עשרה דברים על שיטות טבעיות לבחירת מין הילוד

למרות שאין שיטה טבעית הפועלת ב 100 אחוז מהמקרים, עובדה היא שיש כיום כמה שיטות טבעיות בהן ניתן להשתמש על מנת להגדיל את הסבירות של לידת ילד ממין ספציפי. המוסריות שבשימוש בשיטות אלו נתון לבחירתו של כל אחד מאיתנו.

הבסיס לשיטה טבעית לבחירת מין הילוד

השיטות הטבעיות לבחירת מין הילוד סובבות  סביב העובדה שהזרעונים  הנושאים את כרומוזום ה Y (שהכרחי לילד ממין זכר) שונים מהזרעונים הנושאים את כרומוזום ה X (שהכרחי לנקבה). כאשר מבינים את ההבדלים האלו ובוחרים בשיטות הנכונות, ניתן ליצור סביבה שבה סוג אחד של זרע יגיע ליעדו ראשון ויפרה את הביצית.

הבדלים בין סוגי הזרע ובחירת מין הילוד

ישנם כמה הבדלים בין סוגי הזרע. ההבדל החשוב נובע מהעובדה שזרע הנושא את כרומוזום ה Y (זכר) הינו זרע מאוד קטן מצד אחד אבל גם מאוד זריז ומהיר מצד שני. neutral gender determinationתוחלת החיים של זרע זה קצרה יחסית ואם זרעון מסוג זה לא יגיע לביצית במהירות הוא ימות. זרע הנושא בתוכו את כרומוזום ה X (נקבה) הינו זרע גדול, איטי ובעל תוחלת חיים ארוכה.

רמת החומציות ובחירת מין הילוד

הסיבה שרמת החומציות של האישה קשורה לעניין היא שזרע הנושא את הכרומוזום הזכרי הינו חלש יותר ואינו יכול לסבול סביבה בעלת רמת חומציות גבוהה. לכן אם זוג מעוניין בבן זכר יש לעבוד על הורדת דרגת החומציות (PH) של האישה. כמובן שכאשר מעוניינים בבת יש להעלות את דרגת ה PH. ניתן להשיג זאת בדרכים שונות עליהם נדון מיד.

תזמון ובחירת מין הילוד

כאשר מתחילים לקיים יחסי מין כמה ימים לפני הביוץ חלק מהזרע בנרתיק נשאר ממוקם תוך כדי צפיה להגעת הביצית. מכיוון שהזרעונים הנושאים את הכרומוזום הזכרי הינם בעלי תוחלת חים קצרה יותר רובם (או כנראה כולם) ימותו עד יום הביוץ וישאירו רק את הזרעונים הנושאים הכרומוזום הנקבי כשהם מוכנים וממוקמים להפרית הביצית מיד עם הגיעה ביום הביוץ.

אורגזמה או לא אורגזמה ובחירת מין הילוד

לפני הארגזמה דרגת החומציות בתוך אבר המין הנשי ובסביבות צוואר הרחם גבוהה, דבר זה יוצר סביבה מושלמת עבור  זרע המכיל את הכרמוזום הנקבי אשר עמיד יותר לחומציות. בשעת האורגזמה מפרישה האישה נוזלים לתוך הנרתיק. בעקבות הפרשות אלו יורדת דרגת החומציות עובדה זו מאפשרת לזרעונים הנושאים את הכרומוזום הזכרי אשר הינם מהירים זריזים יותר להגיע ולהפרות את הביצית לפני הזרעונים הנושאים את הכרומוזום הנקבי. עובדה זו  היא הבסיס להמלצה שהאישה לא תחוה ראשונה את האורגזמה כאשר בני הזוג מעונינים בבת.

התנוחה המומלצת לשם בחירת מין הילוד

על מנת לתת לזרעונים הנושאים את הכרומוזום הנקבי סיכוי להשיג את הזרעונים המהירים הנושאים את הכרומוזום הזכרי הם חייבים לשרוד ולעבור אותם, כדי לאפשר זאת נדרשות נדרשות תנוחות מיניות המאפשרות חדירה לא עמוקה. תנוחת המיסיונר היא תנוחה מושלמת לצורך זה, אבל גם כל תנוחה אחרת אשר בה הגבר חוה אורגזמה לא עמוקה בתוך אבר המין הנקבי תעבוד. שוב, המטרה היא לת לזרעונים הנושאים את הכרומוזום הנקבי אפשרות לממש את פוטניציאל החיים הארוכים שלהם ולאפשר להם מספיק זמן להגיע לביצית בשעה שהזרעונים הנושאים את הכרומוזום הזכרי אשר להם תוחלת חיים קצרה יותר מתים אחד אחר השני בדרך למטרה הנכספת.

דיאטה ובחירת מין הילוד

ראשית, זרע המכיל את הכרומזום הזכרי דורש סביבה בעלת רמת חומציות נמוכה כדי לשרוד בעוד שזרע המכיל את הכרומזום הנקבי יכול לשרוד  בסביבה בעלת רמת חומציות גבוהה. חומציות גבוהה תקטול את הזרע המכיל את הכרומוזום הזכרי. אחד הפרמטרים הקובעים את רמת החומציות בצואר הרחם ובנרתיק הוא המזון אותו צורכת האישה לפני קיום יחסי המין. לרמת חומציות נמוכה (כדי להגביר את הסיכויים לבן זכר) יש לדאוג לדיאטה העשירה ב באשלגן ונתרן. לרמת חומציות גבוהה (כדי להגביר את הסיכויים לנקבה) נדרשת דיאטה העשירה ה סידן ומגנזיום.

סוגי מאכלים הממומלצים ליצירת בן

על מנת ליצור תינוק מסוג זכר יש לצרוך מאכלים המכילים אשלגן ונתרן. סוגי האוכל המומלצים כולל בננות, תירס מתוק, בשרים אדומים, ואפילו נקניקים. חשוב לצרוך את סוגי האוכל האלו באופן לא מופרז, יש להזהר מרמות נתרן גבוהות מידי. מומלץ להשאר בתוך הקווים המנחים של דיאטה מאוזנת ולהתיעץ במומחה תזונה.

סוגי מאכלים הממומלצים ליצירת בת

על מנת לנסות ליצורתינוק מסוג נקבה יש להתמקד בסוגי אוכל אשר יעלו את רמת החומציות בגוף. מאכלים אלו כוללים סוגי אוכל שעשירים במגנזיום וסידן. ברוקולי הוא הדוגמה המושלמת של אוכל המכיל רמות גבוהות של שניהם. סוגי אוכל אחרים שאותם ניתן לאכול על מנת להגביר את הסיכויים לנקבה הם : אשכולית, תפוחי עץ, מוצרי חלב וירקות ירוקים עלווניים. מומלץ להשאר בתוך הקווים המנחים של דיאטה מאוזנת ולהתיעץ במומחה תזונה.

תוכניות מפורטות לבחירת מין הילוד

בשוק קימות כיום כמה תוכניות מפורטות לשליטה על מין היילוד. תוכניות אלו אף שאינן מתימרות להשיג תוצאות רצוייות ב 100% מהמקרים מראות תוצאות מתועדות ומוכחות של מעל 90 אחוזי הצלחה. דוגמא לתוכנית כזאת אפשר למצוא באתר נסיך או נסיכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *