עשרה טיפים שיעזרו לך להתגבר על זוגיות במשבר

אם הגעת לפה יתכן שאתה תוהה אם יש מישהו שיכול לעזור לך להציל את הנישואים שלך?. ובכן יש מישהו כזה והמישהו הזה הוא אתה, על ידי התחיבות  לכמה צעדים פשוטים, אתה יכול להתחיל להציל את הנישואים שלך לפני שאשתך תממש אם האיום שלה לעזוב ולהתגרש ממך.

הקשב לה

התחל להקשיב למה שמדאיג את אשתך. נכון, יתכן ואתה לא מסכים עם החששות שלה. חששות הנוגעות לחיי הנישואים שלכם, החיים, העבודה שלה, העבודה שלך, הילדים או מה שזה לא יהיה, תן לה את הכבוד הסיסי שצריך להיות קים בין בני זוג והוא להקשיב ולפתח שיחה רגועה ושקטה על נושאים המעסיקים ומשפעים על חייכם כזוג וכמשפחה..

שתף אותה

כמו שאתה מקשיב לחששות שלה, שתף אותה בחששות ובדאגות שלך, אם תשתף אותה ותקשיב למה שיש לה להגיד תשיג שתי תוצאות חיוביות. מצד אחד זה יגרום לה להרגיש קרוב אליך מכיוון שרגשית נשים אוהבות כשהגבר שלהן נפתח לפניהן. מצד שני אם תקשיב בקולה קרוב לודאי שתעשה הרבה פחות שטויות.

עזור לה

עזור לה בעבודות הבית או בכל נושא בו היא מבקשת ממך סיוע. אל תצפה מאשתך לבצע הכול לבד בזמן שאתה שוכב על הספה וצופה בתוכנית טלויזיה. זה לא משנה אם היא עקרת בית או עובדת במשרה מלאה. פעם בשבוע קח את הילדים וצאו בלעדיה מחוץ לבית כדי שהיא תוכל לקבל קצת זמן איכות לעצמה.

החמא לה

quality time for busy couplesהחמא לה על הופעתה, הדברים שהיא אומרת, האוכל שהיא מכינה, הבגדים שהיא לובשת, התסרוקת החדשה שהיא עשתה ועל כך שהיא נראית יותר סקסית מיום ליום. מחמאות יגרמו לשיפור הביטחון העצמי שלה וכשהיא תתחיל להרגיש יותר טוב עם עצמה היא תתחיל להרגיש יותר טוב איתך.

צא איתה

צא איתה לבלות לפחות ערב אחד בשבוע או שבועיים. כמו שעשיתם לפני שההרגל פלש לחייכם. שוב, מעבר להנאה המידית בארוחה,סרט או הופעה טובה היא תתחיל להרגיש שאתה באמת נהנה בחברתה.

תראה טוב בשבילה

אין דבר שאומר לאישה "אני לוקח אותך כמובן מאליו" יותר מבן זוג שמתחיל להזניח את עצמו. התחל להתעמל באופן קבוע, קנה בגדים חדשים, שנה תספורת (כן גם גברים יכולים לעשות את זה) ובקצור התחל לטפח את עצמך. מהר מאוד תלמד שגם אתה תהנה מהאני החדש שלך.

פנק אותה

פנק אותה עם פרחים או מתנות אחרות לפחות פעם בשבוע. מתנות שאתה יודע שהיא אוהבת או הפתעות חדשות. כדי להפתיע אין צורך לשבור תוכנית חיסכון או לקחת הלואה. המתנות והפרחים יגרמו לה להרגיש מיוחדת ולדעת שאתה חושב עליה במשך כל היום.

התקשר אליה גם כשאתה רחוק

גם כשאתה לא נמצא בסביבתה (עבודה, נסיעות, חדר כושר) אתה צריך להראות לה שאתה חושב עליה. התרגל לשלוח לה הודעת טקסט (SMS) מפעם לפעם. אין צורך בהודעות שנונות או מתוחכמות מידי. גם הודעה שאומרת "חושב עליך", "מתגעגע" וכו יאפשרו לה לדעת שאתה חושב עליה ומצפה לראות אותה.

אמור לה שאתה אוהב אותה

נשמע נורא פשוט. הרי ברור שאתה אוהב אותה אז למה צריך להגיד את זה. אז זהו שצריך ולא סתם צריך אלא באופן קבוע ולפחות פעם ביום כדי שהיא תדע שיש אי שם מישהו חושב ואוהב אותה. אם אתה צריך הסבר מדעי אז בטוח שתוכל למצוא איזה חוקר מוח שיגיד לך שבשעה שאתה אומר את זה והיא שומעת את זה, מופרשים אצל שניכם חומרים מוזרים באיזורים שונים של המוח וגורמים לשניכם להרגיש טוב יותר. אבל הכי טוב שפשוט תנסה את זה ותראה מה יקרה.

קבל עזרה

השג מדריך טוב לתיקון ושיפור מערכות יחסים, קרא אותו בעיון ובצע את הפעולות הממומלצות בו. במאמר זה קשה לפרוס את כל הרעיונות השיטות והעצות המתוארים במדריכים מקצועיים. אחד המדריכים המומלצים כיום נקרא קסם התפייסות זהו מדריך באנגלית ונחשב לאחד המדריכים המצליחים והנמכרים ביותר ברשת..

אם אתה רציני ברצונך לשקם את חיי הנישואיים שלך, אזי ביצוע עשרת העצות המפורטות פה לאורך זמן יכולים לעזור להציל מערכת היחסים ולשמור על שלמות המשפחה שלך.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *