עשר סיבות מדוע כדאי ללמוד באוניברסיטה הפתוחה

רבים מתלבטים האם ללמוד באוניברסיטה הפתוחה, באחת המכללות השונות או באוניברסיטה הרגילה. אם אתם מעוניינים להירשם למוסד אקדמי ומתלבטים באיזו אפשרות לבחור עבור קורס עבודה בגובה או תחום אחר, הנה 10 סיבות מדוע כדאי לכם לבחור במסלול לימודי במסגרת האוניברסיטה הפתוחה:

החומר הלימודי מגיע ישירות עד לביתכם

אחת הסיבות לבחור בלימודים באוניברסיטה הפתוחה היא העובדה שמדובר בחומר לימודי, המגיע ישירות עד ביתכם. אינכם צריכים לרכוש אותו בחנויות או לחפש אותו בספריות. אתם מקבלים לביתכם, באופן מסודר ומאורגן, את כל החומר הנדרש לכם לקורס הלימודי שבו בחרתם.

חומר עזר נלווה מגוון מאד

חומרי העזר המוצעים לקורסים השונים מגוונים ומעניינים מאד. בין אם זו ספרות נוספת, דיסקים או כל חומר עזר אחר, מדובר בפתרונות נהדרים שמסייעים באופן משמעותי ללמוד את החומר בצורה חווייתית ומעניינת ולהבין אותו באופן פשוט יותר.

אפשר לשלוט על קצב הלימודים

יתרון משמעותי במסגרת לימודים זו, הוא האפשרות לשלוט בקצב הלימודים. ניתן להשתתף במספר קורסים שונים בסמסטר ואחר כך לנוח במשך כמה חודשים, ניתן ללמוד ברציפות את מסלול הלימודים הנבחר, וניתן גם לבחור בקורס אחת לשנה, בהתאם לרצונכם.

רמת לימודים גבוההBelinha has more than good looks

רמת הלימודים באוניברסיטה הפתוחה נחשבת לרמה גבוהה מאד, ההכרחית לכל אלה המעוניינים לקבל את הכלים והידע בתחום הלימודי הנבחר. בעוד שבעבר רבים חשבו שזוהי דווקא מסגרת שרמת הלימודים שלה איננה זהה לזו של האוניברסיטה הרגילה, הרי שכיום יודעים שאין זה כך וניתן לראות אך בחומר הלימודי עצמו וברמת הקושי שלו, שאכן מדובר ברמת לימודים גבוהה מאד, ואף כזו עם דרישות לימודיות גבוהות גם כן.

הלימודים מתקיימים קרוב לבית

ניתן לבחור במסגרת לימודית, המתנהלת קרוב לבית או למקום העבודה, על פי בחירתכם. בדרך זו אפשר לשלב בנוחות רבה יותר את הלימודים באוניברסיטה גם עם העבודה או המשפחה. מרבית הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה הם אנשים עובדים, בעלי משפחות, המעוניינים לשלב את הלימודים עם התנהלותם היומיומית. ואכן, האפשרות ללמוד קרוב לבית, הופכת את המסגרת הזו לנוחה מאד ולכדאית.

אפשר להצטרף לקורסים בכל מקום

הקורסים של האוניברסיטה הפתוחה מתקיימים בכל רחבי הארץ. אם תרצו, תוכלו לבחור להשתתף בקורס מסוים כמו קורס סקיפרים המתקיים בתל אביב ואילו בקורס אחר, המתקיים בהרצלייה, וכל זאת בהתאם לבחירתכם.

מערכות ממוחשבות מפותחות ונוחות מאד

לאוניברסיטה הפתוחה ישנן מערכות ממוחשבות מפותחות מאד, המאפשרות לקיים את המסגרת הלימודים בצורה יעילה ומקצועית. בין אם אלו מערכות, בהן נעזרים הסטודנטים עצמם או מערכות ממוחשבות בהן משתמש הצוות המקצועי.

פורומים פעילים ואתר אינטרנט חדשני

הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה יכולים, לאורך כל הדרך, להיעזר בפורומים השונים של האוניברסיטה, הפועלים לאורך כל שעות היום וימי השבוע ומשמשים כמסגרת תומכת, בה ניתן להעלות שאלות ולהתייעץ באשר למידע שונה, הקשור בין אם באופן עקיף או ישיר, לקורס הנלמד. במקביל יכולים הסטודנטים להיעזר גם באתר האינטרנט של האוניברסיטה הפתוחה ובו לקבל מידע כללי או כזה, הקשור בקורסים הנלמדים.

מוקד טלפוני זמין

לאוניברסיטה הפתוחה ישנו מוקד טלפוני זמין לאורך כל השבוע העומד לרשות הסטודנטים ומספק להם מענה לשאלות שונות.

מרכזי לימוד נוחים ומודרניים

מרכזי הלימוד, בהם מתקיימים הקורסים השונים, הינם מרכזים חדשים, נוחים ונעימים מאד. רבים מהם נערכים בבתי הספר השונים, הפזורים ברחבי הארץ, ואחרים במסגרות אחרות, הפותחות את שעריהן לסטודנטים הרבים.

 

לרשימת מסלולי הלימודי והקורסים באוניברסיטה הפתוחה הקליקו

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *