עשר השגיאות הגדולות ביותר שגברים עושים עם נשים

  1. להיות יותר מידי "בחור נחמד" – נשים לא בוחרות גברים לפי כמה הם נחמדים אלא לפי תחושת המשיכה שלהן לגבר. ומה לעשות שנחמדות אינה תורמת לתחושת המשיכה.

  2. לנסות לשכנע אותה לאהוב אותך – מה גברים עושים כאשר הם נמשכים לאישה אבל היא לא מעוניינת. נכון מנסים לשכנע אותה לשנות את דעתה. לעולם לעולם לעולם לא תוכל לשכנע אישה לפתח רגשות אליך כאשר היא אינה נמשכת אליך.

  3. לבקש את אישורה או הסכמתה – נשים אינן נמשכות לגברים אשר מבקשים את אישורן לכל דבר. אל תטעה אינך יכול לעשות מה שתרצה. אבל יש לעזוב את המחשבה שלהתנהג היטב לאישה משמעותה לבקש את אישורה והסכמתה על כל צעד ושעל.mistakes men make with women

  4. לנסות לקנות את רגשותיה עם אוכל ומתנות – כמה פעמים לקחת אישה למסעדות מפוארות קנית לה מתנות ואז איבדת אותה למישהו של נתן לה אפילו חצי ממה שאתה נתת. כאשר אתה עושה זאת אתה שולח מסר ברור "אני לא חושב שתרצי בי בגלל מי שאני אז אני אנסה לקנות את רגשותיך". נשים קולטות את זה כמניפולציה רגשית ונרתעות.

  5. לשתף אותה ברגשותיך מוקדם מידי במערכת היחסים – נשים נרתעות מגברים אשר לאחר פגישה אחת או שתים מתחילים לשפוך את רגשותיהם.

  6. לא להבין איך מנגנון  המשיכה עובד אצל נשים – מנגנון המשיכה בין המינים שונה לחלוטין בין גברים לנשים. גבר רואה אישה צעירה יפה וסקסית ומיד מרגיש משיכה כלפיה. אבל מנגנון המשיכה אצל נשים אינו מבוסס רק על מראה.

  7. לחשוב שרק מראה וכסף עושים את זה לנשים – גברים רבים מותרים מראש על ניסיון להתקשר אם אישה מושכת משום שהם חושבים שבלי מראה מדהים או הרבה כסף נשים כאלו לא ירצו אותם. למרות שיש נשים שבלי שני אלו לא ידברו איתך הרי רוב הנשים יתענינו יותר באישיות של הגבר ולא במצבו הפיננסי או במראה שלו.

  8. לתת לנשים את כל הכוח – נשים אינן נמשכות לגברים אשר נותנים להן לעשות עם הגבר ככל רצונן. הראה קצת שלד ולמד להגיד לא.

  9. לא לדעת מה לעשות בכל שלב של תהליך הפיתוי – כמעט תמיד נשים יודעות על מה אתה חושב. נשים טובות בהרבה מגברים בקריאת שפת הגוף. אם אתה בפגישה ואתה רוצה לנשק את האישה שאיתך היא תדע זאת ואם אינך יודע בדיוק איך עושים זאת ואתה רק יושב ומסתכל עליה היא לא תעזור לך. אם אינך יודע מה לעשות בכל שלב רוב הסיכויום שתרתיע אותה.

  10. לחשוב שאתה יודע הכול ולא לחפש עזרה ומידע– תוכל לחפש עזרה מחברים, מהאינטרנט או ספרים. תמיד תוכל ללמוד עוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *