עשרת החוקים החשובים ביותר כאשר אתה יוצא לדייט עם הלקוח שלך

כן, שמעת נכון. יותר לא יוצאים לפגישה עם לקוח, יוצאים איתו לדייט

אנשי מכירות מקבלים עצות בשלל נושאים. .. אבל, דייטינג? כולנו כבר שמענו על טכניקות סגירה, תסריטים לשיחות בטלפון, מיומנויות הצגה, איך מבקשים פניות ללקוחות חדשים ועוד. רשימת הנושאים היא אינסופית. אבל, בין כל העצות המוצעות, יש נושא אחד חסר.

אנשי מכירות יכולים להיות אנשי המקצוע המעולים ביותר בסביבה, אבל אם הם אינם מיומנים בתחום אחד מסוים, הם יחוו כמות גדולה של בעיות עם לקוחותיהם. אנשי מכירות צריכים סוג חדש של ייעוץ: אנשי מכירות צריכים ללמוד כיצד יוצאים לדייט.

עכשיו, יותר מתמיד, אנשי מכירות חייבים להיות מיומנים בחיזור אחר לקוחותיהם. ההתקדמות הטכנולוגית יצרה שוק שבו עם מעט מאמץ הלקוח יכול למצוא את כל מה שהוא צריך בעלות נמוכה. בעולם כזה אנשי מכירות צריכים את הנאמנות המוחלטת של הלקוחות שלהם. אנשי מכירות צריכים לקוחות שיתחתנו איתם.

הגיע הזמן לקבל עצות חיזור ודייטינג

התרשמויות ראשונות קובעות

נכון, הרושם הראשוני לא תמיד מדויק, אך, למרבה הצער, זה הזמן היחידי שיש ללקוחות שלכם. אתה מקבל רק יריה אחת.  התלבש להצלחה. היה אופטימי. תן לה את כל מה שיש לך. המטרה העיקרית של הפגישה הראשונה שלך היא להשיג פגישה שיניה. כאשר היא מסכימה לראות אותך בפעם השנייה, זה אומר שהיא מעוניינת. הפוך את הפגישה הראשונה שלך לבלתי נשכחת.

אל תהיה דביק

הלקוחות לא אוהבים כאשר אתה נלהב יתר על המידה. הם יכולים להריח ייאוש כמו ריח גוף רע. כשאתה מתקשר אליה ללא הרף ומשאיר ארבע הודעות במשיבון שלה בכל יום, היא מתחילה לחשוב שאתה קצת נזקק מדי לטעמה. תן לה מרחב קטן לנשום. אם לא, היא תרגיש חנוקה, ואם היא כן תחזיר לך שיחות, זה יהיה רק כדי להגיד לך שהיא רק רוצה שתישארו ידידים.

אל תהיה עצבניRules for Dating Your Customer

שום דבר לא אומר שאתה לא מאמין בעצמך כמו כף יד מיוזעת. אם אין לך ביטחון בעצמך, למה צריך הלקוח שלך לבטוח בך? לך, אחרי הכל, אין סיבה להיות מהוסס. יש לך מוצר איכותי, ואתה יודע שאתה באמת יכול לעשות את ההבדל עבור הלקוח שלך. אם אתה מפחד מדחייה, אל תהיה. אם היא תזרוק אותך, זה סימן שמערכת היחסים הזו פשוט לא הייתה אמורה להיות. כל עוד אתה שומר את הראש שלך מורם ונותן למערכת היחסים הזו סיכוי, היא תגיב בחיוב.

תחשוב מעבר לסטוץ

אתה לא מכוון לבחורה שתזמין אותך לדירה שלה בפגישה הראשונה. אל תתייחסו למערכת היחסים כאילו אתה רק רוצה להיכנס לתוך המכנסים שלה. תתחיל כל פגישה עם נישואין בראש. אתה הולך לטווח ארוך. אתה רוצה להיות שותף כל החיים. אתה לא רוצה עסקה, אתה רוצה מערכת יחסים. מקד את השיחות שלך על נושאים המצביעים על הכוונות שלך להיות במערכת יחסים הזו לטווח הארוך.

תשאיר בצד את משפטי הפיק אפ

"תגידי, זה כאב … כשנפלת מגן עדן?" להלן מבזק חדשות: היא שמעה כי את זה כבר קודם. לקוחות פוטנציאלים לא משתכנעים על ידי המשפטים המתקתקים שלך. אם אתה רוצה להגיד משהו שיגרום לך להישמע כמו מוכרן, אל תגיד את זה. זה יגרום לך להיראות מזויף. ואף אחד לא רוצה מערכת יחסים שבנויה על שקרים. זה לא אומר שאתה לא צריך להיות מוכן. אתה תמיד צריך רעיון טוב על מה שאתה רוצה לדבר בדייט. אבל זה לא אטרקטיבי כאשר אתה צריך למשוך חתיכת ניר מקומט מהכיס ולקרוא ממנו על מנת להביע את הרגשות שלך.

לא זזים מהר מדי

נכון שכבר נאמר שאתה צריך להתחיל מערכת יחסים תוך מחשבה על נישואין. אבל, למען השם, אל תדבר על זה. אם אתה מציע לבחורה נישואין בפגישה הראשונה, כנראה השתגעת. תן ליחסים זמן להבשיל. אל תכריחו אותה לעשות את מה שהיא עדין לא מוכנה לעשות. נאמר שוב ושוב כי הסגירה צריכה לבוא כתוצאה טבעית של תהליך מכירות יעיל. כאשר אתה מציע נישואין, זה לא צריך להיות אירוע מזעזע לבחירת ליבך. עשה את זה טבעי.

לא תהיה קמצן

אם אתה רציני לגבי הקשר, אתה צריך להיות מוכן להשקיע בה כספים. קח אותה למקום נחמד לאכול, קנה לה משהו מהודר ליום ההולדת שלה, או קנה כרטיסים להופעה. תראה לה שאתה באמת מעוניין בה. באותו אופן, אתה צריך להיות מוכן להשקיע גם זמן, מאמץ וכן, גם כסף בלקוחות שלך עוד לפני שהם קונים. בטח, חלק ינצלו אותך אבל זה יהיה שווה את זה כאשר אתה מוצא את האחד שיעריך את העבודה שאתה עושה

גלה עניין בצד השני

אין דבר גרוע יותר מאשר להיות בדייט שבו רק אחד מבני הזוג מדבר ללא הרף על עצמו. אם אתה רוצה להעביר את מערכת היחסים קדימה, תאלץ למקד את השיחה בה. מה הרקע שלה? מה המשפחה שלה אוהבת? האם יש קשיים בחיים שלה? מה היא עושה בשביל הכיף? אתה מעוניין להיות נכס בשבילה. אם תוכל להוסיף ערך לחיים שלה, יתכן שהיא תרצה לשמור אותך לידה. אבל לא יהיה לה עניין בך עד שאתה תביע עניין בה.

אל תשתפן שהגיע הזמן להציע נישואין

הייה כן עם עצמך: אם הגעת עד לכאן, הרווחת את הזכות להצעת נישואין. כמה קשרים פוטנציאליים הרסת כי לא יכולת או חששת לבקש את המכירה? אמנם, אם היא אומרת, "לא," זה הולך לכאוב. השקעת הרבה זמן, כסף ורגש במערכת היחסים הזו. יחד עם זאת, אתה רוצה לדעת איפה אתה עומד. אם היא תגיד לא, אתה צריך לחשוב לאן  מערכת יחסים הזו הולכת. למה אתה עוד איתה? אם, בסופו של דבר, אתה לא יכול לסגור, כל המאמצים היו לשווא. אל תפחד יותר מדי להציע. אם היא תגיד: "לא", תוכל לבכות ולהמשיך עם החיים שלך מוקדם ככל האפשר. אם היא תגיד "כן," תוכלו להמשיך באושר ועושר. כך או כך, יש לך זכות לדעת לאן מערכת היחסים הזו הולכת.

אל תיתן לה סיבה לבגוד בך

מערכת היחסים אינה מסתיימת עם החתונה. בטח, חגיגת הנישואין הייתה מרשימה, הזמנתם את כל החברים והמשפחה וכולם חגגו עד הבוקר. אבל, לאחר שנדמו הדי החגיגות נשארתם שניכם לעבוד על מערכת היחסים ביינכם. זכור, אתם שותפים לחיים. תמיד תתיחס אליה כמו שעשית בשלב החיזור. אתה לא רוצה שמחשבות על גירושין או על בגידה יכנסו לראש שלה. אבל, נחשו מה? יש לה צרכים. היא רוצה להיות נאהבת ומחוזרת. אתה תמיד צריך לספק לה את אותה רמת שירות שעשית בשלב ההיכרויות הראשונית. אף פעם אל תפסיק לנסות. אתה נמצא במערכת היחסים הזו לכל החיים.

 

אני חש צורך להוסיף הבהרה כי כל הנאמר במאמר זה הוא אכן מטאפורה מורכבת. אל תיקח את הלקוח שלך לפאב או בית קפה בפגישה הראשונה או קנה לו טבעת אירוסין לקראת סוף מחזור הקנייה. זה יכול להיחשב מעט לא מקצועי. אבל הנקודה היא כי הקשרים העסקיים להם אתה שואף צריכים להיות משהו הדומה לנישואין. אתה רוצה את הלקוח הזה ואתה רוצה אותו לכל החיים.

סגירת המכירה היא התחלה חדשה. ההצעה שלך היא תחילתה של מערכת יחסים, לא סופה. כאשר הלקוח שלך אומר, "כן" אתה רק בתחילת הדרך. חפש מערכות יחסים ארוכי טווח עם לקוחותיך. "עד שהמוות יפריד בינינו" הוא המודל העסקי היחיד להרחבה בשוק התחרותי של היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *