10 סימנים שיש לך את החברה הכי מגניבה

רוב הגברים עושים כמה טעויות לפני שהם מוצאים את האישה שמושלמת עבורם.

כשאתה נמצא עם מישהי במשך תקופה ארוכה אתה מגלה הרבה דברים עליה וגם על עצמך. דברים שלא גילית בפגישות הראשונות ודברים שלא ידעת שיכולים להפריע לך בתוך מערכת יחסים רומנטית.

דברים כאלו יכולים להציף אותך ברגשות של עצב וחוסר הערכה עצמית, אבל ככל שאתה מתבגר אתה הופך מודע יותר למה שאתה רוצה במערכת יחסים. הבחורה המושלמת נמצאת אי שם – אולי כבר מצאת אותה?

הנה 10 סימנים לכך שהחברה שלך היא אחד הנשים המדהימות ביותר בעולם.

היא עצמאית

אף אחד לא רוצה להיות מטפל במשרה חלקית או מלאה לבת הזוג שלהם, אבל כמה בנות זוג יכולות להיות כל כך נזקקות ותלותיות שבסופו של הדבר יגרמו לך להרגיש כמו הבייביסיטר שלה.

חברה אמיתית היא אישה עצמאית וחזקה; במקום להזדקק לך, היא פשוט רוצה שתהיה איתה, כי היא נהנית מהחברה שלך. בלעדיך, החיים שלה לא יתפרקו; אבל איתך הם יותר טובים.

היא מעניינת

אתה והחברה שלך צריכים להיות מסוגלים לנהל שיחות שתימשכנה שעות ויעוררו בך עניין. מערכות יחסים יכולות להימשך כל חיים, ולכן חשוב למצוא חברה שמעניינת ומרגשת אותך.

היא מסתדרת טוב עם בני המשפחה והחברים שלך

החברה שלך צריכה להתעניין בחיים האישיים שלך, היא צריכה להיות להוטה לפגוש אנשים אחרים בחיים שלך. גם אם היא לא תהיה החברה הכי טובה של אחיך הקטן, זה צריך להיות ברור שהיא מנסה לאהוב את האנשים שאתה אוהב.

היא אינטליגנטית

החברה שלך צריכה להיות פתוחה לרעיונות ונקודות מבט חדשים, רצוי שהיא תלמד אותך דברים חדשים תוך כדי שהיא גורמת לך לשקול מחדש דברים חדשים שאתה כבר יודע. מערכת יחסים לא תוכל להתקיים בטוח הארוך ללא דו שיח אינטליגנטי סביר.

היא שם בשבילך כשאתה צריך אותה

החברה שלך היא האדם האחד איתה אתה יכול לשתף אחרי יום עבודה קשה. היא האדם שיקשיב לך ויציע חיבוק מעודד. אם אתה לא מרגיש שאתה יכול להיפתח לפניה או אם היא מתייחסת בביטול לבעיות שלך, ייתכן והמערכת הזו היא לא מה שאתה זקוק.

היא מכבדת אותך

כבוד הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של מערכת יחסים. חברה אמיתית לא תחלוק את הסודות שלך עם אחרים ולא תנסה לסובב אותך. ראוי לציין כי הכבוד חייב להיות הדדי; אתה צריך לתת כבוד כדי לזכות בו בחזרה.

היא גורמת לך לרצות להיות אדם טוב יותר

כשאתה פוגש מישהי באמת מדהימה, היא הופכת להיות השראה וגורמת לך להיות אדם טוב יותר. מקידום הקריירה שלך ועד הפיכתך לאדם רחום יותר, יש דרכים אינסופיות שהחברה שלך יכולה לגרום לך להיות אדם טוב יותר.

היא מקבלת את העובדה שיש לך תחומי עניין אישיים

במערכת יחסים, לשני בני הזוג יהיו תחומי העניין משותפים. חברה אמיתית תעודד אותך להמשיך עם תחומי העניין האישים שלך, בעוד שהיא תמשיך עם התחומים שלה. לא משנה כמה היא אוהבת אותך, היא מבינה שאתה אוהב גם דברים אחרים.

היא גורמת לך לצחוק

הצחוק הוא הסימן האולטימטיבי של אושר, החברה שלך צריכה להצחיק אותך באופן קבוע. במערכות יחסים יש עליות ומורדות; ללא מישהי שיכולה לגרום לך לצחוק, השפל יהיה מורגש הרבה יותר.

היא אוהבת אותך בגלל מי שאתה

חברה טובה לא רוצה לשנות את החבר שלה. היא תחבק את כל התכונות המוזרות שלך, והיא אפילו תמצא אותם חמודות. אם החברה שלך מנסה לשנות אותך, זה יכול להיות סימן לכך ששניכם לא מתאימים. אישה שאוהבת אותך לעולם לא תנסה לשנות את מי שאתה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *