עשר סיבות שלילדים שלך צריכות להיות חיות מחמד

שנים רבות נמשך הויכוח באם זה טוב לילדים לגדול עם חיות מחמד. ישנן סיבות רבות המצדדות בגידול ילדים עם חיות מחמד. לא רק שחיות מחמד ילמדו את הילדים כישורי חיים רבים, הם גם חברים נפלאים.

הנה עשר סיבות למה לילד שלך צריכה להיות חיית מחמד.

ילדים המגדלים חיות מחמד מפתחים אחריות

ילדים עם חיות מחמד מפתחים תחושת אחריות ודאגה לאחרים בשלב מוקדם בחיים. בעלי חיים זקוקים לטיפול ותשומת לב כל הזמן. הם תלויים בבני האדם. ילדים הפעילים ועוזרים בגידול חיות המחמד שלהם לומדים איך להיות אמפאתי ומלא חמלה. אחראיות על יצור אחר תאפשר לילדים ללמוד לטפל בעצמם טוב יותר.

ילדים המגדלים חיות מחמד מפתחים ביטחון עצמי

יחד עם אחריות לחיית מחמד מגיעה גם בנית הביטחון עצמי של הילד. כאשר ילדים מצליחים לגדל את חיות המחמד שלהם, הם מרגישים טוב עם עצמם דבר שמעלה את הביטחון העצמי שלהם. הם, במובן מסוים, גאים בהישגים שלהם.

ילדים המגדלים חיות מחמד מפתחים פחות אלרגיות ואסטמה

מחקרים רבים לאורך השנים הראו כי ילדים שגדלים עם חיות מחמד נוטים פחות לפתח אלרגיות ואסטמה. כאשר נחשפו לקשקשים ואלרגנים אחרים לפני גיל השנה, ילדים נוטים לפתח מערכות חיסון חזקות יותר. תוצאות שפורסמו במגאזינים ועיתונים רפואיים הראו שלילדים שגדלו עם חיות מחמד בבית יש 50% פחות סיכוי לפתח אלרגיות חמורות מאוחר יותר בחיים.

ילדים המגדלים חיות מחמד עושים הרבה יותר פעילות גופנית

בעלי חיים, בעיקר כלבים, צריכים פעילות גופנית ומשחק. הפעילויות שילדים משתתפים בהן עם חיות המחמד שלהם הן בדרך כלל פיזיות. זה מאפשר לילדים להישאר בכושר. באופן כללי, משפחות עם בעלי חיים מבלות יותר זמן מחוץ לבית. אור השמש והאוויר הצח טובים לכולם. הלמידה על הצורך בפעילות גופנית לחיות מחמד כדי להישאר בריאות מסייע לילדים ליישם את אותם מושגים לרווחתם שלהם.

ילדים המגדלים חיות מחמד רגועים יותר

חיות נוטות להביא לתחושה של רוגע לילדים. בדומה למבוגרים, ילדים פונים לחיות המחמד שלהם כאשר הם מרגישים עצב או כעס. באורח פלא, חיות מחמד יביאו רוגע למצב ויספקו לבני האדם שלהם אהבה ללא תנאי.

ילדים המגדלים חיות מחמד חווים הקלה במצבי לחץ

בנוסף להפיכת הילדים לרגועים יותר באופן כללי, בעלי חיים משמשים גם כמשככי מתח ולחץ. רק להתכרבל עם כלב או חתול יכול להביא לתחושה של בטיחות וביטחון לילדים, שלא לדבר על שאר בני המשפחה.

ילדים המגדלים חיות מחמד יכולים לשפר את כישורי קריאה שלהם

לילדים רבים נוח יותר לקרוא בקול רם לחיות מחמד שלהם מאשר לבני אדם אחרים. אולי זה בגלל שחיות מחמד לעולם אינם שופטות, מתקנות או מכריחות אותם לקרוא מחדש. בשורה התחתונה, הדרך הטובה ביותר לשיפור מיומנויות קריאה היא לתרגל את זה שוב ושוב. ככול שילדים קוראים יותר הם הופכים טובים יותר בזה. בגילים צעירים, הקריאה הטובה ביותר עבורם היא  לקרוא בקול רם, כך שיכלו לשמוע את עצמם.

כאשר בעלי חיים משמשים כעזר לקריאה, הם בעצם תומכים בשיפור שטף הדיבור. הקריאה לחיות המחמד עוזרת לילדים להפוך לקוראים רהוטים, וכתוצאה מכך הם מבינים יותר טוב את מה שהם קוראים.

ילדים המגדלים חיות מחמד לומדים על השלכות

טיפול בחיות מחמד יכול ללמד את ילדים הרבה על השלכות. כאשר חיות מחמד אינן מטופלות כראוי, התוצאות הן אמיתיות וקל לילדים להבין אותן. אם דגים לא קיבלו אוכל הם מתים. אם כלבים לא מוצאים לסיבוב, הם עושים את הצרכים שלהם על השטיח. אם כלוב האוגר לא מנוקה, הוא מתחיל להסריח.

ילדים המגדלים חיות מחמד לומדים מהי מחויבות

לגדול עם חיית מחמד היא מחויבות עצומה מצד האדם. חיית מחמד אינה דבר שאפשר לשים על המדף כשמתעייפים מהטיפול בה. צריך להאכיל אותה, לנקות אותה ולטפל בה. חיית מחמד בבית היא מחויבת מוחלט ולא יכולה להראות כעבודה במשרה חלקית. זה מלמד את הילדים לבצע ולעקוב אחר המשימה.

ילדים המגדלים חיות מחמד לומדים מהי משמעת

כאשר גדלים עם חיית מחמד, ילדים לומדים הרבה על משמעת. אם יש להם כלב בבית, הם לומדים לאמן אותו וללמד אותו איך להקשיב. הוכח מדעית שכלב מסייע לילדים ללמוד על משמעת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *