עשרה טיפים שיעזרו לך להשיג את תמונת ההריון המושלמת

תקופת ההריון יכולה להיות תקופה נהדרת להנצחה במצלמה, אבל צילום התמונה המושלמת יכול להיות תהליך לא קל. הדבר הראשון שיש לזכור הוא שכשם שכל אדם הוא שונה, כל הריון הוא שונה, ולכן יש צורך בסבלנות.

לא משנה אם אתה הבעל המאושר או חבר חובב צילום שהתבקש על ידי הזוג לצלם את תמונות ההריון, הנה עשרה טיפים שיעזרו לך להבטיח שתצליח לתפוס את הרגעים המדהימים של התחלה חדשה ואושר גדול.

צילומי הריון דורשים ממך להיות סובלני

אין טעם לנסות להשיג תמונות מדהימות יום אחרי הכניסה להריון. עדיף לחכות עד שהבטן התופחת נראית בצורה ברורה, לרוב סמוך לשליש השני של ההריון.

היה מוכן בכל עתTips for Photographing Pregnant Women

כדי להשיג את התמונה המושלמת יש צורך להיות מוכן לצלם בכל עת. תכנון מוקדם של צילומי הריון בזמן מסוים יכול להיות מתאים עבור המצלם, אבל מצב ההריון שלה יכול שלא לאפשר את הצילומים. במיוחד אחרי לילה ללא שינה והתקף של בחילות בוקר. כאשר מגיע היום המתאים והיא זוהרת עם בריאות והרגשה טובה, זה הזמן לקחת את המצלמה ולהתחיל לצלם.

נסה להבין את מצבה

מעבר ממכנסים אופנתים מידה 36 לסרבל הריון מגושם הוא לא ההצהרה האופנתית האידיאלית של כל אישה. יתכן שהיא תרצה לשנות ולהחליף כמה מערכות בגדים עד שימצא הבגד איתו היא מרגישה נוח ומוכנה להצטלם כדי להנציח את עצמה.

חשוב לזכור שהדברים עלולים לקחת מעט יותר זמן מאשר תוכנן מלכתחילה. אם תזרז אותה אתה עולול לגרום לה לבלבול, תסכול ולתמונות להראות פחות טבעיות.

אם יש ילדים נוספים רצוי לצלם גם אותם בתמונות ההריון.

ילדים עשויים לחוש מעט זנוחים כאשר כל תשומת הלב ניתנות להאמא. רצוי מאוד לשתף גם אותם בתמונות ההריון של אימא.

צא עם המשפחה מהבית לפארק המקומי וצלם תמונות של האמא עם הילדים הנוספים כשהם הולכים לקראת המצלמה. אלו הן לרוב תמונות מנצחות.

שים לב לרקע. השתמש בעדשת טלסקופית (עדשת טלפוטו היא סוג של עדשת מוקד ארוכה המשמשת לקרוב והרחקת נושא הצילום כמו טלסקופ) לעדשות טלפוטו התכונה שהעצם הממוקד לרוב יהיה מופרד מהרקע שלו באופן מרשים ויפה. גם אם אתה יכול לצלם מקרוב ,השתמש בעדשה הטלסקופית על מנת ליצור הפרדת רקע טובה יותר.

לא לשכוח את אבא בצילום הריון (גם אם אבא זה אתה)

תמונות של בני הזוג יכולות להיות תמונות הריון קצת יותר אינטימיות.

תמונות של של​​ הזוג מחזיק ידים על בטן ההריון התופחת, תמונות תקריב של שתי זוגות הידים על הבטן או בני הזוג כאשר הם עומדים אחד מאחורי השני כשידי הבעל על הבטן של האמא. לתמונה כזו ניתן גם לצרף ילדים נוספים של הזוג (אם יש).

Photographing Pregnant Womenלא לפחד להעז להוריד את הבגדים בזמן צילומי ההריון

כן, תמונת העירום ההריונית היא התמונה שכולנו חושבים עליה כמוזכר הביטוי צילומי נשים בהריון. תמונות כאלו יכולות לעבוד טוב מאוד ולהיות מאוד אישייות ואינטימייות אם נעשו בדרך הנכונה. נכון שהרבה אנשים מפחדים לקחת תמונות עירום של עצמם או יקירהם אבל נסו לאזור אומץ ולצלם כמה תמונות עירום לא חושפניות מידי ורק לאחר שתראו את התוצאה תחליטו אם לפרסם אותם או לא.

עזור לה להרגיש יפה כאשר אתה מצלם אותה בהריון

נשים בדרך כלל אינן מרגישות מאוד סקסיות כשהן בהריון. אפשר להבין זאת. אבל רק בגלל שהיא מרגישה ככה לא אומר שהיא אכן נראית ככה.

נסה להוציא את היופי שבה. דרך מענינת לעשות את זה היא לדבר איתה תוך כדי צילום. זה לגמרי מתאים לומר תוך כדי צילום דברים כמו: "זה יפה" "כן, מושלם" ". אה, זה פשוט נפלא" "ההריון נראה כל כך טוב עליך " כל מילה טובה יכולה לעבוד.

אם אתה גבר תצטרך להיות זהיר לגבי מה שאתה אומר בעולם המטורף הזה של טרדה מינית, אבל לפעמים לגבר קל יותר למשוך את היופי מאישה. זה דבר אחד כשהחברה שלה אומרת לך שהיא נראית טוב, אבל כאשר גבר אומר זאת, היא תאמין לזה ותנהג בהתאם.

היה זהיר בדברים שאתה אומר על מנת לא לפגוע באמינות שלך.

ההצלחה של הטיפ הזה תלויה באישיות שלך, אבל אתה יכול לעזור לה לעזור לעצמה. אם היא מרגישה שהיא יפה היא תיראה הרבה יותר טוב. זה כל כך פשוט.

גוון את תמונות ההריון

לא חשוב אם הצילום נעשה בבית או בחוץ, בתוך סטודיו לצילום או בחדר ריק. גוון את הצילומים עד כמה שאפשר. שנה את התאורה, התנוחות וזויות הצילום. שחק עם הפונקציות השונות של המצלמה. צלם תמונות בפתיחות שונות של המצלמה ובסוגי תאורה שונים. נסה לתכנן מראש את סוגי הצילומים השונים על מנת להפחית את העומס מהאישה שמולך.

מילה על זוויות צילום של תצלומי הריון

באופן כללי,תמונה חזיתית של אישה בהריון אינה מחמיאה ומדגישה את גודל הבטן. זוויות צדדיות מדגישה את הפרופיל של הגוף ובדרך כלל הרבה יותר מחמיאה. שקלו גם זוויות לא שגרתיות כגון צילום מלמעלה למטה, צילום מלמעלה כאשר האישה שוכבת על הקרקע או על מיטה או צילום כאשר המצלמה מוטה בזוית. רצוי להתנסות בכמה שיותר בזוויות ותנוחות.

להשגת תמונות הריון מיוחדות השתמש באביזרים

רצוי מאוד להשתמש באבזרים על מנת לשפר את התמונה ולהפוך אותה יותר מענינת, יחודית ואישית.

ניתן להשתמש באביזרים מסוגים וגדלים שונים. יש פעמים שהאישה מביאה עימה כמה אבזרים בעלי ערך עבורום. אביזרים כגון נעלי תינוק, אבני לגן לאיית את שמו של תינוק או תקופת ההריון.  סרט כדי לקשור ביב הבטן, בד המשמש לעטוף את הבטן, פרחים, ועוד. הייה יצירתי בשימוש באביזרים כדי להשיג תמונות הריון יצירתיות.

תמונה שווה אלף מילים כמה תמונות שוות סיפור שלם

אם הזוג מסכים רצוי לעשות סידרה שלמה של תמונות הריון אשר מספרות את סיפור ההריון מהתחלה עד הסוף. בחר מקום מתאים וצלם את האישה מידי שבוע באותו מקום (רצוי גם עם אותם הבגדים). בצורה זו ניתן לראות את התפתחות הבטן ההריונית במשך תשעת חודשי ההריון עד לתמונה האחרונה בה מצולמת האמא עם התינוק החדש. בסוף הסידרה ניתן לערוך את התצלומים לסרט או לפוסטר גדול. רצוי גם להוסיף שלטים המספרים באיזה תקופה נמצא הריון. ניתן לראות דוגמאות של תמונות כאלו בדף זה.

הנה סרטון קצר שמדגים  איך אפשר לעשות סרטון הריון מדהים. הסרטון מורכב מ 1000 תמונות שצורפו יחד עם הרבה כשרון, סבלנות ואהבה. מיליוני אנשים כבר ראו, כדאי גם לכם.

כפי שכבר נאמר, כל הריון הוא שונה. לא תמיד צילום הריון הוא קל ולא תמיד פשוט לקבל את התמונה הטובה ביותר.

עם זאת, אם אתה סבלני התוצאה תהיה שווה את זה. לא רק לך, אלא גם למצולמת ומשפחתה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *