עשר מיומנויות גבריות שמרשימות נשים

מגזינים ואתרים העוסקים בסגנון חיים וביחסים בין גברים ונשים מפרסמים מדי פעם סקרים שבהם נשים מסבירות אילו תכונות גבריות מרשימות אותן וגורמות להן להימשך לגברים מסוימים. הסקרים האלה מקוממים ומבלבלים למדי שכם הם מכילים סתירות רבות: חלק מהנשים מדגישות את החשיבות של גברים רגישים, בעוד אחרות מתעקשות שמה שמדליק אותן אצל גברים היא הנוכחות הפיזית שלהם.

לגבר המבולבל המתייחס לסקרים אלו ככלי ללמידת עולם הנשים , לא נותר אלא לתהות אילו מיומנויות עליו לפתח על מנת שיוכל לכבוש את ליבה של נערת חלומותיו.

זה לא כל כך קשה להבין.

האמת היא שהאינטרסים והרצונות של נשים מורכבים מהספקטרום המלא של הגבריות; הם שונים עבור Skills That Impress Womenכל אישה, וקשה לרכז את מה שכל הנשים רוצות ומחפשות בגבר לאחת או שתי מיומנויות המבטיחות להרשים כל אשה.

אבל, יש כמה הימורים בטוחים, ישנם כישורים שהם עמודי התווך של הגבריות מצד אחד ואינדיקטורים להמצאות צד הרך אצל הגבר מצד שני.

כמה מהמיומנויות האלו לא דורשות שום הכשרה אמיתית אלא רק מאמץ קל, בעוד שאחרות קשות יותר להשגה כשאתה נמצא בשלבים מאוחרים בחיים, אבל אף אחת מהן אינה בלתי אפשרית להשגה אם אתה מוכן לנסות להתאמץ מעט.

שליטה במספר שפות

אין ספק שזו המיומנות הקשה ביותר להשגה ברשימה, שליטה בכמה שפות זרות היא סימן של מסירות (לוקח זמן ומאמץ ללמוד), אינטליגנציה ומראות שאתה איש העולם הגדול. נשים יהיו מסוקרנות מאוד מכל אלה, במיוחד אם לא תנופף ביכולת הזו ופשוט תיתן לזה לבוא לידי ביטוי ברגע הנכון. ברור שאי אפשר ללמוד שפה בן לילה, אבל המשאבים הם אינסופיים וכל מה שצריך זה למצוא את הזמן ללמידה.

יכולת לתקן מכונית

יכולת והבנה בתיקון מכוניות יכול להיות דבר מרתיע אם מנועים גרמו לך להירתע עד עכשיו, אבל למזלך אתה לא באמת צריך לדעת הרבה. המטרה היא להבין מספיק כדי שתוכל לשמור על המכונית שלך בצורה נכונה ולאבחן בעיות במכונית (במיוחד במכונית שלה). העיקר הוא להימנע מפתיחה של מכסה המנוע והתבוננות פנימה בתמיהה ויאויש.

רוב הנשים הופכות חסרות אונים לחלוטין כשהן מגיעות למוסך עם המכונית שלהן, אם תהיה לצידה בשעה זו תוך שליטה בשפה ובמונחים בהם משתמשים המקצועניים, תוכל לזכות בהרבה נקודות.

ריקוד

אם יש דרך אחת להוכיח שאתה בעל בטחון עצמי, נינוח ונגיש, זהו הריקוד. על פני השטח, ריקוד הוא די פשוט, ובהחלט אין שום דבר קשה בקשר אליו. העיקרון הוא שאתה מזיז את הגוף שלך בקצב, איך אתה עושה את זה לא חשוב במיוחד. הבעייתיות מתחילה כאשר אתה מרגיש שאתה לא מתואם עם המזיקה או ביישן מדי כדי לנסות, במקרה זה ריקוד עלול להיראות מרתיע.

חשוב לזכור שאין הרבה מה ללמוד, שכן יכולת ריקוד מראה יותר על ביטחון עצמי מכל דבר אחר. אם אתה עדיין לא מרגיש בנוח, אל תהיה גאה מדי מכדי להירשם לסדנת ריקוד.

בישול

אתה לא צריך לקחת שיעורים או להתחיל לקנות כלי בישול יקרים – פשוט תחיל בקטן. כל אישה, בכל מקום, תמיד תהיה מופתעת לטובה לגלות גבר שיכול לבשל, ​​בעצםת גבר שרוצה לבשל ונראה שהוא יודע באמת מה הוא עושה.

הבונוס הנוסף כאן הוא שתתחיל לאכול אוכל טוב יותר, בריא יותר וטעים יותר בעצמך. לאחר שהפנמת כמה קלאסיקות (כמו איך להכין את הסטייק המושלם פלוס כמה תוספות), תוכל להרחיב את הרפרטואר שלך כפי שאתה רואה לנכון.

שליטה בכלי נגינה

בתור התחלה, שליטה בכלי נגינה כלשהו היא רק יכולת מרשימה, נקודה. יכולת נגינה מלמדת רבות על הדמות שלך לגברים ונשים כאחד, אבל אם גבר אחר יכבד אותך על היכולת שלך ללמוד לשלוט במה שהיא (עבור רוב האנשים) לא מיומנות קלה, נשים ישיכו את היכולת שלך לנגן עם רגישות פיוטית שלא היו מצליחות להבחין בה בצורה אחרת.

אתלטיות

ככל שנשים רוצות שיהיה לך צד רגשי, ורגיש, הן עדיין רוצות  שתהיה גבר, ואין דבר גברי יותר ממשחק בספורט קשה ותובעני מבחינה פיזית. הליכה על שפת הים או אפילו ביקורים בחדר הכושר עשויים להרשים את עמיתיך לעבודה, אבל אין להם את אותה ההשפעה על נשים כמו אגרוף, קראטה, כדורגל או כל ספורט אחר המונע בדלק טסטוסטרון.

כישורי שיפוצניק

קטגוריה רחבה זו מכסה כל מה שמצופה מגבר סביר לעשות על מנת לשמור על תקינות הבית; אף אחד מהדברים האלה אינו מסובך כמו תיקון מכונית. הדברים בעיקר מסתכמים בבעלות על כלי העבודה הנכונים ובמכונות ללכלך את הידיים. אין כמעט שום דבר שהאינטרנט לא יכול ללמד אותך ולהסביר לך איך לתקן, אבל זה מאוד מרשים נשים כאשר הן יכולות לסמוך עליך לבצוע תיקונים בסיסים בבית כמו תלית מדף על הקיר או תיקון ברז דולף.

כישורי סקס

סקס הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בזוגיות, נשים מתייחסות לסקס לעתים קרובות לא רק כמרכיב פיזי וחוויה גופנית אלא גם כאינדיקציה לרמת המעורבות הרגשית של הגבר במערכת הזוגית.

גברים מבצעים טעויות רבות במגע פיזי עם נשים. לעיתים הם מחשיבים כיחסי מין רק את אקט החדירה עצמה,. ליטופים, נישוקים, מזמוזים, או אפילו מין אוראלי – לא נתפשים בעיניהם כסקס.

חשוב לזכור כי כל אישה שונה,  גבר בעל כישורי סקס סבירים ידע ל"אבחן" את האישה שאיתו ובעיקר לענות על השאלות של מה, איך וכמה.

 סגנון וטיפוח

לכל בחור יש את הסגנון האישי שלו, אבל יש קו דק בין מראה זרוק ומרושל לבין להראות כמו קבצן. תמיד עדיף להישאר במרחק נוח בצד הנקי של הקו זה.

אין שום דבר קשה או אפילו צורך זמן בטיפוח טוב, אבל נשים מתלוננות לעתים קרובות שגברים פשוט לא טורחים לדאוג להופעה שלהם, והסיבה היחידה לכך היא עצלות.

יכולת שיחה

למרות שזה אולי לא נראה לך כמו מיומנות מיוחדת כשאתה יושב ומקשקש עם חברים, שיחה עם אישה שאתה לא מכיר היטב אבל מעוניין להכיר היא מיומנות, וכזו שדורשת אימון. הקשבה ונתינת תשומת לב לתוכן השיחה הופכת להיות חשובה לאין שיעור. אתה רוצה להצטייר כבטוח וכאמפאתי, וזה דורש איזון. יכולת שיחה טובה מתבטאת ביכולת להסביר ולהביע את עצמך כראוי, כמו גם להשמיע כמה שנינויות שיעלו חיוך על שפתיה בלי להיות וולגרי מידי. יכולת כזו יכולה לכסות על  חוסר בכישורים אחרים וזו הסיבה שהיא כל כך קריטית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *