עשרה טיפים להחזרת אהבה ישנה

פרידה ממישהו איתו ניהלת מערכת יחסים רצינית יכולה להיות כואבת. לפעמים אין ברירה ומוכרחים להמשיך הלאה. אבל לעיתים ניתן להחזיר את האהבה ולחדש מערכת יחסים שהופסקה לא תמיד בגלל הסיבות הנכונות. על ידי שמירה על מספר כללים ניתן להשיב את מערכת היחסים למסלולה ולהחזיר האקס חזרה לתוך החיים שלך. צריך פשוט לדעת מה, איך ומתי לעשות את זה. לפניך עשרה טיפים שיעזרו לך להגדיל באופן משמעותי את הסיכויים לזכות באקס שלך בחזרה.

את צריכה להשתיק את כל אלו שיגידו לך שאי אפשר להחזיר אהבה.

גם אם הם מתכוונים לטוב והם פשוט לא רוצים לראות אותך נפגעת שוב. הם לא באמת עוזרים כאשר הם אומרים לך להפסיק לחלום או פשוט להמשיך הלאה ולמצוא גבר אחר. את צריכה להשתיק את הקולות האלה, אחרת הם יוכלו בסופו של דבר לשכנע אותך כי אין לך סיכוי וכאשר את תשתכנעי בכך, לעולם לא תוכלי להחזיר לחייך את האהבה הישנה. את צריכה לוודא שאת לא מקשיבה לכל הקולות השלילים האלו ולפחות לנסות להחזיר את האהבה לחייך.

לעולם אל תתחנני בפניו לחזור אליך

אם את מוצאת את עצמך מוכנה לבקש סליחה או להתחנן בפניו לחזור, קחי בחשבון שאת עלולה להיראות נואשת. משמעות הדבר היא כי הוא יראה צד אחד ממך שהוא פשוט לא אטרקטיבי, רוב הסיכויים שהוא לא יחזר אליך. אם לעומת זאת הוא יחזור משום שהפכת לנואשת, רוב הסיכויים שהיחסים האלו ייגמרו שוב במוקדם או במאוחר. זה לא בריא אז פשוט אל תעשי את זה.

יצרי תחושת דחיפות אצל האקס שלך על ידי כך שתראי לו שהמשכת הלאהMen make wedding proposal

לעתים קרובות האקס שלך ידע וירגיש שאת מעונינת לחדש את מערכת היחסים עימו דבר זה עלול לגרום לקחת אותך כמובן מאליו ולהרגיש כי תמיד יוכל לזכות בך מחדש. זו הסיבה שהוא צריך להרגיש תחושת דחיפות והוא ירגיש כאשר את תני לו לראות שאת מסתדרת גם בלעדיו. את יכולה לעשות זאת פשוט יציאה אקרעית לפגישה עם מחזר חדש או פשוט על ידי כך שתפגיני אדישות בעקבות הפרידה. צעדים אלו יראו לו שאת המשכת הלאה, יתנו לו תחושה של דחיפות דבר שיכול לסייע כדי לזרז את הדברים.

מותר לצלצל אליו לפעמים אבל לא להגזים

אבל יש להפעיל שיקול דעת. טלפון פעם בשבועיים ישמור אותך בתמונה. התקשרות עשר פעמים ביום נשמעת כמו צעקה של ייאוש. אל תעשי את זה. את חיבת לרסן את עצמך.

שלחי דוא"ל מדי פעם

אל תציפי את תא הדואר האלקטרוני שלו עם עשרות מיילים בשבוע. מסר פשוט בו נאמר מה שלומך? או מה קורה? מספיק. לאחר תני לו זמן להגיב. בדיוק כמו שיחות טלפון – שטף מופרז של מסרים משדר יאוש.

יש להשתמש בשיקול דעת במגעים עם בני המין השני

אם יש בך רצון אמיתי להחזיר אותו לחייך, עכשיו זה לא הזמן המתאים למשחקי הכרויות חדשים. לא תוכלי לשכנע את האקס שלך שאת באמת רוצה להחזיר את אהבה הישנה אם תתחילי לצאת עם גברים חדשים כמה פעמים בשבוע. לעומת זאת יציאה מפעם לפעם כן רצויה על מנת להראות לו שאת עדין רצויה ומבוקשת, אבל לא יותר מזה. בהחלט לא כדאי לקיים יחסי מין עם מישהו חדש. אם תגיע ההזדמנות להחזיר את האהבה, זה ישאר תקוע ביניכם לאורך הרבה זמן.

אל תשכחי את יום ההולדת שלו

רק בגלל שאתם כבר לא ביחד כרגע לא אומר שיש לשכוח את יום ההולדת שלו. להיפך, יום הולדת יכול בהחלט להיות תרוץ טוב שלא משדר יאוש ליצירת קשר. אפשר לטלפן או לשלוח כרטיס. לא מומלץ להגזים עם תזמורת כינורות צוענית.

לפני שחוזרים נסי להבין האקס שלך

הקשבי ונסי לנתח את מה שהוא אומר ועושה. את צריכה לדעת מה האקס שלך רוצה ומחפש בשותפה לחיים ולדעת אם את יכולה לספק לו את זה. נסי  להיות כנה עם עצמך ואיתו. אם הוא צריך משהו שאת לא יכול או לא רוצה לתת לו עשי לשניכם טובה וותרי.

המנעי מסצנות קנאה

ברגע שנפרדתם איבדת את הזכות להגיד לו מה לעשות והוא חופשי לעשות את כל מה שהוא רוצה. אם הוא מתחיל לצאת עם נשים אחרות המנעי מסצנות קינאה בציבור , להיפך, יתכן שרק אם הוא יצא עם נשים אחרות הוא יבין כמה את חסרה לו וכמה טובה היתה מערכת היחסים איתך.

אל תלכלכי אל תשמיצי

לעולם, לעולם, אין להשמיץ או ללכלך על בן הזוגך לשעבר בפני ידידים ומשפחה. את יכול להיות בטוחה כי כל מה שיאמר יגיע בסופו של דבר גם לאוזניו. לא משנה כמה נפגעת מסוף היחסים להשמיץ אותם יעשה רק נזק למערכת יחסים הנוכחית או עתידית עם האקס שלך. תני לו קצת מרחב ושקט ונצלי את הזמן לעבוד על עצמך.

 

One Comment on “עשרה טיפים להחזרת אהבה ישנה”

  1. כול אשר כתבתם נכון לגבי נשים ומה לגבי גברים . אני מנסה להבין איך גבר צריך להתייחס לאישה במקרה של פרידה . שנפרדת וכבר מוצאת לה מישהו נכנסת איתו לכשר ואז המצב מסובח עוד יותר. איך מונעים זות ואיך ניתן להחזיר אותה לחיים מבקש תשובה . תודה מראש. לצוות המתפל בדבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *