עשרה דברים שאפשר לעשות כדי להקל על כאבי גב

1. אם אתה סובל מכאבים חזקים נסה לשכב על הרצפה כאשר רגליך מונחות על כסא. תמוך בראש על ידי כרית. נסה להירגע ככול האפשר.

2. התמד בכמה תרגילי מתיחות פשוטים לשיפור הגמישות שלך. היועץ  עם הרופא שלך כדי לקבל את התרגילים המומלצים.

3. שמור על יציבה נכונה. עמוד ליד קיר והצמד את ראשך, ישבנך וקרסוליך לקיר באותו זמן. אם אתה מסוגל לעשות זאת הרי גופך נמצא בתנוחה הנכונה. נסה לשמור על יציבה זאת גם כאשר אתה הולך.

4. התחל ללכת מרחק כלשהו מידי יום. הליכה היא אחת הפעילויות הטובות ביותר להפגת כאבי גב. מחקרים מראים כי אנשים שסבלו מבעיות גב הראו שיפור ניכר לאחר הליכה של שלוש שעות בשבוע לעומת אנשים שלא התמידו בהליכה.

5. זכור תמיד לשמור על גב ישר כאשר אתה מרים משא ולא חשוב כמה כבד או קל משא זה.Back Pain

6. מזרון טוב חשוב לא רק על מנת לישון טוב בלילה, אלא גם נותן תמיכה טובה לגב בזמן השינה ומקל על כאבים.

7. ערוך בדיקת בריאות מהירה. אם אתה מעשן נסה להפסיק, אם אתה שותה משקאות חריפים עשה זאת במידה. אם אתה סובל מבעיות משקל עודף התחל דיאטה. קל להגיד את כל הדברים האלה יותר מאשר לבצע אותם אולם יש לדעת כי אנשים עם עודף משקל, מעשנים או צרכנים כבדים של אלכוהול חשופים לכאבי במידה רבה.

8. אם אתה מרבה בנהיגה שים לב איך אתה נכנס ויוצא מתוך המכונית. שב על המושב שפניך לדלת ואז הנף את רגליך ביחד והכנס אותן למכונית. יציאה מהמכונית תעשה בדיוק את ההפך. קודם הוצא את רגליך ולאחר מכן קום מהכסא.

9. אם אתה עובד בישיבה, שמור שהגב שלך יהיה בתנוחה טבעית ומעט מקושתת. ודא שהכיסא תומך את הגב התחתון. שמור על ראש וכתפיים זקופים. ודא ששולחן העבודה שלך הוא בגובה המתאים, כך שלא תצטרך לרכון קדימה. פעם בשעה, עמוד והתמתח. הניח את כפות הידיים על הגב התחתון ובעדינות התמתח אחורנית.

10. חפש עזרה מרופא, כירופרקטר או פיזיוטרפיסט אשר יוכלו לאתר בדיוק את הבעיה ממנה אתה סובל ולהציע את הפתרון הטוב ביותר. ממומלץ גל לעשות מחקר בעזרת ספרים או אתרי אינטרנט לפני ואחרי שמגיעים לטיפול על מנת שתוכל להבין בדיוק את הבעיה.
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *