשוטות שעוזרות להם למצוא את הזמן היקר הדרוש להתחבר מחדש מדי יום – ולכן גם אתה יכול.

הוצא את הטלוויזיה אל מחוץ לחדר השינה

בהתחלה זה אולי יראה קיצוני מעט, אבל צפייה בטלוויזיה היא צרכן זמן עדין אך רעבתני. כמה פעמים התיישבת מתוך כוונה לראות רק כמה דקות של טלוויזיה, רק כדי לגלות שכמה שעות חלפו? על ידי הוצאת טלוויזיה לחלוטין לפחות מחדר השינה, אתה משריין את חדר השינה שלך לשלוש פעילויות עיקריות: שיחה, סקס ושינה.

כבה את הטלפון כאשר אתם אוכלים ביחד

כמה פעמים כבר ראיתי במסעדות זוגות יושבים לארוחה משותפת תוך כדי ליטוף ….של הטלפון הסלולארי שלהם  ארוחה משותפת היא הזדמנות נהדרת להתענג זה על נוכחותו של זה. אז שימו מהיום את מערכת היחסים שלכם על מה שאני מכנה "דיאטה דיגיטלית". כאשר אוכלים יחד, כבו את הטלפונים ובמקום במסך הטלפון הסתכלו באותו ריכוז לתוך עיניו של בן הזוג.

נסו לפחות פעם בחודש לקבל עיסוי זוגיquality time for busy couples

עיסוי לזוגות בספא המקומי, היא שיטה מצוינת ליהנות מהיתרונות של טיפול זה ביחד. מלבד עיסוי, אתרי ספא רבים כוללים שירותים נוספים כגון מקלחות אדים, פדיקור ושרותי קוסמטיקאית. עיסוי זוגות היא דרך נהדרת לבלות זמן ביחד, כמו לנקות ולהקל על גורמי לחץ בחיים. קבל המלצות מחברים או מהאינטרנט והתקשר עוד היום על מנת לברר את העלויות, שירותים כלולים ולוחות זמנים.

תזמן ערב קבוע ליציאה לבילוי

על מנת שתוכלו ליצור זמן איכות רב יותר יחד, אתם חייבים לגרום לזה להיות בראש סדר העדיפויות שלכם. דרך טובה לעשות זאת היא לקבוע ערב מסוים  כערב שבו יוצאים יחד לבילוי בעיר. ניתן לקבוע ערב כזה פעם בשבוע (רצוי) או פעם בשבועיים ולהפוך את הערב למסורת שאותה מפירים רק בעיתות חרום. זוגות רבים משתמשים בערב כזה כדרך על מנת לחקור את הפנטזיות שלהם, כמו משחק תפקידים. אחרים בוחרים רק ליהנות מארוחה טובה במסעדה. בערב כזה, אתה יכול להיות פשוט או ראוותני כרצונך. הנקודה היא, להיות ביחד באווירה אינטימית על פי בחירתכם.

צאו לחופשת סוף שבוע ספונטנית

בגחמה של רגע, קחו את בן הזוג לחופשת סוף שבוע בצימר מבודד.המפתח הוא להיות ספונטני. כמובן שאם יש לך ילדים ו / או חיות מחמד, תצטרך לערוך סידורים עבורם. היה סמוך ובטוח, המאמץ יהיה שווה את זה. במקומות רבים יש צימרים עם  ארוחת בוקר עם עסקאות חבילה הכוללות גם טיפולי ספא לזוגות המעוניינים בבילוי רומנטי של סוף שבוע.

נפגשים לארוחת צהריים

התקשר לבת הזוג שלך והצע לה להיפגש בבית לארוחת צהרים או פגוש אותה במשרד וצאו ביחד לאכול. זוהי דרך נחמדה ומתחשבת לתת בת הזוג שלך את ההרגשה שאתה חושב עליה, כמו גם לספק הסחת דעת נעימה מהשעמום של יום עבודה שבלוני.

פעילות גופנית משותפת

בחרו פעילות גופנית ששניכם נהנים ממנה (ולא סקס לא נחשב לצורך העניין), כמו הליכה או רכיבה על אופניים, והתחייבו להתמיד בה. לא רק שתוכלו לבלות זמן ביחד אלא גם תזכו לבריאות משופרת. מכל צד שלא תסתכל על זה זוגיות או בריאות הרווח מובטח.

מייצאו מישהו שינקה לכם את הבית

תארו לעצמכם לחזור לבית שבו כל שגרת ניקוי האבק כבר נעשתה, כמה זמן זה יחסוך לך כל יום? בכל שבוע? העסקת עוזרת בית היא כבר לא הטבה שהיא נחלתם של העשירים מאוד. בשוק קיימים שרותי ניקוי או אנשים שעוסקים בזה. אתם לא חייבים לשכור אותם כל יום. פעם בשבוע או שבועיים מספיקים בהחלט. אם מביאים בחשבון את הזמן שנחסך, זמן שיכול להיות מושקע בזוגיות ויחסוך לכם בעתיד הרבה יותר כסף.

קחו ביחד קורס בנושא שמעניין את שניכם

השתתפות בקורס כלשהו ביחד יכולה להיות פעילות שהיא חינוכית מצד אחד וכייפית ומשפרת זוגיות מצד שני. השמים הם הגבול מבחינת האפשרויות. יש קורסים לבישול, אמנות, מחול, צילום, וכו.

חפשו במתנ"ס המקומי או במכללה או אוניברסיטה הקרובים למקום מגוריכם.

נעלו את דלת חדר השינה שלכם

הורים לילדים צעירים, הטיפ הזה מיועד במיוחד בשבילכם. הפחד מילדים שנכנסים ברגעים אינטימיים יכול לנקז את כל הדחף המיני ממכם. לכן, במקום להקריב את חיי המין שלכם, נעלו את הדלת. ילדים הם אף פעם לא צעירים מדי מכדי ללמוד לכבד את הפרטיות. היה סמוך ובטוח, הם יבקשו את הפרטיות שלהם תוך זמן קצר (אם הם כבר לא עשו זאת). נעילת הדלת נועדה לא רק להקל על החרדה שלכם מפני היתפסות במצב אינטימי אלא גם כדי לחזק את הרעיון שחדר השינה שלכם הוא מקלט בטוח לאינטימיות.

חשוב זכור, למרות שהיום נעשה עמוס יותר ויותר, ניתן ליצור זמן איכות ביחד. זמן שמגיע לכם. כל מה שדרוש זה הסטה של ​​סדרי עדיפויות, כמו גם חשיבה מחוץ לקופסה.
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *