עשרה סימנים שירמזו לך שהחבר שלך עומד להציע לך נישואין

האם את תוהה אם החבר שלך עומד לשאול סוף סוף את השאלה שכל רווקה שואפת לשמוע … או למה הוא מתנהג כל כך מוזר לאחרונה? את עשויה להיות מופתעת כמה גברים מפגינים התנהגות מוזרות כאשר הם עומדים להציע לבת זוגם להחליף את שם משפחתה. המשיכי לקרוא כדי ללמוד את הסימנים העיקריים לכך שמתישהו בקרוב תוצע לך טבעת.

הוא מאוד עצבני ותלותי לאחרונה

שנים מהמצבים המלחיצים ביותר בחייו של כל גבר הם : הפעם הראשונה שבה הוא מזמין נערה לצאת איתו והצעת הנישואין לאישה שאיתה היה רוצה לבלות את שארית חייו.

תארי לעצמך איך הוא מרגיש במהלך השבועות, הימים ושעות שלפני האירוע הגדול. העצבים, הפאניקה, ההתרגשות. הבנת את הרעיון ?. כאשר הוא הולך להציע, הגבר שלך עלול להתחיל להיות בהעדר מילה טובה יותר – מוזר.

אחד הסימנים הגדולים שהוא עומד להציע הוא שינוי בגישה הכללית שלו כלפיך. רוב הסיכויים שהוא יצא מגדרו כדי לומר לך כמה הוא אוהב אותך, בתקווה שאת תעשי את אותו הדבר. הגבר שלך במצב פגיע מאוד כרגע. הוא מנסה לאזור את האומץ לשאול את השאלה הגדולה, הוא צריך לדעת מעבר לכל צל של ספק כי התשובה שלך תהיה "כן" מהדהד.

פתאום הוא מתחיל לדבר על חסכונות וכסף.

יהלומים הם ידידיה הטובים ביותר של האישה והאויב הגדול ביותר של חשבון הבנק של בן זוגה. מחיר טבעות נישואין ואירוסין יכול להגיע לכמה אלפי שקלים וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על מחירה של חתונה ממוצעת.

אז אם הגבר שלך מתחיל להתנהג בקמצנות יתרה (יותר מאשר בדרך כלל) יתכן והוא התחיל לחסוך למשהו גדול יותר. משהו שבשלב הזה רק הוא יודע.

חתונות של אחרים לא מוציאות ממנו את הציניות והארסיות הרגילים

האם בדרך כלל ההתרגשות היחידה שבן זוגך חש לקראת חתונה נובעת מהמילים "בר פתוח" או "מזנון חופשי".

פתאום הוא מעביר ביקרות על שיר החתונה, ומתייחס למזנון כמו מבקר מסעדות, שואל מי עשה את עוגת החתונה או מבקש ממך לדרג את סידורי הפרחים בסולם של אחד עד עשר.

שורה תחתונה: אם החבר שלך מתחיל ליהנות מחתונות יותר מאשר בדרך כלל, יתכן והוא מתכנן ומתכונן לחתונה משלו.

הוא מפגין התנהגות ביתית למופת

פתאום הוא מבשל לך ארוחות ערב, מסדר את המיטה ומשאיר את מושב האסלה למטה. מי האיש המדהים הזה ומה הוא עשה לחבר שלך?

רוב הגברים יעזו לשאול את השאלה רק כאשר הם יודעים שהם יקבלו תשובה חיובית. לכן, כדי לסייע לסגור את העסקה, הוא עשוי לבלות כמה חודשים כשהוא מנסה להוכיח לך שהוא יכול להתמודד עם אורח חיי הנישואין.

כך גם לגבי הרגלי הטיפוח האישיים שלו. אם המתוק שלך סוף סוף החליט להסתפר או לגלח את זקן התיש שלו יתכן שהוא סוף סוף מוכן לנקוט בצעדים נוספים לקראת ההתבגרות.

ואם הוא סוף סוף הוא נפטר מאוסף חולצות הטריקו הדהויות שלו לטובת סט של חולצות גולף מהודרות התכונני, ההצעה יכולה להיות באופק.

הוא מתנהג מוזר סביב החברים שלך

אם את מתחילה לשים לב למבוכה מסוימת בין החבר שלך לבין החברות הטובות שלך (ואני לא מדברים על מתח מיני), זה יכול להיות סימן לכך שהוא הולך להציע לך נישואין.

גברים רבים חשים שהם חסרי מושג בכל הנוגע לשאלה גדולה כי הם יודעים שהם צריכים לעשות את הכל נכון. הגבר שלך עלול לפנות לחברות שלך בשעתו הקשה כדי לבקש עזרה בבחירת הטבעת המושלמת או להחליט מהי הדרך הטובה ביותר לבקש אותך להינשא לו. כמו כן, אלא אם החברות הטובות שלך כוללות כמה זוכה שחקניות זוכות אוסקר, את תוכלי להרגיש זמזום של התרגשות בינהן.Marriage Proposal

הוא אומר שלום לחי הרווקות

יום שישי בערב היה אמור להיות שמור בדרך כלל למשחק פוקר עם החבר 'ה, אבל בזמן האחרון החבר שלך מעדיף להישאר בבית ולהתכרבל איתך על הספה.

אם הוא גם החליף את האופנוע שלו במכונית רגילה (כמו שביקשת ממנו כבר הרבה זמן) והוריד את התמונה המחרידה מהקיר ועכשיו תלוי על הקיר הדפס יפה ומודרני, הוא כנראה מוכן לקחת את הצעד הבא במערכת היחסים שלך.

סימן חזק נוסף שאתם עומדים להחליף את סטאטוס המשפחתי בתעודת הזהות שלכם  נמצא באוצר המילים שלו. אם הוא מתחיל להשתמש במילים כמו "שלנו" ו "אנחנו" במקום "," שלי"  ו – "אני," כנראה שיש טבעת בעתיד הקרוב שלך.

פתאום הוא רוצה לדבר על העתיד

הוא אולי נראה כמו סרבן מחויבות כאשר התחלתם את מסע הזוגיות שלכם, אבל עכשיו הוא פתאום מתחיל להעלות את הנושאים. נושאים אשר רק הזכרתם הייתה גורמת לו לדפיקות לב מואצות זיעה קרה ושנוי מהיר של נושא השיחה. פתאום הוא רוצה לדעת איפה את רואה את עצמך בעוד חמש שנים, מה דעתך על ילדים ואיך את מרגישה לגבי קניית בית.

כל אלו הם סימנים שהוא שוקל ברצינות לתלות את מקל הנדודים ולהקים משפחה.

את מוצאת אותו מרחרח סביב קופסת התכשיטים שלך.

אם הוא …או החברה הכי טובה שלך … או אחותך … או מישהו קרוב אליך מתחיל לשאול שאלות סתמיות ומסתוריות מעט על גודל הקמיצה שלך, זה בהחלט סימן מסגיר כי הצעת הנישואין נמצאת בשלבי עבודה מתקדמים.

אם את לא אוהבת להיות מופתעת ומחפשת סימנים מסגירים לכוונותיו העתידיות של חברך. תהיי על המשמר כאשר את שומעת  ההערה אגבית  מפיו הנוגעת לתכשיטים. ואם הטבעת האהובה עליך פשוט נעלמת מקופסת התכשיטים יום אחד ומופיעה שוב למחרת זה יהיה בסדר מצדך להתחיל להתאמן על חתימת שם המשפחה החדש שלך.

הוא רוצה לבלות עם ההורים שלך

אם הגבר שלך הוא מסורתי או מיושן בדעותיו, הוא ירצה לדבר עם ההורים שלך ולבקש מהם רשות לפני שיכרע על ברכיו וישאל אותך.

אז אם את מבחינה כי החבר שלך פתאום נהפך להיות החבר הכי טוב של אביך, זה יכול להיות סימן די טוב שהוא כבר שאל אותם את השאלה ומה שיותר טוב שהם נתנו את ברכתם.

הוא מתכנן אירוע בלתי צפוי

זהו בדרך כלל הסימן הגדול (והמיידי ביותר), המראה שהזמן להציע הגיע. הוא עושה תוכניות מאולתרות הכוללות בתוכן מרכיב של סודיות או עממימות – כמו טיול סוף שבוע לפריז, הזמנה במסעדה יוקרתית או מפגש בכל במקום אשר:

א) הוא בעל משמעות אישית לשניכם או …

ב) מתרחש סביב שקיעת השמש.

השתמשי בעשרת הסימנים האלו לתועלתך ובעיקר זיכרי : אם החבר שלך מתחיל להתנהג מוזר, תהיי סבלניות כלפיו. זה יכול להיות סימן לכך שהרגע לו חיכית הגיע.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *