עשר עצות שיעזרו לך להסיר עיגולים שחורים מתחת לעיניים באופן טבעי

little

עיגולים שחורים מתחת לעיניים שלך הם בלתי נמנעים, במיוחד אם אורח החיים שלך הוא לא בריא במיוחד או אם העיגולים השחורים כלולים בחבילת הגנים שקיבלת בירושה מהמשפחה. עם זאת, ניתן להימנע מתופעה זו על ידי כמה צורות של טיפול בסיסיות שבחלקם מיועדות להעלים את התופעה ובחלקם למנוע אותה. להלן טיפים כיצד להסיר עיגולים שחורים מתחת לעיניים באופן טבעי.
 

לפני שמסירים עיגולים שחורים מתחת לעיניים נסי קודם כל למנוע אותם

הדבר החשוב ביותר אותו יש לעשות על מנת להסיר עיגולים שחורים מתחת העיניים הוא למנוע אותם מלכתחילה. עובדה ידועה היא כי מניעה עדיפה תמיד על ריפוי ולכן יש לעשות הכל על מנת למנוע את הופעת העיגולים השחורים מתחת לעיניים גם אם את חשופה להם מסיבות גנטיות.

השתמשי בשקיקי תה קר

זהו אחד האמצעים הטבעיים לחיסל עיגולים שחורים מתחת לעיניים. פשוט טבלי את שקיות התה במים קרים ואז הניחי אותם על העיניים והשאירי אותם שם למשך כ -10 דקות.

שתי הרבה מים

שתיית מים שימושית ומומלצת למניעת פגיעות רבות בעור והיא גם דרך טובה להסרה ומניעה של עיגולים שחורים מתחת לעיניים. שתית מים עוזרת לסלק רעלים ממערכות הגוף, רעלים שעלולים לתרום רבות להיוצרות עיגולים שחורים מתחת לעיניים.

תני לגוף ולעור כמות מספקת של שינה

אחד הגורמים העיקרים להופעת עיגולים שחורים מתחת העיניים הוא חוסר בשינה. אם אינך מעונינת בעיגולים האלו נסי לישון עוד כמה שעות ביממה. אם אינך מסוגלת לישון את כמות שעות הדרושה לך התיעצי עם רופא.

הימנעי משתיית מופרזת של אלכוהול ומאכילת מאכלים מתוקים העשירים בסוכר

שתיית אלכוהול מופרזת היא גורם נוסף שתרום להופעת עיגולים שחורים מתחת לעיניים, אז אם את רוצה להיפטר מהעיגולים האלו, צמצמי את צריכת האלכוהול והמנעי מצריכה מופרזת. כמו כן, כדאי להתרחק ממזונות עמוסי סוכר כמו ממתקים ושוקלדים, ממתקים נחשבים ממריצים שעלולים לגרום ללילות ללא שינה.

צמצמי שתיית של משקאות עשירים בקפאין ונסי להוריד את מפלס המתח

בדיוק כמו סוכר, קפאין הוא תמריץ נוסף שיכול להפחית שעות שינה. וכמו שנאמר חוסר שינה הוא אחד הגורמים העיקרים להופעת עיגולים שחורים מתחת לעיניים, לכן התרחקי ממשקאות  עם יותר מדי קפאין. כמו כן, נסי להוריד את מפלס המתח והחרדה בחייך, זו עצה שנכונה להרבה מחלות ופגעים אולם מכיון שאנו עוסקים בעיגולים שחורים מתחת לעיניים נדגיש זאת במאמר זה.

השתמשי במוצרי טיפוח העור המתאימים להסרת עיגולים שחורים מהעיניים

נסי להשתמש במוצרי לחות המכילים שמן שומשום, אבוקדו, ויטמין K וויטמין E באזור שבו מןופעים  העיגולים כהים כדי לסייע להפחית את המראה שלהם. שימוש באיפור בצבע לבן או ירוק על עיגולים כהים יסייע ויצמצם את המראה שלהם.

כמדובר בהסרת עיגולים שחורים מתחת העינים קור הוא החבר הטוב ביותר שלך..

קירור העור מסייע להקל על הלחץ באזור העיניים ומגרה את הגוף לשלוח נחשול דם לאזור המקורר, דבר שיגרום לאזור להראות מדהים. נסי את שיטת הכף המקוררת. הכניסי כף למקפיא למשך כ 15 דקות ולאחר מכן כסי את העיניים עם הכף. החזיקי את הכף על האיזור עד שהיא מתחממת לטמפרטורת החדר.

עוד תערובות ביתיות שיעזרו לך להילחם בעיגולים כהים מתחת לעיניים.

להסרת עיגולים שחורים מתחת העיניים ניתן להשתמש בכמה תערובות ביתיות ממוצרים אשר נמצאים לרוב במקרר או במדף התבלינים  הנה כמה מהם. הניחי פרוסות מלפפון קר על העינים למשך כ 10. מריחת שמן בוטנים, תערובות של אבקת כורכום ומיץ לימון למשך 5 דקות. יש לודא כי התערובות  אינן חודרות לתוך העינים.

 

אם יש לך עיגולים שחורים מתחת לעיניים, נסי תחילה להסיר אותם באמצעות דרכים טבעיות לפני תעברי לטיפולים שוחקים יותר. בדרך זו, תוכלי לנסות את כל האופציות האפשריות לפני שתעברי לחלופות יקרות יותר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *