עשרה טיפים בסיסיים לעיצוב פנים של הבית

אל תנסה להרשים את השכנים

חשוב על מה שאתה אוהב, והקף את עצמך בזה. זה יתן לך להרגיש טוב עם עצמך ושקט ושלוה כשאתה מגיע הביתה. דברים שהשכנים/חברים/דודים אוהבים יכולים להיות שונים ממה שאתה אוהב. אבל אם תקיף את עצמך בדברים שאתה אוהב, אחרים שאוהבים אותך יואהבו גם את עיצוב הפנים שלך.

קבל ייעוץ מקצועי

שעתיים של ייעוץ מקצועי ממעצב פנים טוב יכולים לתת לך כמה רעיונות נהדרים, למנוע אותך מלעשות טעוייות, להפוך את הפרויקט שלך להרבה יותר טוב ולחסוך לך הרבה כסף. מעצב פנים טוב ישפר בצורה ניכרת את המראה הסופי של פרויקט עיצוב הבית.

תכנון מרחבי

החלט איזה רהיטים ברצונך להכניס לחדר/בית על מנת לודא שהחדר אכן יוכל להחיל אותם. מדוד את כל הרהיטים שאמורים להכנס לחדר (ישנים וחדשים) : רוחב, עומק (מלפנים לאחור) וגובה. צייר את החדר שלך על גבי ניר משבצות כאשר כל ריבוע שווה 1 מטר. הקפד לציין על גבי התרשים את כל הדלתות והחלונות. הכן תגזירים בגודל פרופורציונלי של כל הרהיטים הזז את תגזירי הרהיטים בתוך התרשים על מנת להחליט מה תהיה הפריסה הטובה ביותר. אל תהסס לקבל עזרה מקצועית כדי לודא שמה שאתה חושב היא הדרך הטובה ביותר.נסה לחשוב מחוץ לקופסה.

הכן תוכנית עיצוב מפורטת Living room

זה הטיפ הטוב מכולם. אל תקנה שום דבר חדש עד שלא סיימת להכין תוכנית עיצוב מושלמת. עשה את כל בחירות הרהיטים, השטיחים, הצבעים וכו. ודא שהבחירות שלך מתאימות אחת לשניה ורשום הכל על גבי ניר. אז ורק אז תוכל להשלים את תקציב העיצוב שלך ולהתחיל לקנות. קנה לאט, קנה נכון וקנה רק דברים שאתה אוהב. לעיתים לא תוכל למצוא את הפריט המתאים או הנכון. במקרה כזה עדיף שלא לקנות דבר ולחכות עד שהפריט המתאים יימצא.

אל תפחד לגוון

אל תשתמש יותר מיד בסטים תואמים, זה כל כך משעמם. ערבב ותבל מגוון של חומרים. ערבב עץ עם ברזל. עץ עם פיסות אבן, פלסטיק ועור וכן הלאה.

מקורות אור

בדוק היטב את מקורות האור האפשריים העומדים לרשותך. אור טבעי או מלאכותי. תאורה היא המוטיב המרכזי בכל עיצוב פנים. תאורה היא הגורם המשפיע ביותר על צבעים. בלא תאורה אין צבע. אם יש אור טבעי בחדר, הצבע יהיה מבריק יותר שכן אור טבעי מעמעם פחות את הצבעים. לדוגמא ביום מעונן העצים הירוקים הופכים כמעט אפורים.

צבעים

בדוק בארון הבגדים שלך מה הבגדים האהובים עליך. השתמש בצבעים שלהם על מנת לתכנן את הצבעים בבית. אם אלו הצבעים של הבגדים שאותם אתה אוהב למה לא להשתמש בהם גם כשאתה מתכנן את עיצוב הפנים של הבית שלך.

האיכות חשובה

איכות שווה לסיגנון. מיליארדי דולר מוצאים בתעשיות השונות על עיצוב. והאיכות בולטת במותגים השונים. אותו הדבר נכון גם לרהיטים ואביזרי בית. האיכות צריכה להשתקף בסיגנון העיצוב שלך. יש לזכור כי האיכות בעיצוב הבית שלך משליכה גם עליך כאדם איכותי.

טבעי זה הכי

השתמש בץ אמיתי, אבן אמיתית, סיבים אמיתי. אין דבר יפה יותר כמו הטבע. העתקים (דמוי אבן, דמוי עץ, דמוי עור) נראים בדרך כלל כמו העתקים. הוסף לחלל עצים, צמחים ופרחים על מנת לרכך את החדר ולהרגיש בנוח טבעי. חומרים טבעיים יוצרים סביבה חמה, חמימה ונעימה, בדיוק כמו בטבע.

נקודת מוקד

כל חדר צריך נקודת מוקד או שטח מרכזי מודגש. זה בדרך כלל פריט אדריכלי כמו אח או פריט רהוט יוצררא דופן. אם מהחדר משתקף נוף מיוחד ויפה גם הוא יכול נקודת המוקד של החדר. מצא או המצא את נקודת המוקד ובנה את עיצוב החדר סביבו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *