עשר סיבות לקיים יחסי מין כל יום (או לפחות כל יומיים)

beautiful couple facing each other

האם אתה לחוץ? נאבק לישון? מתברר שיש לא מעט מחלות וחוליים שניתן לרפא פשוט על ידי קיום יחסי מין באופן קבוע. הנה עשר סיבות למה כדאי לקיים יחסי מין מדי יום.

סקס מפחית לחץ.

אם היה לך יום ארוך בעבודה או שאתה פשוט מרגיש קצת לחוץ מחיי היום יום, סקס יעזור לך להירגע ולהפחית את רמות הלחץ שלך. במהלך קיום יחסי מין הגוף מייצר דופמין, אנדורפינים ואוקסיטוצין אשר יחד עוזרים להפחתת הלחץ והגברת רמות האושר הטבעי.

סקס הוא אימון ספורט מהנה.

כאשר מתמודדים עם המילה 'אימון' רבים מאיתנו נרתעים באימה, אלא אם כן כמובן אימון כזה כרוך בסקס. לאורך המשגל גופנו חווה ללא הרף שינויים פיסיולוגיים שעולים בקנה אחד עם פעילות גופנית שגרתית. קצב הנשימה עולה וגורם לשרפת קלוריות, קיום יחסי מין שלוש פעמים בשבוע, גורם לשריפה של כ 7500 קלוריות בשנה. כמו ריצה של 100 קילומטרים.

סקס עוזר למערכת החיסונית.

חוקרים באוניברסיטה וילקס בפנסילבניה מצא כי לסטודנטים שהצהירו שהם מקימים יחסי מין לפחות פעמיים בשבוע היו רמות גבוהות יותר של נוגדנים מאשר לסטודנטים שלא קיימו יחסי מין בכלל. במהלך קיום יחסי המין, אנטיגנים כמו אימונוגלובולינים (אשר הוכחו כיעילים במלחמה בהצטננות ואפילו שפעת) משתחררים. ככול שיחסי המין נערכים בתדירות גבוהה יותר, יותר אנטיגנים משתחררים ומביאים בריאות טובה יותר.

סקס מוריד את לחץ הדם.

אפילו אם זה רק חפוז, צורות מסוימות של מגע פיזי יכולות לשפר את לחץ הדם באופן משמעותי. מחקר שנערך על ידי אוניברסיטת פייזלי מצא כי סקס מפחית את לחץ דם הדיאסטולי – המהווה את המספר התחתון בנתוני לחץ דם – מה שהופך אותנו בריאים יותר.

סקס עוזר ללב בריא.

כאשר הגוף שלנו שורף קלוריות, הוא גם משפר את בריאות הלב. חוקרים ממכון המחקר בניו אינגלנד גילו כי לגברים יש 45% פחות סיכוי לסבול ממחלות לב וכלי דם אם הם מקימים יחסי מין באופן קבוע.

סקס עוזר להקל על כאב.

אם אתה סובל בכאבים או מיגרנות, יחסי מין עשויים להיות צורה טובה יותר של הקלה בכאב מאשר תרופות. מומחה דלקת פרקים ד"ר ג'ורג 'ארליך ערך מחקר על המטופלים שלו ומצא כי לעתים קרובות אלו שקיימו יחסי מין חוו באופן משמעותי פחות כאב מאשר עמיתיהם שלא קיימו יחסי מין.

סקס מבטיח מחזורים סדירים לנשים.

אם המחזורים שלך הם קצת לא יציבים, זה יכול סימן לאורח חיים לחוץ ומתוח. כפי שהוזכר קודם לכן, סקס מפחית מתח וכך מאפשר מחזור חודשי סדיר.

סקס יוצר שרירי אגן חזקים.

כמו גם שרירי הרגלים ושרירי הגב, האם יש דרך טובה יותר ונעימה יותר לבניית שרירים? אני לא חושב כך! על ידי יצירת שרירי אגן חזקים אפשר ליהנות גם מאורגזמות טובות יותר על פי שירות הבריאות הלאומי האמריקאי (NHS).

"לנשים, בנוסף לשיפור בסימפטומים של בריחת שתן, שרירי רצפת אגן חזקים יכולים גם לעזור לרגישות מוגברת במהלך קיום יחסי המין ואורגזמות חזקות יותר," אומרים  בשירות הבריאות הלאומי האמריקאי (NHS). "מתרגילים לרצפת אגן יכולים ליהנות גם גברים עם בעיות כגון בעיות זקפה (קושי בקבלה או שמירה על זקפה) ובריחת שתן".

סקס מפחית את הסיכון לסרטן.

במיוחד לגברים, מין קבוע מפחית את הסיכוי לחלות בסרטן.במחקר אוסטרלי שפורסם בכתב העת של איגוד הרפואה האמריקאי, נמצא כי גברים שפלטו זרע לפחות 21 פעמים בחודש הורידו את הסיכוי לסבול מסרטן הערמונית.

סקס גורם לך להיראות 10 שנים צעיר יותר.

קיום יחסי מין שלוש פעמים בשבוע יכול כנראה לגרום לך להיראות 10 שנים צעיר יותר מגילך האמיתי. איזה עוד תמריץ צריך?

 

One Comment on “עשר סיבות לקיים יחסי מין כל יום (או לפחות כל יומיים)”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *