החשיבות של אנגלית: 10 סיבות ללמוד את השפה

קל לראות עד כמה חשובה האנגלית ברחבי העולם. עסקים בינלאומיים רבים עורכים מפגשים באנגלית, אוניברסיטאות מלמדות קורסים באנגלית והתיירים משתמשים באנגלית כשפה הנפוצה ברחבי העולם.

אבל איך האנגלית הפכה חשובה כל כך? ובכן הכול התחיל עם האימפריה הבריטית, שבשיאה שלטה בכ- 25% מכדור הארץ. בתקופות הקולוניאליות, שליטים בריטים חייבו לעתים קרובות את האנשים במדינות אלה לדבר אנגלית ולא את שפת האם שלהם.

למרות שמקורותיה של האנגלית כשפה גלובלית הם בעלי עבר מורכב, השפה הותירה חותם חשוב במדיה, מסחר ועסקים. אם אתם עדיין לא בטוחים בחשיבות השפה, כדאי לכם לקרוא את הסיבות שלהלן.

אנגלית היא שפה עולמית

אנגלית היא השפה המדוברת ביותר בעולם. אחד מכל חמישה אנשים יכול לדבר או לפחות להבין אנגלית.

לימוד אנגלית יכול לעזור לך לקבל עבודה

אנגלית היא שפת המדע, התעופה, המחשבים, הדיפלומטיה והתיירות. ידיעת אנגלית מגדילה את הסיכוי לקבל עבודה טובה בחברה רב לאומית בישראל או למצוא עבודה בחו"ל.

לימוד אנגלית יכול לעזור לכם להכיר אנשים חדשים

אנגלית היא השפה הרשמית של 53 מדינות ומשמשת לינגואה פרנקה (שפה המשמשת לתקשורת בין אנשים שאינם מדברים באותה שפת אם, בעיקר לצורך מסחר בינלאומי, דיפלומטיה או מפגשים בין תרבויות) על ידי אנשים מכל העולם. המשמעות היא שבין אם אתם עובדים בבייג'ינג, או מטיילים בברזיל, לימוד אנגלית יכול לעזור לכם לנהל שיחה עם אנשים מכל העולם.

מאמרים מדעיים רבים נכתבים באנגלית

במאה שעברה, מספר העבודות המדעיות שנכתבו באנגלית החל לעלות על מספר העבודות שנכתבו בשפת האם של החוקר. בהולנד, למשל, היחס הוא 40 עד 1. מפתיע. מסיבה זו, הכרת האנגלית חשובה להפליא לאלו העובדים בתחום המדעי.

אנגלית היא שפת ענף המדיה

בגלל הבולטות של הוליווד בתקשורת העולמית, כמות עצומה של סרטים, תוכניות טלוויזיה ושירים פופולריים נכתבים באנגלית. אם אתה דובר אנגלית, לא תצטרך לסמוך יותר על תרגומים וכתוביות כדי ליהנות מהספרים, השירים, הסרטים והתוכניות הטלוויזיה האהובות עליך.

אנגלית היא שפת האינטרנט.

אנגלית היא שפה חשובה במיוחד באופן מקוון עם יותר ממחצית התוכן באינטרנט כתוב באנגלית. בנוסף, חלק מחברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם מבוססות במדינות דוברות אנגלית.

טיול בחו"ל הופך קל בהרבה עם ידיעת אנגלית טובה

תאר לעצמך שאתה ספרדי בחופשה בתאילנד, בעוד שפקיד הקבלה במלון שלך אולי לא יוכל לענות על השאלה שלך בספרדית, סביר להניח שהוא יוכל לענות על השאלה שלך באנגלית.

אנגלית היא אחת השפות החשובות ביותר לעסקים

בין אם אתה בעל עסק, סטודנט או שכיר, אנגלית חשובה להפליא בעולם העסקים. אנגלית נחשבת לאחת השפות העסקיות החשובות ביותר בשל היותה שפת דה-פקטו של ארצות הברית והשפה הרשמית של בריטניה, קנדה, הודו ודרום אפריקה.

בעזרת אנגלית תוכלו ללמוד בכל העולם

מכיוון שמדברים אנגלית בכל כך הרבה מדינות שונות, ישנם אלפי בתי ספר ואוניברסיטאות ברחבי העולם המציעים תוכניות באנגלית. אם אתה דובר אנגלית, יש לך המון הזדמנויות למצוא בית ספר וקורס מתאים שיתאים לצרכים האקדמיים שלך.

ידיעה טובה באנגלית תאפשר לכם גישה לסרטים, מוסיקה וספרות ממאות מדינות ברחבי העולם. שלא לדבר על העובדה כי ספרים רבים מרחבי העולם מתורגמים לאנגלית. מעט חוויות יגרמו לך לצמוח כאדם יותר מללמוד את הערכים, ההרגלים ואורח החיים בתרבות שונה משלך.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *