עשרה מיתוסים על מזרונים – הדרך למציאת המזרון הטוב ביותר

קניית מזרון היא אחד מאותם דברים שגורמים לאנשים רבים להתקף חרדה קל. עם כל כך הרבה מוצרים, אפשרויות, מחירים הבטחות  עצות סותרות, איך אפשר להבדיל בין אמיתות לבדיות?

לעתים קרובות אנו מסתמכים על ידע לא מהימן או ייעוץ של אנשי מכירות, שלא תמיד מדייקים במה שהם אומרים.

המשך לקרוא כדי ללמוד על מיתוסים נפוצים הנוגעים למזרונים ולהפוך להיות קונה חכם יותר.

מזרון חדש מונע התהפכויות בזמן השינה

כמה אנשים יגידו לך שמזרון חדש ימנע ממך להתהפך בלילה מצד לצד. בעוד שנכונה העובדה שנקודות לחץ משחקות תפקיד מרכזי בלילות חסרי מנוחה, תזוזה במשך שנת הלילה יכולה להיות הרגל נורמאלי שאינו קשור למיטה או למזרון.

כלל אצבע לקביעה באם המזרון שלך אשם בתזוזות הלילה :

  • אם אינך יכול להרגיש בנוח על המזרון בגלל כאבים
  • אתה מתעורר בלילה בגלל נקודות כואבות על פני הגוף.

ככול שהמזרון קשיח יותר, כך טוב יותר

חוכמה מקובלת היא כי בחירת מזרן קשיח היא האפשרות הטובה ביותר לבריאות ותמיכת הגב.

עם זאת, מחקר שנעשה לאחרונה גילה כי המזרון הטוב ביותר להקלה על כאבי גב עבור רוב האנשים הוא דווקא מזרון עם רמת קשיות בינונית.

בסופו של דבר כאשר מגיע הזמן להחליט בין מזרון רך, בינוני או קשיח, אתה הוא זה שצריך להחליט מה מתאים לך ולבחור בזה שמאפשר לך לקום בבוקר רעננן וערני.

מזרון יקר יותר מבטיח שינה טובה יותר

מכיוון שאנחנו רוצים לקוות שאנחנו מקבלים את מה שאנחנו משלמים עבורו, אנחנו מניחים כי מוצר יקר יותר יהיה גם מוצר טוב יותר מאשר מוצר זול. אבל במקרים רבים  זו פשוט אינו נכון, לעתים קרובות המחיר הגבוה נובע מעלויות מנופחות של היצרן והמשווק כמו גם בשל עלויות פרסום, שינוע, כוח אדם או פשוט כדי ליצור רושם של מוצר יוקרתי.

כאשר משווים מזרנים, יש להסתכל על איכות החומרים במוצר בפועל, חוות דעת, וניסיון אישי ולא באמצעות מחיר כמדד לאיכות.

מזרון א שונה ממזרון ב

חברות מזרונים מייצרות לעיתים קרובות מזרונים זהים ונותנים להם שמות שונים עבור קמעונאים שונים, לרוב הדבר נעשה על מנת שהצרכן לא יוכל להשוות מחירים בין החנויות. גם לאנשי המכירות אין תמיד מידע מדויק שיוכל לעזור לך להשוות בין הצעות שונת בחנויות שונות ועשויים להשוות מזרונים זהים כמזרונים בעלי תכונות שונות.

במקום לקבל את ההשוואות בין המזרונים כפשוטם, עשה את המחקר שלך, בנה רשימת תכונות החשובות לך בפועל במקום להסתמך על השוואת שנעשות בשבילך.

ניתן להשתמש במזרון עד שהוא מתחיל לשקוע

המזרן שלך לא צריך להיות בעל שקיעה של עשרים סנטימטרים כדי לאבד את יכולת התמיכה שלו. ארגוני צרכנים בארצות הברית ממליצים להחליף מזרון אחרי 5-8 שנים של שימוש.

לאחר תקופת זמן זו, מזרני קפיצים ממוצעים יתחילו לאבד את היכולת שלהם לתמוך באדם ישן והריפוד/חומרי קצף נוטים להידחס. גיל המזרון אינו השיקול היחיד להחלפת מזרון. שינויים במשקל, גיל ומצב בריאותי יכולים גם הם לחייב רכישת מזרון חדש, וכל זאת עוד לפני שהמזרון מגלה בלאי נראה לעין.

הכיסוי הסטנדרטי מגן על המזרון שלך מכל המפגעים

The Evolution of my Bedroomהכיסוי הסטנדרטי שמגיע עם רוב המזרנים אינו עמיד למים או קרדית אבק.

אם ילדים קטנים או חיות המחמד ישחקו (ביחד או לחוד) על המזרון או שאתה נוטה להזיע בלילה, קנית כיסוי עמיד למים היא רעיון טוב. זה יעזור לך להגן על ההשקעה שלך ויחסוך ממך את הבעיות שיוצרו אם תרצה להחזיר את המזרון. או להפעיל את תעודה האחריות שקיבלת.

כיסויי העמיד לקרדית אבק יכול להועיל לאלה הסובלים מאלרגיות, במיוחד על מזרוני קפיצים בהם האבק יכול לשקוע ולהצטבר בין הקפיצים.

אתה צריך לקנות מיטה המתאימה למזרון

לעתים קרובות אנשי מכירות ינסו לדחוף לך בסיס תואם או מיטה מתאימה כאשר אתה רוכש מזרון חדש. האמת היא, שאם המיטה הנוכחית שלך במצב טוב וגודל המיטה גם הוא מתאים, אין שום סיבה לזרוק אותה.

אבל, אם אתה עובר ממזרן קפיצים למזרון קצף, תצטרך בסיס מוצק למזרון.  יצרנים מסוימים עשויים לדרוש את השימוש בתשתית שלהם כדי לתת לאחריות תוקף, אך לא כולם עושים זאת.  כדאי לבדוק את הנקודה הזו כדי להיות בטוח ולמנוע אי נעימות בעתיד.

האחריות על המזרון מכסה הכול

אחריות על מזרן נוטה להיות מסובכת במקצת. מזרוני יוקרה רבים באים עם אחריות ל 20 שנה או יותר, אבל זה לא אומר שכל המזרן מכוסה. בדרך כלל, תקופת הכיסוי המלאה תהיה קצרה לאחריה תבוא תקופת כיסוי חלקית ארוכה יותר המשתנית בהתאם למותג וסוג החומרים.

גם במהלך תקופת הכיסוי המלאה, האחריות עלולה להיות מוגבלת לרכיבים מסוימים. כמו כן רוב הסיכויים שתחליף את המזרון הרבה לפני סיום תקופת האחריות, ולכן אחריות של עשורים רבים אינה מרשימה כמו שהיא נשמעת.

אתה חייב לנסות את מזרן לפני שאתה קונה

תובנה מקובלת טוענת שצרכנים צריכים לבדוק את המזרן באולם התצוגה במשך 15 דקות לפחות לפני שמחליטים אם לקנות אותו או לא. לא רק שבדיקה כזו יכולה להיות לא נעימה ואף מביכה, אבל במציאות קרוב לודאי שזה לא יעשה הבדל גדול באשר לשאלה האם או לא בחרת את המזרן הטוב ביותר.

מחקר שינה שנערך בארצות הברית קבע שרוב האנשים לא בוחרים את המזרן הנוח ביותר באולם תצוגה של החנות, וכי שביעות רצון ממזרונים נע בדרך כלל סביב 60-70%.

מחקר, קריאת ביקורות, זיהוי ההעדפות שלך, ובדיקה שלמזרון שתבחר יש מדיניות החזרה טובה ואם לא תהיה מרוצה תוכל להחזיר את המזרון ולנסות אחר  יכולים להיות מועילים יותר באופן כללי מאשר שכיבה על מזרון בסביבה זרה ומנכרת שבינה לבין חדר השינה שלך בלילה אין ולו מאום.

אנשי מכירות יודעים מה הכי טוב בשבילך

המיתוס האחרון בנוגע למזרונים אותו כדאי לזרוק קובע כי אנשי המכירות בחנויות המזרונים יודעים מה אתה צריך.

רק אתה יכול לקבוע מה אתה אוהב ומה המזרון הטוב ביותר עבור הצרכים שלך. לאנשי מכירות, במיוחד באולמי תצוגה גדולות, יש מטרות ספציפיות או מטרות קידום מכירות המשפיעות על ההמלצות שלהם.

האסטרטגיה הטובה ביותר, כפי שכבר ציינו, היא לחנך את עצמך באפשרויות ובמאפיינים של מזרונים ואז להיכנס לתהליך בחירת המזרון כשאתה כבר יודע מה אתה צריך ורוצה.

אל תשכח, אתה צריך לישון עם ההחלטה שלך במשך כמה שנים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *