עשר סיבות שיכולות לגרום לגבר לאבד בך עניין

Jordan & Sammy {engaged}

התחלת מערכת יחסים עם גבר שנראה לך שאיתו היית רוצה לבלות את שארית חייך. לדעתך הדברים הולכים היטב ואת מרגישה משוחררת ונינוחה, אבל לפתע הגבר נעלם. יתכן שהוא נעלם ללא סיבה או אולי הוא גמגם דבר מה, הסבר קלוש כלשהו לפני שעזב.. בכל מקרה התוצאה זהה.

את שוב לבד.

זה כנראה לא עניין גדול כשזה קורה עם בחור אחד או שנים אבל אם זהו הניסיון הקבוע שלך עם גברים, קשה שלא לקחת את זה באופן אישי ולהתחיל להאמין שיש בך משהו שדוחה את הגברים וגורם להם לאבד בך עניין.

כל מערכת יחסים רומנטית היא ייחודית ושונה. לכן, קרוב לודאי שהסיבות שגורמות לגברים להפסיק אותה הן שונות באותה מידה. אבל יש כמה סיבות נפוצות שגורמות לגברים לאבד עניין בבת זוג, מלבד המצב הטיפוסי והידוע של חוסר בכימיה.

הנה עשר הסיבות שגורמות לגברים לאבד עניין באישה איתה הם מנהלים מערכת יחסים ומה ניתן לעשות על מנת לנטרל אותם ולהגדיל את הסיכויים שלך לשמור את הגבר החדש בחייך מעוניין ומלא רצון להישאר לצדך.

גברים מאבדים בך עניין כי את סובלת מעודף משקל

עובדה אכזרית אבל לצערי גם אמיתית היא שאם אישה אינה מושכת מבחינה פיזית רוב הסיכויים שמערכות היחסים שלה לא ימשכו זמן רב.

אמנם יש גבול למה שאת יכולה לעשות על מנת לשפר את המראה החיצוני שלך אבל יש צעד אחד שאת כן יכולה לעשות.

אם את סובלת מעודף משקל, את יכולה לרזות.

אם את סובלים מעודף משקל, ירידה במשקל ובניית גוף אטרקטיבי יותר היא פעולה בעלת חשיבות עליונה ליכולת שלך למשוך יותר גברים ולשמור אותם לצידך. ירידה במשקל תביא עימה גם שיפור בהרבה דברים אחרים בריאות, אנרגיה, בטחון עצמי גבוה ויציבה טובה. כל אחד מהגורמים האלו ישפיע לטובה על חיי האהבה שלך.

גברים מאבדים בך עניין כי את מדברת יותר מדי

לא משנה כמה את חכמה (או חושבת שאת כזו), אם  תנסי לשלוט בשיחה, תהפכי להיות משעממת ואפילו מעייפת. כבר פגשתי כמה נשים יפות מאוד במהלך חיי היכרויות שלי, אבל אני פשוט לא יכול לסבול להיות בחברת כמה מהן רק  מפני שהן לא הפסיקו לדבר.

גם אני מוצא את עצמי מדבר יותר מידי לפעמים (את מי אני מנסה לרמות, תמיד). אחת הדרכים האהובות עליי כדי לשמור על עצמי היא לוודא שאני לא מדבר יותר מ -30 שניות ברצף בלי לתת לאדם האחר להגיב.

המלצה נוספת : תשאלי את החברים שלך אם הם חושבים שאת מדברת יותר מדי, מפריעה לשיחה או מנסה לשלוט בה בדרך אחרת. עמדי על כך שהם יהיו כנים ויגידו לך את האמת. כשאני חושב על זה אם הם חברים טובים הם בטח כבר אמרו לך.

גברים מאבדים בך עניין כי את מזניחה אותם

את אישה עצמאית ועסוקה. יש לך תפקיד בכיר, לוחות זמנים צפופים ושפע של בוסים עובדים ופרויקטים שתופסים לך את רוב שעות היום ואולי גם הלילה.

איזו עדיפות את נותנת (אם בכלל) לגבר שבחייך?

אם את מעוניינת במערכת יחסים רומנטית, חשוב שהגבר שלך יהיה באחד המקומות הראשונים ברשימת העדיפויות שלך. גבר שמרגיש שהוא אינו נמצא במיקום סביר בעולמך יישאר תקופה מסוימת אבל לבסוף הוא עלול להתייאש ולהמשיך הלאה. גבר (בעצם לא רק גבר) לא נכנס למערכת יחסים על מנת לבלות את הערב לבד בבית מול הטלוויזיה בזמן שהוא מחכה שתחזרי מהעבודה עייפה ורצוצה.

אם את מעוניינת במערכת יחסים שוויונית חזקה ותומכת, מצאי את הזמן על מנת להרעיף עליו תשומת לב, אהבה ואכפתיות.

גברים מאבדים בך עניין כי את עצבנית וחסרת חוש הומור

מעטים הדברים הגורמים לגברים להירתע ולאבד עניין באישה מאשר לחץ,עצבנות וחוסר חוש הומור. מי שאינה יודעת לקבל בדיחה ומי שאומרת "איך אתה מעז להגיד כזה דבר!" במקום לצחוק לאמירה לא הולמת או רמיזה מינית קלושה תוך הוספה אחת משלה.

הומור שחור, סרקזם וציניות הם סם החיים והתבלינים של חיי האהבה והזוגיות של כל גבר מעניין ושאפתן.

אם את מעוניינת בהיכרויות ויש להם מערכת יחסים עם גבר כזה, כדאי לך לשקול להפסיק לקחת את עצמך יותר מדי ברצינות, לפתוח את הראש וליהנות מההומור, במקום להרגיש מאוימת על ידי כל אמירה מחוץ לתלם.

או להיות מוכנה שיום אחד הוא כבר לא יהיה שם.

גברים מאבדים בך עניין כי את משעממת

אם אין לך הרבה מה לומר, אם אין לך יותר מדי מחשבות מעניינות אותן את יכולה לשתף ואת לא יודעת איך להגיב למה שהגבר מולך רואה, חושב ומאמין בו, לא תוכלי לשמור על העניין של בחור טוב במשך זמן רב.

דייט משעמם הוא כמו עינויי ואף אחד לא מעוניין במערכת יחסים כשהוא מבין שהוא צריך לדחוף את השיחה בכוח כדי למלא את הזמן.

אין ספק שאין קיצור דרך כדי להופך לאדם מעניין יותר, אבל יש פתרון נהדר לטווח ארוך – את יכולה להתחיל ללמוד עוד דברים על עצמך, על הסביבה שלך ועל העולם בו את חיה. טלוויזיה, מגזינים, ספרים, הכרות עם אנשים חדשים (ולא רק למטרות רומנטיות), צפייה בהצגות והשתתפות באירועים חברתיים ייתנו לך הרבה חומר למחשבה ואפשרות לגבש את דעתך על דברים ומצבים.

אין ספק, יש הרבה זבל בחוץ בטלביזיה ובמגזינים, אבל יש גם המון חומר טוב, וזו חובתך לבחור ולסנן את הדברים רעים החוצה. קריאה והתעניינות בדברים שהם מעבר לסביבת החיים הקרובה שלך תשפר את חייך, תהפוך אותך ליותר אטרקטיבית בעיני גברים רבים ותיצור עבורך הזדמנויות חברתיות ומקצועית חדשות.

גברים מאבדים בך עניין כי את פמיניסטית בצורה קיצונית

בחברה המודרנית של ימינו אין הרבה המערערים על הצורך בשוויון זכויות ואפשרויות לנשים וגברים. למרות זאת יותר ויותר נשים לוקחות את הרעיון של פמיניזם רחוק מדי.

לחלק מהנשים הופכת ההוכחה כי אישה יכולה לעשות כל דבר שגבר יכול לעשות משימת חיים, לא פחות. שוויון הזדמנויות וזכויות מלא בין נשים וגברים הוא דבר שבלעדיו אף חברה אינה יכולה לקרוא לעצמה חופשית ותרבותית. עם זאת, כאשר שוויון זה בא על חשבון נשיות ואלגנטיות נשים משלמות מחיר גבוה ועלולות להפוך להיות מאוד לא אטרקטיביות למין השני.

זה חוק בסיסי של הטבע שגברים, בטוחים, חזקים ואטרקטיביים נמשכים אל ההפיך נשים נשיות – נשים בעלות קול נשי, התנהגות נשית ונימוסים.

אל תיקחי אותי לא נכון. אני לא הייתי מציע שאישה צריכה להישאר בבית ולבשל ולנקות. לא זה מדובר.

אישה יכולה להיות מאוד משכילה, מצליחה ועצמאית ועדיין לשמור על הנשיות שלה ולהיות גאה בהיותה אישה.

גברים מאבדים בך עניין כי את קורבן של עבר ההיכרויות הרע שלך

נשים רבות סבלו בעבר ממערכת יחסים גרועה עם בחור שתלטן ורכושני לפחות פעם אחת בחייהן. פרידה מבחור כזה יכולה להיות חוויה מאוד משחררת כמו נשימת אויר צלולה לאחר שעצרת את נשמתך לזמן רב.

אישה שעברה מערכת יחסים גרועה שבה היא נכנעה לשליטה ורכושניות של גבר, עלולה לעבור לקיצוניות נגדית עם גבר איתו היא נפגשת מאוחר יותר. היא תצא מגדרה כדי להראות לכל בחור שהיא פוגשת, שהיא לא הולכת "לציית" לו והיא תעשה את מה שהיא רוצה.

היא תעשה את ההפך ממה שמבקש הבחור או מציע רק בשביל להראות שאף אחד לא יכול להגיד לה מה לעשות, ורק היא תחליט מה,איך ומתי.

זה מצער, כי זה יוצר בעיות ואתגרים לא הכרחיים בתקשורת. אם את מאמינה שאת יוצרת אתגרים כאלה באינטראקציה שלך עם גברים, את צריכה לעשות כמיטב יכולתך לא לתת לחוויה השלילית מהעבר שלך להשפיע על מערכות היחסים שלך עם גברים בהווה ובעתיד.

גברים מאבדים בך עניין כי את לא טובה במיטה

נשים רבות הורסות את המתח הרומנטי ובעקבות זאת את הקשר הרומנטי עם גבר ברגע שהן נכנסות איתו למיטה.

הסיבה העיקרית לכך היא שלא תמיד הן יכולות להפוך את האקט המיני לחוויה נהדרת, בלתי נשכחת שתגרום לגבר רצון לחזור.

יתכן שאת שקטה מידי במיטה (לא משמיעה קולות שיצביעו על הנאה, שקט גורם לך להראות משועממת), יתכן שאת מדברת יותר מידי או אומרת משהו שאינו הולם ולא רלוונטי בזמן לא מתאים. לא הרבה נשים יודעים מה לעשות עם הידיים והפה כשזה מגיע לגופו של גבר. אם לגבר הייתה חוויה גרועה או בינונית בפעם הראשונה, לא סביר שהוא ירצה לעשות את זה שוב. (הנה מאמר המסביר איפה נשים טועות במיטה)

זה אולי נשמע קיצוני, אבל אני באמת מאמין שאין דרך טובה יותר ללמוד איך להיות טובה יותר במיטה מאשר באמצעות תצפיות. לכן, אני קורא לך לא לפחד לשכור (או לצפות באינטרנט) סרטים פורנוגראפיים או אפילו סרטי איכות ארוטיים על מנת לקבל השראה וכמה רעיונות על איך להפוך את החוויה המינית שלך לטובה יותר ומספקת עבור שניכם.

אל תטעי מיומנויות מסוג זה אינן נפוצות, והגבר שלך, במיוחד אם הוא כבר חווה נשים אחרות יעריך את זה כי הוא יודע שזה לא שכיח.

גברים מאבדים בך עניין כי הם לא היו רציניים מלכתחילה

לפעמים סטוץ הוא רק סטוץ. כן זה מבאס אם התחלת להרגיש כאילו זה היה יותר מרומן של לילה או שניים, אבל אין הרבה דברים שאת יכולה לעשות אם הוא אף פעם לא היה מעוניין להתחיל משהו רציני. לפעמים גברים (ואולי גם נשים) רוצים רק לבלות בנעימים, וזה לא שהם לא אוהבים אותך או שהם לא נהנים לבלות זמן איתך הם פשוט לא נותנים לרגשות שלהם להפריע בדרך לתענוגות הבשר שלהם. כנראה שהוא לא ממש הבין (או רצה להבין) שבשבילך זה היה הרבה יותר.

גברים מאבדים בך עניין כי הם מצאו מישהי אחרת

זה עלולה להיות הסיבה הכואבת ביותר, אבל זו גם יכולה לפעמים להיות הסיבה הברורה ביותר לחוסר עניין פתאומי והעלמות של גבר שרק אתמול עוד היה שלך.

או שהוא הצליח להשיג מישהי שהוא רצה להשיג לפני שהוא פגש אותך או שהוא פגש פתאום מישהי חדשה שמצאה חן בעיניו יותר ממך. אני יודע שזה מבאס אבל זה קורה וזה לעתים קרובות ההסבר הסביר ביותר למה בחור פתאום הפסיק להתקשר.

אף אחד לא יכול להבטיח לך כל סוג של הגנה מהעלמות של גבר לאחר כמה פגישות. עם זאת, הנושאים האפשריים הנ"ל יכולים לתת לך כמה  אפשרויות להבין למה.

One Comment on “עשר סיבות שיכולות לגרום לגבר לאבד בך עניין”

  1. הטיפים מאוד מענינים ,כמובן שהרוב תגדנה שהן מכירות הכל, אז זהו שהן כניראה יודעות הכל אולם אינן מיישמות דבר. במאמר או בטיפים כתובים ניתן להביט בהם כעל מראה. בכתובים קל יותר להפנים ולשנן את ״הכללים״ מכל כתבה ביתר שאת,אומנם לא לכולן הכל יהיה/יראה מתאים ,אולם מה שבטוח שגם אם נדע את חלק ולו רק את חלקם נפיק תועלת במערכת היחסים הזוגית ובכלל, היחסים שלנו עם הסביבה.

    הרבה אהבה,
    דנה. ☀️❤️

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *