עשרה טיפים למי שרוצה לנהל רומן במקום העבודה

  1. הכן אסטרטגית יציאה – לפני שאתה מתחיל מערכת יחסים חשוב על ההשלכות שיהיו לה כאשר הרומן יסתיים. האם במידה והדברים לא יסתדרו והקשר יפסק תוכל לעמוד בלחצים הרגשיים והמקצועיים שיוצרו מפגישה יום יומית עם בן/בת הזוג לשעבר.

  2. המנע מלנהל רומן עם הכפופים לך – זהו מתכון בטוח לקטסטרופה. כאשר מישהו מנהל רומן עם אחד הכפופים לו, מערכת היחסים מהווה ניגוד יחסים בשביל המנהל. כמנהל אתה אחראי על הערכת העובד וקבלת החלטות בנושאי קידום ותגמול. ניהול רומן עם מישהו הכפוף לך יכולה לגרום לעובדים אחרים להתלונן על כך שאתה מעדיף עובד מסוים. בנוסף לכך אם הרומן מסתיים אתה יכול למצוא את עצמך מואשם בהטרדה מינית ובאינוס.

  3. שמור את הרומנים שלך לעצמך – אם אתה מתכונן להתחיל מערכת יחסים עם עמית לעבודה, מוטב יהיה לשמור את זה בין שניכם לפחות למשך חודש חודשיים. זה ייתן לך הזדמנות לבדוק אם מערכת היחסים מחזיקה מעמד ויחסוך לך בושת פנים אם הלהט הראשוני נעלם לאחר שבוע.affair at work with married man

  4. המנע מגילויי חיבה פומביים – למרות שאתה מרגיש מאוד נוח עם מערכת היחסים שלך הרי גילויי חיבה פומביים כגון חיבוקים, נישוקים או אפילו פלרטוטים יכולים לגרום לאחרים אי נוחות. אם אינך יכול לשמור את הידיים לעצמך בחברת בן/בת זוגך אזי צאו לאכול ארוחת צהרים במקום אחר.

  5. אל תיתפס עם המכנסים למטה – לא חשוב מה אתה עושה, אל תעשה את זה במשרד. גם אתה בטוח שאתה לבד רוב הסיכויים שאתה לא.  אם אתה רוצה להיות מצליחן חשוב שתקרין חזות מקצועית. אם תיתפס תהפוך לבדיחת מקום העבודה שלך ובארצנו הקטנטונת בה כולם מכירים את כולם גם לבדיחת מקומות עבודה אחרים אליהן תנסה להימלט.

  6. המנע משליחת מכתבי אהבה אלקטרונים – לרוב החברות יש מדיניות דוא"ל קשוחה למדי. חלקן אוסרות על משלוח דואר אלקטרוני למטרות פרטיות אחרות שומרות לעצמן את הזכות לעיין בדואר האלקטרוני של עובדיהם. בנוסף טעות קטנה בכתובת הנמען תביא את מכתב האהבה שלך שבו תיאורים קליניים של ליל אמש, לשולחנם של כל עובדי החברה (תתפלא כמה מהר יכול מכתב כזה להתפשט בחברה).

  7. שמור את הויכוחים והמריבות לבית – כמו כל מערכת יחסים עם עמית לעבודה או כל אחד אחר רצוי לא להביא את המריבות לעבודה. מאבקים וסכסוכים במקום עבודה קשים מספיק כאשר שני עובדים אינם מסתדרים. הוספת המימד הרגשי והמתח של מערכת יחסים רומנטים יכולה ליצור התפרצות בתוך המחלקה. פתור או התמודד עם בעיות המערכת היחסים שלך מחוץ לשעות העבודה.

  8. אל תיתן למערכת היחסים להשפיע על ביצועייך –  אם מערכת היחסים משפיעה על ביצועייך יתכן ותתבקש לסיים את מערכת היחסים או למצוא עבודה אחרת.

  9. תתכונן לחפש עבודה – אם הכול מסתדר והחלטתם להתחתן יתכן ותאלץ למצוא מקום עבודה בחברה אחרת או במחלקה אחרת. השאלה אם שניכם יכולים להישאר באותה משרה תלויה במדיניות החברה בה אתם עובדים ובתגובות חברכם לעבודה.

  10. אם אתה נשוי חפש סטוצים במקום אחר – למרות שתנסה להסתיר את הרומן שלך במקום העבודה לא תוכל לעשות זאת לאורך זמן בין אנשים שמכירים אותך ואת בן.בת הזוג החדשה שלך. במוקדם או במאוחר מישהו יבחין בכם. לאחר שיתגלה הרומן תמיד יהיה מישהו שיודיע על כך לבן/בת הזוג החוקיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *