עשרה דברים שיכולים למנוע ממך לקבל הלוואה לעסק קטן

Things That Could Keep You From Getting a Small Business Loan

קבלת הלוואה לעסק קטן היא כמו היכרות רומנטית : ישנם כמה דברים שעשויים לשפר את סיכויי הצלחה שלך כמו לשלם את החשבון בסוף הערב, להופיע בזמן או ללבוש לבוש מחמיא אבל ההתמקדות העיקרית שלך צריכה להיות במניעת טעויות חמורות.

להלן עשרה דברים שיכולים להכשיל אותך כאשר אתה פונה לקבל הלוואה לעסק הקטן שלך, וכמה טיפים שיעזרו לך להימנע מאבני נגף אלה.

עבר אפל

לרוב האנשים ישנם כמה שלדים בארון שלהם, אבל כשזה מגיע להלוואה לעסק קטן ההיסטוריה הנגועה שלך עשויה להיות סיבה לסירוב מידי.

ביקרות שליליות עליך כאדם או על העסק שלך, משפטים שעברת, סטאטוסים ברשתות החברתיות או דוחות אשראי שלילים ממוסדות פיננסים אחרים ישמשו אחרים כדי להחליט אם לתת לך את ההלוואה שביקשת וכדי לקבוע את האמינות שלך.

לפני שאתה ניגש להיפגש עם מוסד פיננסי על מנת לדון בבקשת הלוואה, ערוך חיפוש אחרי עצמך ברחבי האינטרנט והרשתות החברתיות על מנת לבדוק איך תראה בעיני אחרים.

כיסים ריקים

חוסר יכולת (או חוסר רצון) לשלם את חשבונות העבר שלך בוודאי לא ירשימו מלווים, אבל הדבר שבאמת ישלח אותם לכיוון אחר הוא מחסור במזומנים.

תזרים מזומנים לא מספק הוא פגם שרוב המלווים הפוטנציאלים לא יכולים להרשות לעצמם להתעלם ממנו.

תזרים מזומנים הוא מדד של כמה מזומנים יש לך ביד על מנת לשלם בחזרה את ההלוואה זהו בדרך כלל הדבר הראשון שמלווים יבחנו על מנת לאמוד את בריאות העסק שלך. לכן, זה גם הדבר הראשון שעליך לבדוק בעת קביעה אם אתה יכול להרשות לעצמך את ההלוואה.

חשוב על תזרים חיובי כרפואה מונעת לעסק שלך,  אתה יכול לחכות עד שהעסק שלך יחלה, או שאתה יכול לעשות דברים כדי למנוע ממנו לחלות.

אחד מאמצעי המניעה המומלצים הוא חישוב תזרים המזומנים בצורה רבעונית לפחות. אם בעלי העסק נוקט בצעד זה, הוא יוכל לייעל את תזרים המזומנים שלו לפני שהוא מתקרב למלווים פוטנציאליים.

מחסור בתוכניות עתידיות

גישה רשלנית יכולה לעזור לך למשוך סוגים שונים של אנשים, אבל זה בהחלט לא יעזור לך לחזר אחרי מלווים פוטנציאלים. תכנון ודבקות בתוכניות הן תכונות הרבה יותר אטרקטיביות מאשר ספונטניות בעולם הפיננסים.

בנקים דורשים מבעלי עסקים תכנית עסקית מסודרת, מפורטת וכמותית על מנת להתקדם עם תהליך ההלוואה.

למרות שתכנית עסקית פורמאלית היא לא הכרח כאשר פונים לקבלת הלוואה ההמלצה המפורשת על ידי מומחים לתחום היא ​​כי לבעלי עסקים תהיה לפחות תחזית הרווחים העתידיים לפני שהם פונים לקבל הלוואה. צעד כזה יציג בפני מלווים אם העסק שלך הוא רווחי מספיק כדי לשלם בחזרה את הלוואה המבוקשת.

להיות רומנטי ללא תקנה

האהבה היא עיוורת, ואלה המאוהבים בחלומות העסקיים שלהם הם העיוורים מכולם.

למרות שזה נהדר שיש לך תוכניות גדולות לגבי העתיד, אנשים האחראים על הלוואות לעסקים קטנים רוצים שתהיה מציאותי  ולא קצר רואי כשמדובר בתוכניות שלך להגדלת העסק.

הכנת תחזיות פיננסיות היא דרך אחת להוכיח למלווים כי התוכניות שלך לשימוש בהלוואה נבחרו בקפידה. גם אתה צריך לתכנן להרחיב את העסק שלך בשלבים ולא בבת אחת. זה ימזער את חלק הניחוש הגלום בתחזיות פיננסיות וייתן למלווים תחושה טובה יותר של יכולת העסק שלך להחזיר את הלוואה.

חוסר ארגון

חוסר סדר היא לא תכונה סקסית. לא כאשר מדובר על פגישה רומנטית ובוודאי שלא כאשר פונים לקבל הלוואה.

לפני שאתה פונה לבקש הלוואה דאג לסדר ולארגן את כל החומר בנדרש על ידי הגוף אליו אתה פונה כלומר שיש בידך (ובצורה מסודרת) את כל האישורים, הדוחות והטפסים הדרושים לבקשה להלוואה שלך.

ישנם שפע של מדריכים ורשימות של מסמכים נדרשים ברחבי האינטרנט, ערוך מחקר הן במדריכים המסופקים על ידי המדינה והן באתר של המוסד הפיננסי אתו אתה נפגש, שימוש במשאבים אלה יכול להקטין את הסיכוי שלך להיחשב כלא מוכן ובלתי מאורגן.

להיות בררן מדי

כאשר מחפשים שותף או בת זוג, להרבה אנשים יש סוג מסוים של דמות אותה הם מחפשים, אבל זה לא יעבוד כאשר אתה מחפש הלוואה. אחת מהאמיתות של עולם העסקים היא שבעלי העסקים צריכים לשמור על ראש פתוח, כאשר הם מחפשים מימון.

לא זו בלבד שקשה לקבל הלוואות מסורתיות באקלים הכלכלי של היום, אבל לפעמים הן גם לא בהכרח האפשרות הטובה ביותר עבור כל עסק קטן.

שמור על ראש פתוח ובדוק אפשרויות הלוואה אלטרנטיביות כגון מוסדות חוץ בנקאיים ומימון המונים.

פחד מדחייה

אם האגו שלך נחבל בקלות , ייתכן שתאלץ להקשיח אותו מעט לפני הגשת הבקשה להלוואה. בעלי עסקים קטנים יכולים לצפות לדחייה לפחות פעם אחת (ולעיתים קרובות יותר) לפני שיקבלו את המימון שהם צריכים.

זה נורמאלי לבעלי עסקים להידחות בבקשה הראשונה, הצד החיובי הוא שדחייה כזו תתריע בפניהם על בעיות בעסק שלהם, כדי שיוכלו לבצע את השינויים הדרושים ולהתקדם עם בקשת הלוואה חדשה.

חוסר במשפט פתיחה מפתה

רוב האנשים מבינים את הצורך והחשיבות במשפט פתיחה טוב בקשרים בין אנשים. בעלי עסקים המבקשים ללוות כסף לפיתוח העסק צריכים גם הם כמה מילים מוכנות  מראש על מנת לשבור את הקרח עם מלווים.

התלונה השכיחה ביותר בקרב מלווים, היא שבעלי העסקים קטנים אינם מסוגלים לבטא היטב איך הם הולכים להשתמש בהלוואה שהם מבקשים, איך הם הולכים להחזיר את ההלוואה.

הנאום שלך למלווים לא צריך להיות רהוט, אלא פשוט וישיר. מעל לכל דבר אחר הנאום צריך לענות על השאלות הבאות :

• האם אתה יכול להחזיר את ההלוואה ? • האם אתה מוכן להחזיר את ההלוואה ? • מה תעשה אם לא תוכל להחזיר את ההלוואה ?

לנסות לנוגס יותר ממה שאתה יכול לבלוע

רק בגלל שאתה בעל עסק קטן לא בהכרח אומר שאתה מומחה למימון לעסקים קטנים. מצד שני מלווים לא מצפים ממך להיות כזה.

כשזה מגיע לקבלת החלטות פיננסיות עבור העסק שלך, מלווים רוצים לראות שכבר ביקשת ייעוץ מיועצים בעלי ידע.

אם אתה רופא שיניים, ומבקש הלוואה עבור הגדלת המרפאה עדיף להראות שאתה יודע לטפל בשיניים של אנשים מאשר להיות אשף פיננסי.

אדישות

לא היית אומר לבת זוג פוטנציאלית "אני ממוצע לחלוטין, ומערכת יחסים איתי יכולה או לא יכולה להיות דבר נעים", אותו דבר נכון גם כשאתה מחפש מימון עבור העסק הקטן שלך.

בעלי עסקים רבים מפגינים כלפי מלווים יחס אדיש, ​​במילים אחרות, הם פשוט לא מצליחים לשכנע אותם מדוע הם, ולא מישהו אחר, יהיו מועמדים טובים להלוואה.

אתה צריך להפגין תשוקה, המנטאליות שלך בכניסה לפגישה עם מלווים צריכה להיות  "אני הולך לעשות את זה, ואני אהיה הכי טוב בעולם בתחום שלי".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *