עשרה מקומות רומנטיים לירח דבש וחופשות

פריס

איך אפשר שלא לאהוב את עיר האורות. הארכיטקטורה, הפארקים, הכיכרות והפסלים. כמעט בלתי אפשרי להשיג ארוחה גרועה בפריז. תוסיפו לזה את הנהר הזורם במרכז העיר, המוזיאונים המגוונים וכמה מאתרי הקניות המפורסמים בעולם וקיבלת את הקסם הפריזאי. אחד המקומות היפים והרומנטיים לטיול.

ניו יורק בדצמבר

ניו יורק היא יעד מועד בכל יום בשנה. אבל בדצמבר כאשר העיר מתכוננת לעונת החגים הקסם נמצא באוויר. חלונות הראוה מקושטים בסיפורי החג, העצים ברוקפלר סנטר מלאים אורות, גולשי קרח ממלאים את סנטרל פארק והעיר כולה נוצצת בשלל אורות.

ארץ היין בקליפורניה

קצת צפונה מסאן פרנסיסקו ארץ היין של קליפורניה היא עולם מרוחק משאון העיר. רבים מהיקבים במקום שמחים לקבל מבקרים לסיורים וטעימת יין והאזור מלא במלונות קטנים המיועדים ללינה וארוחת בוקר. האזור משמש גם בית לכמות נכבדה של מסעדות מצוינות העושות שימוש במוצרי המזון והיינות המקומיים.

טוסקנה

אם מדברים על יקבים הרי אזור טוסקנה באיטליה הוא אחד הידועים ביקביו. אזור זה הוא ביתם של מאות Montmartreיקבים. הוסיפו לזה את נופי הגבעות המהממים, בתי החוות הציורים ובתי האוכל הקטנים הפזורים בכל מקום וקיבלתם את אחד המקומות הרומנטיים ביותר בעולם.

טהיטי

איים אלו שבו את דמיונם של מטיילים מאז ימי מגלי הארצות הראשונים. ניתן להתרווח בשלווה וליהנות מהאווירה הצרפתית של פאפיאטה העיר הגדולה בטהיטי  או לעבור לאחד האיים הקטנים יותר כמו בורה-בורה. ניתן לשכור וילה המשקיפה על אחד הלגונות או להתאכסן באחד המלונות הרבים הפזורים על החוף. אופיים הנוח ומסביר הפנים של בני המקום כבר מזמן הפך לאגדה.

הוואי

הוואי משלבת מנהגים אמריקאים עם תרבות פולינזית. הוסף את החופים המדהימים, מוסיקת האיים המיוחדת, איי געש ואוכל מקומי וקיבלת חופשה מיוחדת במינה.

טירה באירלנד

בילוי ירח הדבש שלך או סתם חופשה רומנטית בתוך טירה עתיקה באירלנד הוא החומר ממנו עשויים החלומות. טירות רבות באירלנד שפעם ארחו אבירים ומלכים הפכו לבתי מלון בדרגות מחירים ונוחות שונים. לא חשוב מה תהיה בחירתך את החופשה הזו לא תשכח.

לינה וארוחת בוקר בניו אינגלד-ארצות הברית

איזור ניו-אינגלד בארצות הברית הכולל את המדינות סינסנטי, וורמונט, קונטיקט, מסצוסט וניו-האמפשר משופע במוטלים קטנים ורומנטיים המציעים לינה וארוחות בוקר ובנופים מקסימים ושובי לב בכל עונה של השנה. מהסתיו המדהים הצובע את העצים באדום וצהוב עד לחופים היפים המתמלאים פעילות בחודשי הקיץ. ניתן לטייל בפרקים הרבים הפזורים באזור, לחפש מציאות בחנויות המוכרות עתיקות ועבודות אמנות מקומיות או לדגום את מאכלי הים אשר כבר הפכו לאחד מסמלי האזור.

איי טורקס וקאיקוס

שעה טיסה מפלורידה ואתה נמצא באחד מאזורי החופים היפים ביותר בעולם. בנוסף איים אלו נחשבים להרבה פחות מפותחים משאר האיים הקאריבים דבר שמהווה יתרון גדול לאנשים המחפשים פינה שקטה לחופשה רומנטית. ניתן לעסוק בפעילות חופים רגילה, לתור את ריפי האלמוגים הרבים, לנסות את מזלך באחד בתי הקזינו הקטנים או לסעוד במסעדות הרומנטיות על החוף.

האיים היוונים

האיים היונים משופעים בחופים יפהפיים בהם החול לבן והמים צלולים. בכל מקום תוכל למצוא מסעדות ובתי אוכל עם אוכל פשוט וטעים. המקומיים חברותיים ומסבירי פנים. הוסף לכל זה את העובדה שהמלונות, האוכל ופעילויות הבידור מתומחרים במחירים שווים לכל נפש ותגלה שהגעת לאחד המקומות הנעימים ביותר לחופשה על כדור הארץ.     

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *