עשרה טיפים שיעזרו לך להתכונן לקראת טיול התרמילאות הגדול

לא חשוב אם רק חשבת על טיול עם תרמיל על השכם בעתיד או שכבר עברת כמה ארצות בטיול תרמילאות, רוב הסיכויים שכבר הבנת כמה חשובה אריזה נכונה של התרמיל. אבל לא רק לא זה; בנוסף לאריזה בעלת משקל קל, יש הרבה דברים אחרים לטפל בהם, בזמן ההכנות או תוך כדי המסע.

הנה עשרה טיפים לתרמילאים שלא רק יחסכו לך משקל אלא גם יבטיחו שהמסע שלך יהיה נוח ולא יקר.

הכנת רשימה

להכנת רשימה מראש יש שני יתרונות: לא סביר שמשהו חיוני ישכח ויש מספיק זמן לחשוב ולהבין איזה פריטים לא באמת חיוניים, ולאילו פריטים חיוניים יש חלופה בעלת משקל נמוך יותר. רצוי להתחיל את תהליך האריזה ימים, או אפילו שבועות לפני הנסיעה; זה יאפשר מספיק זמן לעיצוב רשימה מלאה ורכישת הפריטים הדרושים לנסיעה.

בגדים סינתטיים

כשמדובר בבגדים, רצוי להחליף את בגדי הכותנה הכבדים יחסית עם בגדים סינתטיים. לא רק שבגדים סינתטיים הם קלי משקל ותופסים פחות מקום, הם גם יחסית יותר עמידים במים. כמו כן, מכיוון שלאורך המסע יאספו מזכרות ועוד בגדים, חשוב לדעת שגלגול היא השיטה המועדפת לקיפול בגדים.

מפות

כשנמצאים במקום לא ידוע קל מאוד ללכת לאיבוד. לכן, לפני היציאה, מומלץ להוריד מפות עבור ניווט לא מקוון לאזור המתוכנן, ניתן לעשות את זה משירותים כמו מפות Google. זה לא מוסיף שום משקל פיזי ולא דורש הרבה מאמץ, אבל ניתן לסמוך על זה כדי להגיע במדויק למסלול המתוכנן. לחלופין, ורק אם באמת רוצים, ניתן גם להשתמש במפה פיזית.

תקציב

חובה להכין תקציב מציאותי מאוד, חשוב לדעת שניתן לעמוד בתקציב הזה גם אם לפעמים גולשים ממנו קצת, דבר שיקרה קרוב לוודאי. רשימה של דברים שרוצים לנסות, לאכול או לחוות בצרוף הערכה של כמה הדברים האלה עולים בנוסף לצרכים היומיומיים תעזור להעריך את התקציב הדרוש.

סרט דביק (מסקנטייפ)

אי אפשר להיות תרמילאי ללא מסקנטייפ.  למסקנטייפ יש אין סוף יחסית לעלות שלו.

גם הבנק צריך לדעת על המסע

כל הכסף שלכם נמצא בבנק ואתם בדרך למסע הגדול. חשוב להודיע גם לבנק על המסע והמסלול. מערכות האבטחה של הבנקים רק מחכות לתנועות חשודות בחלק מוזר של העולם על מנת לחסום את החשבון ואת כרטיס האשראי. לבנק יש כוונות טובות ומטרתו להגן עליכם ועל חשבון הבנק שלכם. עדכנו את פקידי הבנק וחברת האשראי על המסע כדי להימנע מחסימת הכרטיס דווקא כשאתם זקוקים לו ביותר.

כביסה בדרכים

מתקני כביסה הם בין החלקים הטובים ביותר על שהייה באכסניות. לפעמים אפשרויות הכביסה הן אפילו חינמיות. בכל מקרה, יש צורך לשטוף וללבוש רק מספר קטן של תלבושות אפילו בנסיעות ארוכות, זה ממזער את המשקל שצריך לשאת.

יריעות ברזנט במקום אוהל

אוהלים שוקלים כמעט כפול מאשר יריעת ברזנט, ושניהם בעצם משרתים את אותה מטרה, ברזנט גם עולה הרבה פחות. אפשר להשתמש באוהל אם התקציב הוא לא בעיה או שהאסתטיקה מפריעה לך.

שקיות ניילון בגדלים שונים

כדי שאפשר לארגן את כל החפצים הקטנים והחשובים כגון מטען טלפון, מטען למחשב נייד, מתאמים, אוזניות כדאי להוסיף לתרמיל חבילה של שקיות ניילון רצוי עם אפשרות סגירה. כל שקית תכיל את האביזרים לזמן שלה. אביזרים לטעינה, אביזרים לקראת החזרה הביתה וכדומה. תמיד כדאי שיהיו בתיק כמה שקיות ריקות בגדלים שונים. אף פעם אי אפשר לדעת מתי יעלה הצורך בהן.

המקומיים יכולים להיות מקור טוב להצעות ועצות

אם זו מסעדה, מקום טוב לקנית בגדים זולים או חנות הנוחות הטובה ביותר, כדאי תמיד לבקש מהתושבים המקומיים הדרכה והצעות, הם מכירים את האזור שלהם טוב יותר מכל מה שאפשר למצוא באינטרנט

תרמילאות תאפשר לך לדחוף את הגבולות אל מחוץ לאזור הנוחות שלך. העצה הטובה ביותר היא לנסות הכל בלי מחשבה שניה, לעולם לא נדע את מה אנחנו אוהבים אם לא ננסה לפחות פעם אחת

חשוב לחבק את כל מה שמגיע ואז אפשר ללמוד כל כך הרבה על האני העצמי ובאותו זמן גם לאסוף סיפורים שאפשר יהיה לספר לדורות הבאים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *