עשר דוגמאות לכך שכלבים עדיפים על גברים

Having a Dog Trumps Having a Man

למרות תאונות "שירותים" קלות מדי פעם, כלבים יותר נקים ומסודרים מאשר גברים.

כלבים לא ישאירו אחריהם קופסאות חומוס ריקות, בקבוקי בירה, או תחתונים מלוכלכים מפוזרים ברחבי הבית, הם גם לא משאירים אחריהם ספלי קפה מלוכלכים או מיכלי מזון ריקים בתוך המכונית..

כלבים יכולים למצוא דברים בכוחות עצמם.

הם יכולים לאתר את הצעצועים שלהם, המיטה שלהם וקערת האוכל שלהם ללא הסיוע שלך. לכן, הם לעולם לא יעמדו מול המקרר עם הדלת פתוחה ויצעקו "איפה השאריות של הפיצה? אני לא יכול למצוא את זה".

כלבים לא רוצים שתהיי רזה ומורעבת.

למען האמת לראות אותך אוכלת ואוכלת טוב הוא המראה היפה ביותר עבור הכלב שלך. אין דבר שישמח אותו יותר מאשר לשבת למרגלותיך ולצפות בך אוכלת קערה ענקית של גלידה.

לכלבים לא אכפת מה את לובשת.

למעשה, התלבושת האהובה עליהם היא גם זו האהובה עליך – זוג מכנסיי יוגה וחולצת טריקו ישנה. הכלב שלך חושב שאת נראית פשוט מדהים בלבוש כזה, והוא לעולם, לעולם לא יביט בערגה אחר אישה הלובשת חצאית קצרצרה ונעלי עקב – אלא אם כן, כמובן, היא אוכלת קערה של גלידה.

עם כלבים, אין לחץ לחדש או לעשות דברים לא שיגרתים.

כלבים נהנים אפילו מהמשימות השגרתיות ביותר – ללכת לניקוי יבש, לדואר וכו. למעשה, הכלב שלך יתמוגג אם תלכי איתו לטיול מסביב לבלוק גם בפעם האלף.

כלבים לא יעירו הערות נבזיות על הנהיגה שלך.

כלבים ישמחו לנסוע בכל דרך שתבחרי ובכל מהירות שתבחרי. הכלב שלך לעולם לא ינסה לשנות את תחנת המוזיקה ברדיו ולא ממש איכפת לו שהפעלת את החימום. אם תחליטי פתאום לחליף נתיבים ללא איתות בעיצומה של שעת עומס בתנועה, לא ביג דיל. הכלב שלך פשוט יוציא את הראש מהחלון ויחייך.

עם כלבים, את לא צריכה להעמיד פנים שאת מתעניינת בדברים שאת לא

ליגת האלופות, מכבי תל אביב, סרטי פעולה ומלחמה וכן הלאה.

מה עוד, כלבים מתעניינים בכל מה שמעניין אותך, קונצרטים של ג'אז? מדהים. קריאת שירה בחנות ספרים? נהדר. כל סרט בכיכובו של ג'וני דפ? פנטסטי.

כלבים אוהבים להתכרבל לשם ההתכרבלות.

הם אוהבים להתכרבל איתך בזמן שאת צופה בטלביזיה או קוראת במיטה או מדברת בטלפון, וזה בעצם, כל מה שהם רוצים. להתכרבל.

לכלבים אין העדפה מיוחדת לצורת הבישול של הבשר שלהם

אם את נותנת לכלב שלך סטייק שהוא, נניח, שרוף מעט … אין בעיה. הכלב שלך לא הולך להגיד שאת תמיד שורפת את הסטייק וללמד אותך איך צריך להכין את הבשר בעתיד.

כלבים הם לא בקטע של בשמים יוקרתיים.

את יכולה להגיע הביתה מטיול רכיבה על אופנים או אחרי שעור פילאטיס מפרך כשהגוף שלך נוטף זיעה או מכוסה בבוץ וגללי עיזים  והכלב שלך עדין ירקוד סביבך יכשכש בזנב וילקק לך את הרגליים שלך. כי בשבילו יש לך את הריח הכי טוב בעולם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *