עשרה טיפים שיעזרו לך לשלוט במחשב שלך במקום שהוא ישלוט בך

הגיע הזמן לחשוף את עשרת סודות המחשוב החשובים ביותר. אין צורך להשביע אותך לא לגלות משום שאלו טיפים כל כך פשוטים שהם עוברים לרוב מתחת לרדאר של רוב האנשים.

הסודות האלה עובדים עבור מחשבי אפל וחלונות כאחד ואינם דורשים מברג או תואר בהנדסת חשמל. אתה מוזמן להשתמש בהם ויש לך אישור מלא לספר לאחרים.

אני אמרתי שהם היו פשוטים. זה אומר שהם לא מיועדים לאנשים שמאמינים בתשובות ארוכות עם מילים מסובכות אבל אחרים יוכלו יותר ליהנות מהמחשב ופחות לקלל אותו.

אז הנה הסודות המחשוב שלי:

רוב הדברים שמשתבשים עם מחשב, מודם או מדפסת הם אירועים חד-פעמים

נסה לחשוב עליהם כשיהוק. אין דרך לרפא אותם, וגם אין צורך בריפוי. פשוט להתעלם מהם, והם ייעלמו. כבר ראיתי יותר אסונות מחשב שנוצרו על ידי "תיקון" שיהוק כזה מאשר מסופות ברקים או חומרה פגומה. אל תעשה כלום אלא אם כן הבעיה נשארת ולא מרפה.

3192c710fc234230e7ff6894_1920סגירת המחשב והפעלתו מחדש תרפה את רוב המחלות

לפני שאתה מתחיל לקרוא ספרים, להתקשר לקווי תמיכה או לנדוד ברחבי הרשת כדי לחפש עזרה נסה את זה: כבה את המחשב, תן לו לישון כמה דקות ואז הדלק אותו מחדש. אם המחשב עובד בסדר גמור, אל תנסה להבין מה השתבש ומה עשית שפתר את הבעיה. זו גם הדרך הטובה ביותר כדי לשחזר חיבור אינטרנט שאבד. כבה את המודם והפעל אותו מחדש לאחר מספר דקות.

את התשובה הנכונה למרבית השאלות הטכניות ולא משנה כמה אזוטריות הן, ניתן למצוא באינטרנט

זה החלק הטוב. החלק הרע הוא שגם תשובות שגויות לשאלות הטכניות ניתן למצוא באינטרנט. הנה איך להגן על עצמך מהטירוף הזה: אל תסמוך על התשובה הראשונה שאתה מוצא, המשך לחפש בגוגל עד שתראה שאתה מקבל את אותה התשובה מכמה אתרים. הקדש תשומת לב מיוחדת לאתרים מוכרים וידועים.

הסיבה הסבירה ביותר לבעיה היא גם הברורה ביותר

אם המחשב אינו פועל, ודא שהוא מחובר לחשמל. אם אין צליל מהרמקולים, וודא שהם מופעלים. למחשבים יש את היכולת המולדת להפוך את כולנו לטיפשים. פעם ניסיתי לתקן את מערכת הקול במחשב רק כדי לגלות שכפתור עוצמת הקול היה על מינימום.

וירוסים ותוכנות ריגול הם אמיתיים

אבל הם גם השעיר לעזאזל של כמעט כל בעיה. כאשר מומחים אינם יודעים מה באמת לא בסדר עם המחשב שלך, הם ימהרו להאשים וירוס. לפעמים זה נכון, אבל על ידי האשמת הוירוסים מוקדם מדי אתה נמנע מבדיקה של סיבות אפשריות אחרות לבעיה.

אין בושה להודות שהבעיה היא מעבר ליכולת הטכנית שלך

לפעמים הכלי הטוב ביותר לתיקון מחשב הוא כרטיס אשראי. השתמש בו אצל טכנאי אמין או חנות מכובדת כשאתה מרגיש שהבעיה היא מעל הראש שלך.

יש יותר מדי אנשים בעולם – כולל אח גיסתך והבחור שיושב לידך בעבודה – שקוראים לעצמם מומחי מחשב

יש מעט מדי אנשים בעולם שבאמת מומחים. אתה לא תיתן לבת הדודה שלך לבצע ניתוח מוח על הכלב שלך. אל תמהר לתת למומחה בעיני עצמם לטפל במחשב שלך.

קרא את המדריכים שהגיעו עם המחשב והתוכנות שלך

נכון שרוב המדריכים הם לא טובים כמו שהם צריכים להיות. אבל לעתים קרובות הם מציעים מידע שיעזור לך להימנע מבעיות.

אל תמהר כאשר הדברים משתבשים

תיקון מהיר עלול לגרום לעתים קרובות לתיקון ארוך יותר.

לבסוף, למד היכן נמצא מתג הכיבוי והשתמש בו לעתים קרובות

מחשבים והאינטרנט הם דברים נפלאים. אבל כאשר הם נמדדים נגד הערך של שינה, זמן איכות עם המשפחה ופגישות עם חברים, הם מתגמדים לממדים האמתיים שלהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *