עשרה טיפים ורעיונות למסיבת רווקים מוצלחת

אתה חבר של החתן, לא סתם חבר, החבר הכי טוב, חבר ילדות וחבר לכל החים. עכשיו החבר שלך עומד להתחתן ואתה רוצה לערוך לו מסיבת רווקים של פעם בחיים.  מצד אחד אתה לא רוצה לא לדפוק את זה, אבל מצד שני איפה מתחילים? הנה כמה טיפים ורעיונות למסיבת הרווקים שהוא לעולם לא ישכח.

קודם כל בחר תאריך

ישנם מספר שיקולים שיש להביא בחשבון כאשר מתכננים את תאריך המסיבה. למרות שזה מפתה לערוך את המסיבה בערב לפני החתונה, כאשר גם אורחים ממקומות מרוחקים נמצאים בסביבה, זה אינו תמיד הבחירה המתאימה. החתן צריך להיות מלא מרץ ודרוך לטקס של יום המחרת ולא סחוט, הלום אלכוהול  ומטושטש. לכן רצוי לבחור תאריך הנמצא מספר ימים לפני החתונה ואולי אפילו מספר שבועות.

שלח הזמנות

הזמן את כל החברים הטובים של החתן ובני משפחה ממין זכר הן מצד החתן והן מצד הכלה. שלח את ההזמנות כשלושה שבועות לפני המסיבה. ההזמנות צריך להתאים לרוח והרמה של המסיבה. אם המסיבה היא מסיבה רשמית, שלח הזמנות בכתב באמצעות הדואר. אם המסיבה היא פחות פורמאלית שיחת טלפון או דואר אלקטרוני יספיקו. אם קימות עלויות אותן תרצה שהמשתתפים יישאו יש לכלול מידע זה בהזמנה כולל פרטי ואופן התשלום. בנוסף יש לכלול כמובן מידע על מקום המפגש, השעה ומפות שיעזרו למוזמנים להגיע. אם המסיבה כוללת פעילויות מיוחדות הדורשות ביגוד מסוים (כגון בגדי ים) יש לכלול זאת בהזמנה גם כן.

קבל רעיונות ובקשות ממשתתפים אחרים במסיבת הרווקים

אל תנסה לתכנן ולהחליט את כל סידורי המסיבה לבדך. התקשר למוזמנים נוספים וקבל מהם רעיונות והצעות. ראשית רוב הסיכויים שאם אנשים ישותפו בתהליך התכנון הם גם יגיעו למסיבה, חשוב לך שיהיו כמה שיותר אנשים במסיבה כדי ליצור אוירה טובה יותר ולא פחות חשוב כדי לעזור לך לממן אותה.

הרעיונות הטובים ביותר למסיבת רווקים הם כאלו שתוכננו תוך תשומת לב לאישיות ותכונות האופי של החתן המיועד. רעיונות שנוצרו בדרך כזו מבטיחים שמסיבת הרווקים תהיה אירוע מיוחד שייזכר תמיד הן על ידי החתן והן על ידי חבריו. מי טוב יותר לתת רעיונות כאלו מאשר חבריו הקרובים ומשפחתו של החתן . כאלו שהיו עימו לאורך כל חייו ומכירים אותו היטב.

חשפניות ומועדוני חשפנות

באופן בלתי נמנע, לפחות אדם אחד בקבוצה יתעקש שזה לא באמת מסיבת הרווקים, אלא אם כן נשים זרות ועירומות מעורבות בעניין. אל תיתן לאותו אדם להיות הגורם המכריע בקבלת ההחלטה על אופי מסיבת הרווקים. דבר עם החתן המיועד ותן לו להחליט איך הוא מרגיש בסוגיה זו. אחרי הכול, הוא זה שיאלץ להתמודד עם הכלה אחרי (או אולי אפילו לפני) המסיבה..

אם החתן אינו מעוניין בחשפניות רצוי לא להכריח אותו או להפיל עליו חשפנית ללא התראה. תהיה החשפנית מהממת ככל שתהיה, זה לא יהיה כיף אם החתן אינו מעוניין ושונא את זה. במיוחד לא יהיה כיף להסביר לכולם כי החתונה מבוטלת משום שהכלה התרגזה אחרי ששמעה על מעללי החשפנית במסיבת הרווקים.How to plan a bachelor party

אם החתן החליט שהוא רוצה לראות נשים ערומות רגע לפני שהוא מתחתן. ההחלטה שעומדת לפניך היא להזמין חשפנית או חשפניות להגיע למסיבה או לקחת את חבורת החרמנים למועדון חשפניות. מצד אחד, אם תזמין את החשפנית למסיבה תקבל את מלוא תשומת הלב והיחס שלה כמו גם חסכון בעלויות התקורה. מצד שני, מועדון חשפנות מבטיח כי לא תצטרכו לחכות לרקדניות, אין צורך בארגון ובתאום ארוכים ומתישים. יהיה גם קל יותר לשכנע את הכלה ששום דבר רע לא יקרה כשאתם במועדון לעומת האפשריות המפחידות לגביה כשאתם נמצאים באינטימיות של בית פרטי.

אם החלטה היא ללכת למועדון חשפנות ממומלץ לעשות זאת בשילוב של פעילות נוספת כגון ארוחת ערב שלאחריה תוכלו ללכת למועדון. בדרך זו, כל החבר'ה שלא נוח להם לבלות במחיצת נשים ערומות יוכלו לבלות בחצי הראשון ולפרוש בחצי השני.

מסיבת רווקים לאוהבי הספורט

מאז ומעולם היה ספורט פעילות גברית מעיקרה. למה לא לנצל את אהבת הספורט של החתן וחבריו לארגון טורניר כלשהו אשר יכול להיות התחלה של מסיבת רווקים שלא תישכח. רצוי להדפיס חולצת טי שרט במיוחד לאירוע עם כיתוב הומוריסטי (רצוי גם בצבעים שונים על מנת להבדיל בין הקבוצות) זכור כי הרווית הצמא באחד הפאבים הוא חלק חשוב של כל טורניר מסיבת רווקים.

ענפי ספורט שיכולים להיות ראויים לטורניר מסיבת רווקים כוללים:

• טניס
• כדורסל
• כדורגל
• כדורעף
• גולף
 

אם החתן וחבריו אינם אתלטיים כל כך, ניתן לארגן כרטיסים לכל אחד לראות משחק מרכזי בענף ספורט כלשהו ולקנח את המשחק בפאב.

מסיבת רווקים תחת כיפת השמים

נסה לדמיין את זה: מחנה הישרדות ביערות או על חוף ים טרשי ושומם, בילוי עם חברים טובים וניסיון לבצע כמה מטלות אתגריות. הכול תוך שתיית כמויות גדולות של אלכוהול. במקום ללכת בשביל של "הייתי שם ועשיתי את זה" ולבלות עם החתן המיועד במועדון חשפניות אפוף עשן וריח של בירה זולה במחירים מופקעים. נסה לבדוק את גבולות האפשר בצורה קצת שונה. בפעילויות תחת כיפת השמים כמו קמפינג, טיפוס, הליכה, רפטינג, רכיבה על אופניים, צניחת רחיפה, צניחה חופשית , גלישת אוויר, בנג'י, סקי, סנובורד, ציד ודיג. בסופו של יום עמוס פעילויות, אל תשכחו לשבת סביב המדורה ולספר סיפורים מביכים על החברות הקודמות של החתן ועל החיים שהיו בדירת הרווקים שלכם לפני שבחירת ליבו הצליחה להפיל אותו ברשתה.

משקאות אלכוהולים ומסיבת הרווקים

רוב הסיכויים שבמסיבת רווקים אנשים ישתו אלכוהול והרבה. יש משהו במסיבת רווקים שגורם לחתן וחבריו להטביע  את הרגשות על סיום תקופה אחת ותחילתה של תקופה אחרת בהרבה אלכוהול. כדי למנוע את הפיכת המאורע המשמח לטרגדיה כדאי לזכור את הרגלי השתייה האלו בזמן תכנון מסיבת הרווקים ולדאוג לאמצעי תחבורה אלטרנטיביים להחזרת החוגגים לביתם. הזמנת מוניות, הגרלה בין המשתפים לנהגים שלא ישתו ועוד. כל שיטה תהיה טובה כל עוד תזכור לתכנן וחשוב יותר ליישם.

אפשר להציע לכם טורניר פוקר ידידותי

משחק פוקר הוא אחד מצורות הבילוי האהובות על גברים אז למה לא להרכיב מסיבת רווקים בלתי נשכחת סביב טורניר פוקר סוער כשהזוכה מקבל … ניתן לרהט חדר שלם כחדר פוקר יוקרתי בקזינו לארגן כמה שולחנות. ניתן להקרין ברקע אליפויות פוקר אמיתיות, מוסיקה, סרטי סקס ומה לא. כמובן שחלק בלתי נפרד מהתפאורה צריך להיות בר משקאות מצויד היטב ובשפע.

מסיבת רווקים על המים

מסיבת רווקים אינה חיבת להתקיים רק על פני היבשה. במרינות של תל אביב והרצלייה מוצעות להשכרה יאכטות בגדלים שונים ולפרקי זמן שנעים בין כמה שעות לכמה ימים הכול תלוי בתקציב שלכם. אם אתם קבוצה גדולה של חברים וכולם מוכנים להשתתף בתשלום שיכרו יכטה לאחר הצהרים או אפילו ליום שלם קחו אתכם אוכל, משקאות ובגדי ים וצאו לים למסיבת רווקים שלא תישכח לעולם. אפשר גם לנסות לדוג בדרך ולהעמיד את השלל על הגריל לסעודת דגים ויין אבל רצוי לא להסתמך רק על שלל הדיג שלכם אחרת אתם עלולים לחזור מההפלגה מורעבים.

מסיבת רווקים אינה חיבת להיות רק ערב אחד

אם אתם קבוצת חברים קרובים למה להסתפק רק בערב אחד כשאפשר לחגוג שבוע שלם. תכננו חופשה יחדיו אשר יכולה להיות בארץ או בחו"ל השאירו את הנשים חברות וילדים בבית (זה תרוץ טוב יותר ממילואים)  וצאו יחד לחופשה מפנקת שהנושא העיקרי שלה הוא אובדן הרווקות של החבר הטוב שלכם אתם יכולים להיות בטוחים שאם תארגנו את זה כהלכה החבר שלכם יהיה חייב לכם לעולמים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *