עשרה סימנים שהגיע הזמן למצוא עבודה חדשה

איך אפשר לדעת מתי סוף סוף הגיע הזמן למצוא עבודה חדשה? הנה עשרה סימנים מוכיחים שהגיע הזמן לעשות את הצעד.

הרווחה שלך סובלת

חברת המחקר גאלופ מדווחת שעובדים שנאבקו או סבלו בעבודה יש סיכוי גבוה פי שניים להחליף עבודה מאשר לאלה ששגשגו. במיוחד כאשר מדברים על מנהלים.

מנהלים סובלים מרמות גבוהות של שחיקה. תופעה זו מדאיגה במיוחד, בהתחשב בכך שלמנהלים יש את ההשפעה המשמעותית ביותר על מעורבות העובדים. לכן, אם אתה מגלה שהתפקיד שלך משפיע לרעה על הבריאות הפיזית או הנפשית שלך, אולי הגיע הזמן למצוא עבודה חדשה.

אין הזדמנות לקידום

האם אתה מרבה לתהות אם נשארת בעבודה שלך יותר מדי זמן?

אחת הסיבות שגורמות להרגשת התקיעות היא שאין הזדמנות להתקדם מקצועית. אסור להישאר זמן רב  בתפקיד שאינו מציע הזדמנויות צמיחה. אם מדלגים עלייך בכל פעם שיש הזדמנות לקידום למרות שאתה בעל ביצועים מובילים, כנראה שהגיע הזמן לחפש מקום אחר.

סביבת העבודה רעילה

אם האווירה בעבודה משפיעה לרעה על העובדים, כנראה שזאת סביבת עבודה רעילה. תרבות רעילה לא רק מפריעה לצמיחת הקריירה שלך אלא גם עלולה לפגוע בבריאות הנפשית והפיזית שלך. אם אתה מוצא את עצמך בחברה שבה בריונות נסבלת, המורל נמוך או שההשקעה שלך לא מוערכת, רצוי לבחון אפשרויות אחרות.

אתה כבר לא מרגיש מאותגר

האם אתה בעצם באותו תפקיד שהיית בו לפני שנתיים? האם אתה יכול להשלים פרויקט חדש מתוך שינה? אם אתה מרגיש כשיר יתר על המידה לעבודה שלך, הקריירה שלך עשויה להיעצר. נסה לבקש מהמנהלים שלך משימות מאתגרות יותר. אם הם לא יכולים להציע לך פרויקטים מעוררים יותר, שקול לבחון הזדמנויות חיצוניות.

לא משלמים לך את מה שאתה שווה

אם אתה מקבל שכר נמוך מידי ומוכשר יתר על המידה, זה צריך להיות דגל אדום. נסה לנהל משא ומתן על שכר גבוה יותר לפני שאתה מחפש עבודה חדשה. חקור אילו פיצויים מגיעים לך וטען את טענותיך על סמך התרומות והערך שלך. אם אתה מתקשה לחיות מהמשכורת הנוכחית שלך ויודע שתרוויח יותר בעבודה אחרת, אולי הגיע הזמן לעזוב.

אתה מפנטז באופן קבוע על עבודה חדשה

לפעמים לחלום על לעזוב את העבודה שלך זה נורמלי. אפילו לאנשים שמרוצים מהעבודה שלהם יש פנטזיות על עבודה חדשה – במיוחד כשיש לך יום רע. אבל כשאתה מתחיל לחלום בהקיץ באופן קבוע על כניסה למשרד המנהל שלך והכרזה על התפטרותך, אולי הגיע הזמן למצוא עבודה חדשה.

ערכי החברה אינם עולים בקנה אחד עם שלך

דו"ח תרבות העבודה של לינקדאין דיווח כי 86% מבני דור המילניום ישקלו לקצץ בשכר כדי לעבוד בחברה שהייעוד והערכים שלה עולים בקנה אחד עם שלהם. בהתחשב בכך שהחיים המקצועיים והאישיים שלנו שלובים זה בזה יותר מאי פעם, חיוני שהחברות בהן אנו עובדים ישקפו את הערכים שלנו. אם אתם מוצאים את עצמכם באופן קבוע מורידים את הסטנדרטים שלכם או מתפשרים על העקרונות שלכם, אולי הגיע הזמן למצוא עבודה חדשה.

האתיקה שלך נפגעת

כאשר הבוס שלך מבקש לבצע פעולה בלתי חוקית או לא אתית, עליך לנקוט בצעדים כדי להגן על עצמך. ראשית, הסבירו את החששות שלכם בכתב. לאחר מכן, אם המעסיק שלך מתעקש להתקדם, הגיע הזמן לזרז את חיפוש העבודה שלך ולעזוב בהקדם האפשרי.

אתה והעבודה שלך לא זוכים להערכה

לפי מחקר  79%מהעובדים שעזבו את עבודתם ציינו שחוסר הערכה הוא סיבה מרכזית לעזיבה. ביצוע עבודה נהדרת מבלי לקבל הכרה על כך יכול להיות גורם מטריד ומדכא מאוד. אם לא מעריכים אותך במקום העבודה הנוכחי שלך, אולי הגיע הזמן למצוא עבודה חדשה שבה התרומות שלך מוערכות.

אדם ממוצע מבלה 90,000 בעבודה במהלך החיים. זה יכול להיות נחמד אם בזמן הזה תוכל להיות האני האמיתי שלך. להיות לא אותנטי ולשחק דמות אחרת יכול להוביל לשחיקה ואומללות. התחושה שאתה יכול להיות עצמך בעבודה משפרת את המעורבות, העצמה, אמון, מערכות יחסים ואושר. אם זה לא המקרה, זה עשוי להיות סימן שהגיע הזמן לחפש עבודה חדשה.

 

האם אחד מהסימנים הללו נשמע מוכר? אם כן, ייתכן שהגיע הזמן להעריך מחדש את מצב התעסוקה שלך. במקום רק להפסיק עדיף להקדיש את הזמן כדי לתכנן את אסטרטגיית הצעד הבא. זה ימצב אותך כמועמד אטרקטיבי יותר ויאפשר לך לעזוב בתנאים טובים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *