עשרת הטעויות הגדולות ביותר שאנשים עושים בפייסבוק

פייסבוק, רובנו לא יכולים לחיות בלעדיו, גם בזמן שאנחנו מודעים לכך שהוא אחד מגוזלי הזמן הגדולים ביותר.

כדי שתוכל להשתמש  בפייסבוק במלוא הפוטנציאל שלה, נסה להימנע מעשרת הטעויות הגדולות ביותר שאנשים עושים בפייסבוק.

טעות הפייסבוק מספר 1 – הסכמה לקבל את כולם כחברים שלך

זה הרבה יותר טוב לקבל ולהסכים לבקשות חברות רק מחברים אמיתיים אשר איתם אתה רוצה לשמור על קשרים חברתיים ו/או עסקים מאשר למחוק בעתיד אנשים מרשימה ארוכה מידי של זרים ואנשים שאתה לא אוהב או לא מכיר.

טעות הפייסבוק מספר 2 – פוקינג  (Poking)

האופציה Poke מאפשרת למשתמש בפייסבוק לקבל את תשומת ליבו של משתמש אחר באמצעות נעיצת אצבע וירטואלית. כאשר אתה מבצע פוקינק לחבר אחר, האחרון מקבל הודעה בנוסח You were poked by David  ואז הוא צריך להחליט מה לעשות עכשיו. ה-Poke  נמצא בתחתית החבית במערך התקשורת בין חברים שמציעה רשת הפייסבוק, כאשר הזמנת חברות ממוקמת במקום הראשון ואחריה שליחת הודעה פרטית.

פוקינג יכולה להיות אופציה מפחידה מעט ובגלל שרבים לא נוטים להשתמש בתכונה זו, זה יכול להתפרש בקלות שלא כהלכה.

טעות הפייסבוק מספר 3 – התעלמות מוחלטת מהגדרות הפרטיות

הזהר בכמות האינפורמציה שאתה חושף לציבור הרחב. הקדש מספר דקות לחקירת הגדרות הפרטיות שמציעה רשת פייסבוק על מנת לוודא שהתמונות ועדכוני הסטאטוס שלך נגישים רק לאנשים שאתה רוצה ומוכן שיקראו אותם.

טעות הפייסבוק מספר 4 – הצפת הפייד עם עדכוני סטאטוס

נכון, החברים שלך רוצים לדעת על כל הדברים החשובים שקורים בחייך. אבל הם לא רוצים לדעת את איך זה קרה בזמן אמיתי דקה אחר דקה ובפרוט מוגזם. הצפת הניוז פייד של חברייך בסטאטוסים מיותרים ו/או בכל תמונה של חתול או תינוק שנקרתה בדרכך היא דרך מצוינת לגרום לחבריך לזרוק אותך מהרשימה.Top Ten Biggest Facebook Mistakes

טעות הפייסבוק מספר 5 –  קיטורים ושיתוף יתר

העמוד שלך בפייסבוק הוא לא היומן שלך  ולא החבר הכי הטוב שלך. אם אתה זקוק לכותל מערבי לאחר יום רגשי  במשרד או בלימודים, תתקשר לאמא שלך. שיתוף יתר, קיטורים לא פוסקים או פרסום סטטוסים סתומים ופתוחים ירחיקו את החברים שלך. אם אתה מפרסם משהו בכל פעם שמישהו מאכזב אותך, החברים שלך ירחיקו את עצמם ממך מחשש לחוות את הזעם הציבורי והלא הוגן שמגיע ממך.

טעות הפייסבוק מספר 6 –  הזנחה או התעלמות מחברים

פייסבוק היא רשת חברתית, לא רשת נרקיסיסטית. (כדי להיות הוגן, לעתים קשה להבחין בין השתיים). אל תצפה שרק אחרים יאהבו את הסטאטוסים והתמונות שלך. קרא מה החברים שלך כותבים והגב תגובות ענייניות, החמא להם על תמונות ושלח להם תגובות עידוד כשהם זקוקים לזה.

טעות הפייסבוק מספר 7 –  שינוי תכוף של מצב מערכת היחסים שלך

אם אתה המלך או המלכה של מערכות יחסים קצרות, אולי עדיף לשמור את סטאטוס מערכת היחסים שלך חסוי. שינויים קבועים ותכופים מ"רווק"  ל " במערכת יחסים " ומשם לסטאטוס של "זה מסובך" יכול להפוך את הקיר שלך למעצבן, מדאיג, או למרבה הצער אפילו משעשע במובן הרע של המילה. אופרת סבון לחברים שעוקבים אחרי הפרופיל שלך שלך.

טעות הפייסבוק מספר 8 –  פרסום תמונות מביכות של אחרים.

זהו משגה גדול.

ללא ספק בחרת את התמונה הטובה ביותר של עצמך כדי שתשמש כתמונת הפרופיל שלך. כדאי לנהוג באחרים באותה צורה. אל תעלה או תתייג תמונות פוגעות,מגוחכות  או מעליבות של חברים או בני משפחה. אם העלת תמונה כלשהי ומישהו ביקש ממך להוריד אותה עשה זאת באופן מיידי.

באותו עניין, אל תעלה תמונות שמפלילות אותך במשהו (בגידה, מעשה קונדס, התחמקות מהעבודה).

אם אתה לא רוצה שהבוס שלך, עמיתים לעבודה, ההורים ו / או בן הזוג עתידי יראו את התמונות, אל תשים אותם בפייסבוק.

טעות הפייסבוק מספר 9 –  אל תתלונן על הבוס, עמיתים לעבודה, משפחה או מורים

אפילו אם השתמשת בכל אמצעי האבטחה והפרטיות, לא רצוי להתלונן ולקטר על אנשים אחרים. זה פשוט לא שווה את הסיכון, במיוחד כאשר חוות הדעת של האנשים האלו  חשובה לך באופן אישי או מקצועי. אם אתה צריך להתלונן על בוס בלתי הוגן תתקשר לחבר ופרוק את כל מה שעל ליבך מבלי להשאיר עקבות דיגיטאליים שיכולים לחזור אליך יום אחד.

טעות הפייסבוק מספר 10 – להיפרד מבן זוג דרך הפייסבוק

כל מילה נוספת מיותרת, פשוט אך תעשה את זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *