עשרה טיפים שיעזרו לכם לבחור את טבעת הנישואין המושלמת

יסודות קנייה מסוימים חלים על כל סוגי התכשיטים, אבל כשמדובר בטבעות הנישואין שלך, תכשיט שישמש אותך במשך שנים רבות, קבוצה שונה של טיפים באה לידי ביטוי.

הנה 10 הדיברות שלנו למציאת ותחזוקה של טבעות נישואין.

רצוי לצמצם מראש את טווח החיפושים והבחירה של טבעת נישואין

טבעת נישואין היא אחד התכשיטים הבודדים  (אם לא היחידי) ששני בני הזוג יענדו. לפיכך רצוי לקבל כמה החלטות ראשוניות ומשותפות לפני שמחליטים סופית על הטבעת. ניתן לקבל רעיונות דרך מגזינים, חלונות ראוה של חניות תכשיטים או האינטרנט.

ניתן להחליט מראש על סוג ועיצוב, צבע המתכת (צהוב או לבן). טבעת פשוטה וצנועה או טבעת שתמשוך ותנקר את העין, טבעת חלקה או טבעת עם יהלומים או אבני חן צבעוניות וכו.

אחרי שמקבלים את ההחלטות הבסיסיות במשותף ניתן להתחיל לשוטט בחנויות התכשיטים כדי לבחור את הטבעת המושלמת.

הגדירו תקציב מיוחד לטבעות הנישואין

בין כל סעיפי החתונה רצוי להקצות גם מקום לסעיף טבעות הנישואין.

טבעות הנישואין ובעקבותיהן גם התקציב המיועד לרכישתן צריך להיות תואם לאורח החיים שלכם. עם זאת, טבעת הנישואין מסמלת הרבה יותר מאשר כל תכשיט אחר וקשה להתעלם מכך.Rings

טווח המחירים של טבעות נישואין יכול לנוע בין כמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים. תלוי בחומר ובעיצוב. אם אתם רוצים מותגי יוקרה, קחו בחשבון שתאלצו לבחור תקציב גבוה בצורה ניכרת.

רצוי להתחיל את חיפוש הטבעת מוקדם ככול האפשר

את טבעת הנישואין רצוי להתחיל לחפש לפחות חודשים לפני מועד החתונה. לוח זמנים כזה יאפשר בדיקה של סגנונות, עיצובים, צבעים וטווחי מחיר שונים. חשוב להתייחס לבחירת הטבעת כתהליך שלוקח זמן, לא רצוי לדלג על שלב זה ולקנות את הדבר הראשון שרואים בחנות הראשונה. לקנית טבעת בעיצוב אישי על ידי תכשיטן מקצועי יש לקחת בחשבון הרבה יותר זמן, תוספת של חריטה מגדילה גם היא את טווח הזמן הנדרש.

תחשבו בצורה מעשית

כשמחפשים אחר טבעת נישואין חשוב לקחת בחשבון גם את אורח החיים שלך. מה הטעם לקנות משהו מדהים אם זה גורם לך אי נוחות או מאלץ אותך להסיר את הטבעת לעיתים קרובות (ולהגדיל את הסיכויים לאבד אותה)?

חשבו לזכור: טבעת זו אמורה להיות על אצבעך כל יום, לכן חשוב לבחור תכשיט שיהפוך להיות חלק מהחיים שלך. לדוגמה, מי שעוסק לפרנסתו או בתור תחביב בספורט או מוסיקה צריך להימנע מטבעות רחבות ומגושמות מידי ולבחור בטבעת רזה עם קצוות מעוגלים.

מי שאלרגי לסגסוגות מתכת מסוימות ירצה להשקיע בטבעת פלטינה שהיא היפראלרגנית עבור רוב האנשים.

הטבעת אמורה לשמש את בני הזוג לא רק לערב הנישואין אלא גם בשנים הרבות שלהם ביחד. אסור לשכוח את העובדה הזו כאשר מתחילים את מסע החיפוש אחר טבעת הנישואין המושלמת.

לעשות את בדיקת 20 השנה

מצד אחד אל תפחדו להיות שונים, מצד שני רצוי לעצור לרגע ולחשוב איך הסגנון שבחרתם יראה בעוד עשרים שנה. במשך הזמן הזה הטבעת תהיה על האצבע בכמה מקומות עבודה , אסיפות הורים, אירועים חברתיים וכל מה שביניהם. האם תרצו לענוד את העיצוב המיוחד שבחרתם גם אז.

קחו בחשבון את הגודל

Built to lastרוב האנשים מורידים לעיתים רחוקות את טבעת הנישואין שלהם, הם עונדים אותה בקיץ, חורף, בזמן פעילות גופנית, הריונות, עבודות בית ועוד. חלק גדול מהפעילויות האלו יכול לגרום לאצבע להתנפח כמו גם חום, קור, מים, ועלייה במשקל.

כדי למצוא את הגודל המתאים ביותר בצעו את המדידה וההתאמה הסופית כאשר אתם רגועים וטמפרטורת הגוף שלכם היא נורמאלית. אין לבצע את ההתאמה בשעות הבוקר או כאשר הגוף היא חמה מידי או קרה מידי.

חשוב גם לבדוק שהעיצוב של הטבעת מאפשר התאמות (הגדלה או הקטנה) בעתיד הקרוב או הרחוק.

בדקואת חותמות האיכות שעל הטבעת

עצה זן נכונה לכל סוגי התכשיטים אבל בגלל חשיבותה עדיף לחזור עליה.

בדיקת האותנטיות והאיכות של הזהב נעשית על ידי בדיקת החותמות בתוך הטבעת. בחנויות התכשיטים המכבדות את עצמן תוכלו למצוא תמונה של החותמות כמו גם זכוכית מגדלת שתאפשר לכם לבחון את החותמת בצורה ברורה.

בזהב במשקל שני גרם ומעלה חייבות להיות שלוש חותמות: חותמת היצרן, חותמת טוהר הזהב בקראט והכי חשוב חותמת אימות של מכון התקנים הישראלי. זהב במשקל נמוך מכך לא מחויב בסימון, אך על פי חוק מחויב בבדיקה. אל תתביישו לבדוק את הטבעת לפני הקניה.

לפרטים נוספים רצוי לעבור לאתר מכון התקנים הישראלי.

שימרו על ניקיון הטבעת

ניקויטבעות הנישואין(או האירוסין) היא פעולה פשוטה, חשובה והכרחית לשמירת מראה הטבעת.

טבעת ללאאבנים, משפשפים עםמטלית רכהונטולת מוך.

שומנים ניתן להסירעל ידי טבילתהטבעת באלכוהול, כתמים שונים ניתן לנקותעם תמיסה שלסבון, מים, וכמה טיפות שלאמוניה(פשוט לצחצחאת הטבעתעםמברשת שיניים רכות, לשטוף ולייבשעם מטלית רכה).

אםיש בטבעת יהלומים או אבני חן אחרות רצוי לשטוף ולהשרות את הטבעת במים וסבון, לאחר מכן להבריש עםמברשת שיניים רכה, לשטוף וליבש בעדינות עם מטליתיבשה ונטולת מוך.

הגנו על הטבעת משיני הזמן

גם מתכות הן פגיעות ויכולות להיהרס.החיים אמיתיים עם כל מה שכרוך בהם לא יאפשרו לטבעת שלך להישאר נטולת פגמים לנצח,אך מספר כללי זהירות ישמרו על הטבעת יפה וזוהרת לשנים רבות.

הימנעות מענידת הטבעת כאשר מבצעים עבודה קשה, בזמן פעילות ספורטיבית, כאשר עובדים עם כימיקלים (ביחוד במטלות של ניקיון), או בזמן שחיה בבריכה רווית כימיקלים תסיע רבות לשמירה על הטבעת מפני שריטות וכתמים.

חתכיםושריטות על גבי הטבעת נראים בברור כאשר הטבעת היא בעלת גימור מאטומשפיעיםבקלות על טבעות העשויות מפלטינה, שהוא בעל פני שטח רך יותרמזהב לבןאו צהובעל פני השטח,אךעמיד יותרבאופן כללי.

למזלנוזה קללחדש את הגימור או הציפוי טבעתכדי להחזירעטרה ליושנה, ליתר בטחון רצוי לבדוק עם המוכר (או המוכרת) בחנות את אפשרויות השחזור של התכשיט בעוד כמה שנים.

מעט זהירות לסיום

קל מאוד לאבד את הטבעת. יש לקוות, שבחרת משהו שרק לעתים נדירות יש לך להסיר מהאצבע, אבל כאשר הגיע זמן שבו יש להסיר את הטבעת, חשוב לשים אותה במקום מיועד לכך כדי שניתן יהיה למצוא אותה בקלות (כיסים לא נחשבים), חשוב גם לא לשים אותה ליד כיור או חלון. אם אתה לא תפיל אותה, החתול שלך יעשה את זה.

הזמן המסוכן ביותר להסיר את טבעת הנישואין היא רחוק מהבית (בחופשה או מסע עסקים). זה הרגע שלטבעת יש את הסיכוי הגדול ביותר להאבד או להישכח.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *