עשרה מיתוסים מנופצים על צלוליט

Cellulite_Fat-Women-in-Swimsuit-Beach__IMG_8890

צלוליט הוא הצטברות תאי שומן ברקמות שמתחת לעור, תופעה המשווה לו מראה גלי או נקבובי. הצלוליט שכיח אצל נשים בוגרות בעיקר באזור הירכיים, אך הוא יכול להופיע גם בחלקי גוף אחרים כמו הישבן, המותניים והבטן.

עם כל כך הרבה מידע מבולבל ומבלבל על הגורמים לצלוליט ואיך ניתן לטפל בזה, להיפטר מהעור דמוי קליפת תפוז יכול להיות קשה.

הנה עשרה מיתוסים על צלוליט והאמת מאחריהם.

לנשים רזות אין צלוליט

לא חשוב אם סוג הגוף שלך הוא אתלטי, רזה או עגלגל, כולם רגישים לצלוליט. אלו קרני השמש, תנודות במשקל, הריונות וגיל הגורמים לגומות הצלוליט על העור ולא סוג הגוף.

רק לזקנים יש צלוליט

צלוליט יכול להשפיע על אנשים בכל גיל, אבל עם הזמן הגמישות של העור שלנו יורדת וצלוליט הופך לגלוי יותר. בעוד צלוליט עשוי להיראות גרוע יותר בקרב דורות מבוגרים, קרוב לודאי שהוא נמצא שם כל הזמן.

קיימים קרמים שיכולים לחולל נס ולהפחית צלוליט

הקרמים 'המוכחים' היחידים שהוכחו בהורדת צלוליט הם יקרים מאוד ונוטים שלא להראות תוצאות מידיות אלא לאחר כמה חודשים. הם בדרך כלל מועשרים בקפאין ולצערנו מהווים רק פתרון זמני.

צלוליט הוא רק שומן עודף

למעשה צלוליט יותר קשור לשכבות ומבנה העור שלנו מאשר לשומן. בין העור והשרירים קיימת שכבת מגן של שומנים, כאשר מתקיימים גורמים כמו גיל ועלייה במשקל הרקמות המחזיקות את השכבות אלה יחד מתחילות להיחלש, ונוצר אפקט הנקודות אותן אנו רואים על הגוף.

גברים אינם סובלים מצלוליט

גם גברים יכולים לסבול מצלוליט אבל הבעיה הרבה יותר נפוצה אצל נשים. הרקמות המחברות בין שכבות העור ושרירים ואשר בהן מתחבאים השומנים הרבה יותר חזקות אצל גברים. במקומות בהם ההורמון הנשי אסטרוגן יוצר שומנים, הטסטוסטרון הגברי שורף אותו.

אימון אירובי הוא הדרך הטובה ביותר להפחתת צלוליט

אימון כמו ריצה, הליכה ריקוד הוא דרך מצוינת לירידה במשקל, אבל הדרך הטובה ביותר להפחית את מראה הצלוליט היא בעזרת אימון כוח כגון אימון משקולות.

לבגדים יש השפעה על הופעת צלוליט

הרבה בגדים משווקים כגורמים להפחתת צלוליט, כמו חותלות הדוקות לריצה. הוכח שלבישת בגדים צמודים יכולה אפילו להפוך את גומות צלוליט לבולטות יותר.

שיזוף מפחית צלוליט

גם אם אנו מעריכים שבזבוז זמן בשמש או על מיטת השיזוף יכול לעזור להעלמת מראה הצלוליט, זה רק זמני. שיזוף יעשה את צלוליט הרבה יותר גרוע ויזרז את הופעתו.

ירידה במשקל מפחיתה את מראה צלוליט

לא בהכרח. צלוליט אינו מושפע מכמות השומן בגוף אלא על מהתרופפות החיבור בין רקמות השרירים ושכבות העור. ירידה במשקל לא יכולה לעזור בפני עצמה.

שאיבת שומן מפחיתה הצלוליט

שאיבת שומן הוא לא ההליך הטוב ביותר כדי להעלמת צלוליט, למעשה הוא יכול להפוך את המראה אפילו יותר גרוע משום שתהליך שאיבת השומן יוצר חלוקה לא שווה של השומן מתחת לעור. עם זאת, טיפול קוסמטי מהפכני בשם Cellulaze הוא התשובה הפולשנית לצרות הצלוליט שלך. זוהי פרוצדורה זעיר-פולשנית שמבוצעת ע"י כירורג פלסטי בעזרת לייזר. לייזר ה Cellulaze נועד לצמצם כיסים גבשושיים של שומן, ולהגביר את הגמישות והעובי של העור לאחר טיפול אחד בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *