עשר שאלות שיעזרו לך לפתח שיחה בזמן מפגש נטוורקינג

1. למה החלטת לפתוח את העסק שלך ?
כמעט כל אחד אוהב לספר את סיפור העסק שלו, ושאלה כזו פותחת את הדלת בשבילם לספר על העסק שלהם ועל עצמם.

2. ממה אתה נהנה בתפקיד שלך ובענף בו אתה עוסק ?
אחד משנים יקרה אם תשאל את השאלה הזו. או שהנשאל יתחיל לילל ולהתבכיין על העסק התפקיד והענף בו הוא עוסק או שיספר לך כל דבר חיובי שקרה להם.

3. איך אתה מבדל את העסק שלך מהמתחרים ?
כאו אתה נותן הזדמנות לבן השיחה שלך לתת לך את מודעת הפרסומת של העסק שלו, לספר לך למה הם המובילים בתחום ומה  גורם להם להיות ייחודיים מול המתחרים.

4. כיצד אתה מקדם את העסק שלך מול הלקוחות הפוטנציאלים שלך ?
לימוד הדרך בה הוא מקדם את העסק שלו יכולה להיות נקודת התחלה טובה לשניכם לקדם את העסק שלכם ביחד. יתכן גם שתקבל טיפים וטריקים על דרכים טובות לקדם את העסק שלך. יתכן שתוכל גם להפנות אותו לאחד מאנשי רשת הנטוורקינג שלך שיכול לעזור להם בקידום העסק. דבר שיביא לך את המוניטין של מתווך ומשפיע על עסקים אחרים.

5. איך התפתח הענף בו עתה עוסק ואילו שינויים קרו בו בשנה האחרונה?
לימוד התפתחות הענף בו עוסק בן השיחה שלך ילמד אותך כמה זמן הם נמצאים בענף זה והבנתם את הענף. לרוב האנשים יש את הנטייה לזרוק מספרים ועובדות בתשובה לשאלה זו. נתונים אלו יכולים לעזור לך להבין אם תוכל לעשות עסקים עם איש זה או בתחום זה.

6. אילו מגמות והזדמנויות חדשות אתה רואה בתחום בו עתה עוסק?.networking tips
אף ענף או תחום אינם עומדים במקום ותמיד מתפתחות מגמות חדשות ואיתן באות הזדמנויות. בעזרת שאלה זו תוכל שוב ללמוד על התחום אבל זו גם אפשרות בשבילך למצוא הזדמנויות חדשות לעסק שלך.

7. אם מישהו רוצה להיכנס לתחום שלך איזו עצה תוכל לתת לו?
בעזרת שאלה זו תוכל לגלות אם הוא מוכן לשתף אחרים. השאלה מתוכננת  לעזור לך לגלות כמה הוא מוכן לעזור לאנשים אותם אינו מכיר.ותלמד אותך רבות על אופיו.

8. האם תוכל לספר לי על תקרית או אירוע חשובים שקרו בעסק שלך?
לכל אחד יש סיפורים שהוא רוצה לספר על אירועים ותקריות שקרו לו במהלך העבודה. אבל אם תקשיב היטב תוכל ללמוד לאיזה סוג של דברים מיחס האיש חשיבות. עובדות אלו ילמדו אותך עוד על האיש ועל הדברים להם הוא מיחס חשיבות.

9. אם היית יודע שאין חשש לכישלון אילו דברים היית עושה בעסקים שלך?
שאלה זו תגלה לך את חלומותיו, רצונותיו וחששותיו של בן השיחה שלך. הקשבה טובה לתשובה יכולה להיות בסיס טוב לעסקים עם אדם זה. שכן אם תמצא דרך להגשים את רצונותיו דרך העסקים שלך או דרך רשת הנטוורקינג שלך הרווחת.

10. איך יתארו הלקוחות שלך את הצורה בה אתה עושה עסקים?
שאלה זו נותנת לבן השיחה שלך את ההזדמנות לספר לך סיפורים חיובים של לקוחות החברה. מבחינתך שאלה זו מאפשרת לך ללמוד עוד ועוד על בן השיחה שלך, הדרכים בהן הוא עושה עסקים והזדמנויות עסקיות הקימות שם עבורך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *