עשרה דברים שישפרו את הביטחון העצמי בזמן חיפוש עבודה

1. תכנן היטב את היום – שינה עד מאוחר,  זפזופ בין ערוצי הטלוזיה בפיג'מה,  פשיטה על המקרר או כל פעילות של "לקחת את זה בקלות" לא יעזרו לך למצוא עבודה ויערערו את ביטחונך ברגע שתבין כמה זמן אתה מבזבז לא פעילויות לפרודוקטיבית. למצוא עבודה זה עבודה, קבע לעצמך לוח זמנים ועקוב אחריו בדקדקנות.

2. הקפד "לשמור" על קשר עם תחום המומחיות שלך – נסה להישאר מעודכן בכל החידושים וההתפתחויות הקשורות לתחום עבודתך. זה יעזור לך כאשר תשאל בראיון העבודה הבא ההתפתחות החדשה או המוצר החדש שיצא בתחום.

3. הכר היטב את הנקודות החזקות שלך – אם אינך יודע מהן הנקודות החזקות שלך נסה לשאול את עצמך "באילו נושאים אנשים מבקשים את עזרתי ?", "מה השאלות אותן מרבים לשאול אותי ?" וכו, אל תחשוש לפנות לעזרה במכונים המתמחים בכך.

4. הקשב להרצאות מוטיבציה בעודך נוסע במכונית – איזה דרך טובה יותר יש לשפר את הרגשתך בעודך נוהג מאשר להקשיב להרצאות מקצועיות על נושאים כגון : איך לשווק את עצמך, איך להתראיין איך לשפר את מצב הרוח שלך וכו.confidence during job search

5. נסה להתחבר עם אנשים חיובים ואופטימיים  – אנשים קודרים ומיואשים לא יוכלו לעזור לך בתקופה כזו ורק ידרדרו את מצב רוחך מהר יותר (אפילו אם כוונותיהם טובות.

6. התנדב לעזור לאחרים – לא רק שתגדיל את רשת הקשרים שלך אלא גם יהיה לך משהו לדבר עליו מלבד סיפורי חיפוש העבודה. זכור עזרה לאחרים תגרום לך להרגיש טוב עם עצמך ואת זה יהי קשה לקחת ממך.

7. הגבל את כמות החדשות אותן אתה שומע באמצעי התקשורת – חשוב לשמור על קשר עם העולם אבל זכור שרוב החדשות הן על טרגדיות, אסונות, אלימות ושאר דברים שרק יפריעו לך.

8. התחל פרויקט השגי שישפר את מצב רוחך – לא חשוב מה , תבנה משהו, תלמד משהו העקר שתתחיל ותגמור. השגיות משפרת במידה רבה את מצב הרוח.

9. עשה משהו רק בשביל הכיף – עשה משהו שגורם לך להרגיש טוב, צא לטיל שחק עם הכלב, קרא ספרים צייר ציור. עתה עובר תקופה לא קלה ומתסכלת אבל אין צורך לסבול.

10. התחבר לצד הרוחני שלך – הפנה מעט אנרגיה לדברים שנדמה לך שגדולים ממך. מדיטציה, קריאת ספרים רוחניים, דת, קבלה או כל דבר שאתה מרגיש נמשך אליו. יש לך עכשיו זמן לפעילויות שירוממו את נפשך.
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *