עשרה דברים שיעזרו לך להגיע למערכת יחסים רומנטית מלאה ומספקת

לא  משנה בת כמה את או מהו המעמד הזוגי הנוכחי שלך. מערכת יחסים זוגית חשובה לכל אחת. בין אם את נמצאת בראשיתה של מערכת כזו, בעיצומה או את לבדך ומחכה לאחד שיבוא וינגב לך את הדמעות. הנה כמה עצות שיעזרו לך לשמור על שפיותך ועל מערכת היחסים הזוגית שבה את נמצאת או תמצאי בעתיד.

גרמי לו להקשיב לך

עודדי אותו להקשיב לך, עשי זאת באמצעות גילוי הערכה וחיבה מיוחדת כאשר הוא עושה את זה. באותה מידה, הראי התענינות  כשהוא מדבר אליך. שימי לב וזיכרי, רוב הגברים לא מתוכנתים נפשית לשיחה בדרך שנשים עושות את זה. הם צריכים יותר שקט וזמן פנוי.

האורגזמה שלך חשובה לא רק לך

למדי אותו, רצוי בשלב מוקדם של מערכת היחסים שלכם, בדיוק איך להביא אותך לאורגזמה, זה לא סביר שהוא ימצא את הדרך לשם לבד וללא מפה שאת תספקי לו. גברים כמו גברים לא יעצרו לבקש הוראות בדרך ולכן גם לא יצליחו למצוא את הדרך הנכונה. אם את עדיין לא מכירה בעצמך איך להגיע לאורגזמה, נסי לגלות.

חייכי אליו

לימדי לתת לו את הדבר האחד שמהוה את הסיכוי הטוב ביותר להחזיר את ההרגשה החמימה והאוהבת למערכת היחסים הזוגית שלכם – חיוך אוהב ומעודד.

אל תענישי אותו

זיכרי כי הענשת בן הזוג שלך אינה עובדת. נכון, לפעמים זה יכול לגרום לך להרגיש טוב כשאת ממררת את חייו כאשר את מרגישה שהוא לא מבין אותך או אם הוא עשה משהו שפגע בך, אבל למעשה העונש רק יגרום לו להתחפר עמוק יותר בתוך עולמו הפנימי הרחק ממך. טקטיקה טובה יותר היא לתגמל אותו כשהוא עושה את הדברים שאת אוהבת ולהתעלם ממה שאת לא אוהבת.

נסי לשלוט בעצמך ולא לבגודrelationship advice for women

אל תניחי מראש שלעולם לא תתפתי לבגוד בו ולנהל רומן מחוץ למערכת היחסים שלכם. את צריכה ללמוד איך לעמוד בפיתוי. אם בכל זאת נפלת ובגדת בו אל תרגישי שזו סופה של מערת היחסים שלכם. רוב הזוגות מצליחים להתאושש מבגידה, בעיקר אם זה סטוץ של לילה אחד. לעיתים קרובות זוגות מוצאים כי גילוי ועקירת הסיבה שהביאה לבגידה עוזרת להם להשיג מערכת יחסים חזקה יותר. לכן, את צריכה ללמוד לעמוד בפיתוי. אבל לא לחשוב שבגידה מוכרחה לגרום לסוף מערכת היחסים.

השליטי סדר בחיי המין שלך

עם השנים לסקס בחיי הזוגיות יש תקופות של גאות ושפל, אבל אם חיי המין שלכם מתחילים להתדרדר, אל תקבלי ותשלימי עם זה. ברגע שאת מרגישה נפילה תשאלי מיד למה? ואז התחילי לעבוד על החזרת התשוקה לחדר השינה שלכם.

פצי אותו

מחקרים מראים שיש צורך בחמש חוויות חיוביות על מנת למחוק את הזיכרון של חוויה שלילית אחת . אז תני לו חמש מילים טובות על כל מילה נבזית אחת. תני חמשה חיבוקים על כל פעם שהפנית אליו כתף קרה.

יש דברים שאי אפשר לשנות

קבלי את הדברים שלעולם לא תצליחי לשנות. יש מאפינים של בן הזוג שלך שלעולם לא ישתנו והם שם לכל החיים. תמודדי עם זה.

הצחיקי אותו

לא החיים עצמם ובודאי לא מערכות יחסים רומנטיות הם תמיד גן של שושנים. אבל הדבר האחרון שתרצי להיות הוא קוץ כואב, מטריד וטרדן בצידו האחורי של בן הזוג שלך. גברים אוהבים נשים עם חוש הומור, מישהי שתוכל לצחוק מטעויות שלהם או אפילו מבדיחות יומרניים וחסרות טעם שהם משמיעים. לחות את מערכת היחסים הרומנטים שלך עם צחוק והומור היא עצה רצינית עבור כל אישה החפצה לשמור על הגבר שלה.

מצב רוח עליז וגישה חיובית עושים פלאים בנסיון לזכות בליבו של גבר. אז נסי לצבוע ולפלפל את עולמו של הגבר שלך במהלך זמנים טובים וזמנים רעים, עשי זאת באמצעות הומור ומשחק. ובארבע מילים  "גרמי לגבר שלך לצחוק"

יעוץ זוגי הוא לא בהכרך כשלון זוגי

אל תחשבי כי יעוץ זוגי אצל בעל מקצוע מנוסה משמעותו כשלון של מערכת היחסים. יעוץ טוב יכול להפוך מערכת זוגית רעה לטובה ומערכת יחסים זוגית ממוצעת למדהימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *