עשר דרכים כדי לברר אם אהבת חייך רוצה ילדים

גם הזוגות המאושרים ביותר יכולים להתקל במחסום רציני כאשר אחד מבני הזוג רוצה ילדים והשני לא. לעיתים אפילו העלאת הנושא יכולה לגרום לחיכוך, פתיחת דיון מוקדם מדי יכולה לגרום לבן הזוג השני להרגיש כאילו הוא או היא נגרר לתוך התחייבויות רציניות מאוד, לעומת זאת המנעות מדיון על הנושא במשך זמן רב מדי עלול לגרום לאכזבה קשה כאשר המסכות נופלות והעמדות האמיתיות מתגלות. הנה עשר דרכים לברר אם בן או בת הזוג שלך רוצים להגדיל את המשפחה בעתיד.

הזמנה לארוחת ערב משפחתית

ארוחות או מפגשים אחרים שבהם מתכנסת המשפחה המורחבת הם דרך מצוינת לחשוף את בן הזוג שלך אל הילדים הקטנים במשפחה שלך. אם הם מתעלמים לחלוטין מן הילדים, הם כנראה לא יהיו מעוניינים בילדים משלהם בעתיד.

טיול בפארק ביום אביב יפה

גם יום רומנטי בפארק יכול לשמש כברומטר עבור אינסטינקטים הוריים. אם בן או בת זוגך נמנע ככול האפשר מהתקרבות לילדים או אפילו נראה נרגז או מעוצבן מנוכחותם, יתכן שהוא או היא אינם עשויים מהחומר ממנו עושים הורים.

הצביעו על ילדים חמודים

בפעם הבאה שאתם נהנים מטיול קניות או אוכלים בחוץ עם אהבת חייכם ואתם מבחינים בזאטוט חמוד במיוחד, הצביעו עליהם. אם בן או בת זוגכם נראים אדישים או משנים במהירות את נושא השיחה, יתכן והתחלת משפחה אינם ברשימת המטלות לביצוע שלהם.

דברו על תוכניות לעתיד

התחלת שיחה עם בן או בת הזוג שלכם על איפה הם רואים את עצמם בעוד עשר שנים או מה המטרות ארוכות הטווח שלהם עלולה להביא את התשובות שאתם מחפשים. אם הם רוצים ילדים בעתיד, הם לבטח יאמרו זאת בתגובתם.

הזכירו ילדים של חברים

דיבורים על ילדים של חברים יכולים לעורר תגובה (רצויה או לא רצויה) של בן או בת זוגכם. אם אתם מספרים סיפור חמוד במיוחד על אחד הילדים, הם יכולים להתעורר ולדבר על כמה שהם מצפים לילדים שלהם יום אחד. לעומת זאת, הם עשויים להצהיר כי הם עצמם אינם רוצים ילדים.family in the beach

התחילו דיון על אמצעי מניעה

נושא אמצעי מניעה הוא אחד הנושאים שעליו כל זוג צריך לדון בשלב זה או אחר של מערכת היחסים ועדיף בתחילתה. זוהי גם הזדמנות מצוינת לומר דברים כמו: "אני רוצה ילדים יום אחד, אבל בהחלט עדיין לא." הצהרות כאלה יכולות להוביל לשיחה על העתיד בלי להרגיש כאילו צד אחד דוחף את נושא הילדים חזק מדי.

לכו לביקור של חברים או משפחה בבית החולים לאחר לידה

דברים מעטים מעוררים את האינסטינקטים ההורים כמו תינוק שרק נולד. אם לחבר או בן משפחה נולד תינוק חדש, הביאו את בן או בת זוגכם לביקור בבית החולים. התבוננות בהורים החדשים בפעולה תגרום לשיחה על נושא הילדים להתפתח באופן טבעי.

שימו לב לשפה שלהם

המילים שאדם משתמש כמו גם ההיגוי שלהן יכול לעיתים קרובות להוות רמז לתהליכי החשיבה שלו. כאשר נושא הילדים עולה בצורה זו או אחרת, יש לשים לב להבעות הפנים, שפת הגוף וטון הדיבור של בן או בת הזוג. גם אם אינך מומחה בזיהוי כוונות לפי אחד הפרמטרים האלו ניתן לראות בנקל אם יחסיהם לילדים הוא חיובי או שלילי. יחס מלגלג או אפילו נגעל מילדים זה סימן טוב כי הם לא בעניין של הורות בטוח הקרוב.

לבחון כיצד הם פועלים עם הילדים במשפחתם

נכון שהצגת זאטוטי המשפחה שלך תיתן מספר רמזים חשובים על כונות בן או בת הזוג שלך בנוגע לילדים אבל צריך לזכור כי התנהגותם יכולה להיות מושפעת מהרצון לעשות רושם טוב עלייך ועל משפחתך מצד אחד ומצד שני חרדה מהפגישה של השבט כולו. דרך טובה ויעילה יותר היא להתבוננן כיצד הוא או היא מקיימים אינטראקציה עם הילדים של המשפחה שלהם מאחר ואז הם ירגישו נוח יותר ויתפקדו בצורה אמיתית יותר.

פשוט לשאול

נכון, לשאול ישירות את השאלה יכול להיות צעד מורט עצבים, אבל כך גם ניתוח כל צעד והבעת פנים של בן או בת הזוג על מנת לנסות לנבא את רצונם האמיתי. אם להיות הורה (או לא להיות הורה) הוא גבול של יהרג ולא יעבור עבורך, הגיע הזמן לתפוס את השור בקרניו ולשאול את השאלה.

בשלבים הראשונים של הקשר, התמודדות עם בעיות גדולות כמו הורות יכולה להיות צעד קצת נועז מידי שלא לומר מלחיץ. מצבים אלה צריכים להיות מטופלים בזהירות. אולם, אם אתם ביחד כבר תקופה ארוכה, אתם צריכים להרגיש נוח מספיק לדבר על דברים שישפיעו על החיים שלכם ועל העתיד שלכם כזוג וכמשפחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *